1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu we zo dichtbij de nieuwe consoles zijn zie ik hem ook liever op de next gen.
    Wel toevallig dat ik deze thread gister opende. Dacht is wel eens tijd. Maar er was niet echt nieuws ofzo. En dan vandaag begint de trein een beetje. lol.
     
  2. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol het was gister in menig krant te vinden.

    Mij maakt het eigenlijk weinig uit of hij in 2014 pas komt. Bovendien is het veels te vroeg om een nieuw deel uit te brengen. BF3 is nog lang niet uitgespeeld en kan zeker nog wel een jaar of anderhalf mee.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar zijn de meningen over verdeeld, van mij mag hij 3 maanden na End game in de winkel liggen
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Liever niet als het thema hetzelfde is en ze daar ook nog eens premium aanplakken.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat zou een grote verandering zijn van BF3 naar BF4?

    Ik hoop dat het spel moeilijker wordt, dieper, meer tactiek. Qua maps is mijn enige voorkeur dat er eentje zich afspeelt in een bos zoals tijdens een missie van BF3.
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Met uitzondering van vernietiging en rush mode is er weinig veranderd in 10 jaar Battlefield geschiedenis, ik zou niet teveel verwachten.
     
  7. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de kwaliteit houden mag BF4 van mij zo snel mogelijk komen, ik ben alleen bang dat als ze de games net zo snel uit gaan brengen als de call of duty game dat ze daarmee dan ook de kwaliteit naar beneden gaan halen.

    Als ze lang nodig hebben om BF4 perfect te maken geeft me dat meer vertrouwen om het spel te preorderen. Al heb ik het idee dat ze BF4 alleen uitstellen omdat de community liep te huilen over de vroege release datum!

    Ben ook erg benieuwd naar de laatste patch notes, hoor overal rumoeren dat Dice een hoop gaat patchen dus het zal geen kleine update worden.
    Geef ons de tweede flare in de chopper maar terug dan! :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou zit nu steeds 2 jaar tussen de laatste 3 delen. En imo is het steeds beter geworden. Dus ben niet bang. Over patch. Dat zei ik laatst ook in het BF3 topic. Er is een kans dat DICE wat dingen gaat proberen omdat het een laatste kans is om veel feedback te krijgen voor BF4. Moet zeggen dat ze het niet te groot moeten maken en dingen kapot maken ofzo. Zal ook zonde zijn want we moeten zeker 6 maanden door met BF3.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij bent net begonnen toch? dan heb je imo niet echt recht van spreken. Met beta erbij is mijn eerste ervaring met battlefield 3 alweer zowat 2 jaar. Dan mag er best een nieuw deel komen dit jaar.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mijn teller staat inmiddels ook op 366 uur (beta niet meegerekend :+). Dan word het langzaam aan wel tijd voor een nieuw deeltje

    al vermaak ik me er nog steeds uitstekend mee, dat moet gezegd worden. Maar juist ook omdat ik me er nog zo goed mee vermaak kijk ik des te meer uit naar de opvolger
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dat is zowat 15 en een halve dag :p valt nog mee. Bij MW2 had ik na een jaar 25 dagen :x

    Mijn teller staat geloof ik op 180 uur, meer dan genoeg vind ik zelf. Ik verlang eerder naar het spelen dan daadwerkelijk spelen de laatste tijd. 1-2 potjes en ik ben er alweer klaar mee.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sta op 175 uur. Ben begonnen in Oktober.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik speel niet echt andere spellen eigenlijk. Vraag me alleen af hoe die het rekent. Echt pure speeltijd of de rest ook als die gewoon aanstaat.
    Zat gister toevallig op Raafie zijn account te kijken en die heeft 1523 uur. :+
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb er zelf 322 uur opzitten, en sommige levels/momenten/standaard clusterfucks op bepaalde maps ben je dan wel moe hoor :9. Maar het zijn ook juist de vele mooie momenten zoals met een RPG/tank een Chopper uit de lucht knallen etc dat gewoon iets heeft waardoor ik toch blijf spelen.
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Zodat je nooit een little bird op canals uit de lucht kan schieten? Of je moet met 3 mensen gaan samenwerken op verschillende posities.

    Ik vind het goed zo.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit heb ik ook maar dan is het eerder dat ik me soms dood erger aan teammates/enemies omdat ze zo laks spelen. *)

    Ik joinde gisteren een conquest room op Bandar Dessert. Ik word onmiddellijk neergeschoten door een sniper die daar blijkbaar al uren zat. Het eerste dat ik doe is er voor zorgen dat die snipers uit die kranen blijven maar zo denken blijkbaar veel spelers niet? Of een apache die de hele tijd vlag B bestookt met zijn rockets. Als je toch dood gaat, neem dan je IGLA en schiet hem uit de lucht.

    Een paar maanden geleden kwam ik nog vaak leuke potjes tegen, lekker competitief en aangenaam maar nu minder en minder. Het is moeilijk om een goede server/map te vinden waar iedereen de objective speelt.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 vind die balans prima zo

    suicide jets mogen nog wel gefixed worden want dat is voor de choppers wel wat genaaid

    maar voor de rest is het goed
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    edit.
     
  20. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Mijn teller staat op 1500 uur, jullie hebben heel wat uurtjes te gaan dus ;)
     

Deel Deze Pagina