1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    With stupid. :cool:
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Deel 1 vind ik nog steeds een van de beste games die ik op de 360 gespeeld heb. Kom maar op met deel deux!
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    damn vond deel 1 echt de beste game van vorig jaar, ik kan niet wahcten tot deze uitkomt.. k hoop gauw!!!
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Trailertje ziet er tof uit zeg! Ben erg benieuwd, vond deel 1 erg tof, dus deze zal ik ook zeker gaan aanschaffen!
     
  5. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    zat net een beetje te kijken op de forums van Bioshock.com en daar is de discussie gaande over wat beter is een Prequel of een Sequel. . . . ik hoop zelf wel op een Sequel dan kun je naar mening een veel toffere setting neer zetten en het verhaal uitbouwen, maar een Prequel is natuurlijk ook niet verkeerd een setting waar Rapture net begint met aftakelen wat vinden jullie??
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vette teaser! :) Van deel 1 heb ik echt heel erg genoten en ik vind het nog steeds een van de beste games met een geweldige sfeer. Deel 2 staat sowieso al op m'n verlanglijstje. :)
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh? een sequel? Waar moet die dan plaats vinden? Op het platteland? Zit ik persoonlijk niet echt op te wachten...ik Vond Bioshock juist ook wat hebben omdat het juist onderwater zat! Nee ik hoop op een prequel en dan idd zoals je al zie gewoon vanaf het begin. Maargoed wie moet je dan spelen...
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    It was not impossible to build Rapture at the bottom of the ocean. It was impossible to build it anywhere else." --> Ryan

    misschien een eerste poging op een eiland ofzo voor een Prequel
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is in beide gevallen lastig om het echt vast te stellen maar ze zullen er wel wat op vinden *)
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    waarom heet het dan bioshock 2?
     
  11. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja een prequel heeft eigenlijk alle schijn tegen het heet inderdaad BioShock2 en het logo is ook verouderd door de zee.
    Ik denk persoonlijk dat het een Sequel wordt en de film die uit gaat komen de Prequel is.
     
  12. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    film!!??
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.484
    Ja, hij wordt gemaakt door Gore Verbinski (Pirates Of The Carribean)
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is ff vet nieuws!!

    Edit: hier de IMDB pagina!
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  15. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vond ik ook en op verschillende forums wordt er gesproken dat de film zich afspeelt voor de gebeurtenissen van deel 1 en dat bioshock 2 & 3 gewoon sequels zijn en Bioshock 3 zal uitkomen ongeveer als de film uitkomt :thumbs:
    Denk dat ze met de maker van de Pirates of Carribean films wel de juiste persoon hebben hij kan altijd wel een goede sfeer neer zetten, wie zou de hoofdrol krijgen ???:)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hoe moeten ze het dan noemen, Bioshock 0?

    En volgens mij heb ik ergens gelezen dat het een prequel wordt, dat je dan ook door een levend Rapture kan wandelen, in zijn gloriedagen :)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Bioshock: sea of dreams.

    ik denk dat een heel team van mensen wel op wat beters kan komen als het prequel is dan bioshock 2 ofniet?
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat valt er dan te beleven voor bioshock 1 in een game? Helemal niks. Of je moet op the sims 2: Underwater expansion pack zitten wachten.

    Een film lijkt me veel beter, je ziet het vanuit de rol van verschillende mensen en langzaam zie je de stad vergaan.

    zullen vast wel veel van die: O ja zo zit dat dus. Momentjes tussen zitten:)
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!!!:b:
     
  20. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    misschien speel je wel een buddy van fontaine, en moet je een beetje mensen schietten en dealen en shit. en zie je langzaam aan wat die fontaine allemaal wel niet doet. en ben je niet mee eens en wil je hem stoppen enzo, maar dat lukt niet.
    lijkt me nog wel vet opzich
     

Deel Deze Pagina