1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan krijg ik het wel weer via jou als ik het nodig heb :)

    Hmmm, dat is inderdaad kloten, lijkt op de bug uit dat filmpje hierboven...
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Uhm dat is wel vreemd inderdaad. Heb je al gekeken of meer mensen er last van hebben? Als geprobeerd je game opnieuw te laden? Misschien heb je toevallig een nieuw karakter aangemaakt door op (Y) te drukken in het menu.

    Inderdaad dat komt dan wel goed :).
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2012
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Thx! Op y drukken en hij stond er tussen. Gek, heb steeds met 1 char gespeeld en die stond dan meteen in de main menu. Wel toevallig dan haha, lees hier over save game bug en bij mij staat dan opeens lvl 1.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Haha, tja dat is dan inderdaad wel toevallig :). Gelukkig ben je niets kwijt _O_
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wel crap dat er geen cap zit op de $$$ die je betaalt als je doodgaat. Nrt twee keer 75k kwijt ...

    En dat je altijd aan het begin van een level begint en niet bij checkpoint als je weer start....
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Poe poe lang gezocht naar de message in the bottle in Magnys Lighthouse :) prrrtt :) was te laag aan het kijken :p
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hehe, die kreeg ik ook niet gevonden. Niet verwonderlijk toen ik het opzocht op internet en zag waar het was :)

    TVHM is wel ff weer heftig aan het begin, ben zwaar underpowered met te weinig shield en health. En back to greens, want anders werd het helemaal niks :)
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nog proberen om die twee bosses samen in de dlc te verslaan?
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Trouwens net de DLC uitgespeeld nu is de laatste missie weer te selecteren bij het bountyboard in oasis. Bug?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Kijk maar eens wat filmpjes, daar zijn onze characters nog niet aan toe. Denk dat we Conscience weer nodig gaan hebben :)

    Had ik ook, heb het ook weer gedaan, heel weird. Na die tweede keer kreeg je de quest niet meer ...
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad gisteren ook even geprobeerd te halen met een level 42 Assassin. Kanloos, was na 10 seconden dood. Geen kans :). Maar wat ik me wel afvroeg hoe kan het zijn dat ik Ge's area niet kan openen? Komt deze later pas beschikbaar?

    Klopt ik heb hem ook nog een tweede keer gedaan en toen was hij niet meer beschikbaar. Misschien is het en quest die je ook één keer per dag mag over doen om de bosses te farmen?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind dat eerste juist wel goed, anders word de penalty voor doodgaan als je bankroll eenmaal vol zit echt te verwaarlozen. Je moet het wel een beetje voelen natuurlijk.

    Al heb ik dat nu zonder cap nog niet echt want koop eigenlijk nooit wat, als ik zoveel miljoen heb dat het doodgaan heel duur word flikker ik allemaal in de gokkasten bij Moxxi :+
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2012
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Indedaad wat moet je met het geld? Ik heb nog nooit een gun, shield of wat dan ook gekocht. Heb alleen geld gestoken in ammo en soms health. Ow en natuurlijk een paar keer gegokt :).

    Gisteren trouwens nog wat meegemaakt. Ik was aan het rond rennen komt er ineens zo'n thief rat op me af. Het lukt die mofo om me aan te raken en hij snatcht gewoon 240k + uit me zak. Terwijl ik maar 410k had of zo. Meer dan de helft. Lomp veel geld of niet dan? Worden die bedragen net als de fee voor respawnen hoger? Gelukkig had ik hem wel gekilled en me geld terug, maar toch. :p
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dacht dat dat gewoon random was, dus vaak jatten ze een klein percentage maar soms een hele berg

    Maar lekker belangrijk, als je op lvl 50 gewoon wat rommel van de grond oppakt en verpatst heb je zo weer een miljoen of wat:+
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat klopt maar ik ben nog geen level 50 :). Nog tips om snel te levelen. Gisteren paar missie op TV-mode gedaan maar nog niet eens een kwart op het balkje erbij. Schiet ook niet echt op dus :D.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee ik heb niet echt tips, heb hem gewoon eerst op normal uitgespeeld en toen door gegaan in TV mode en ergens op 75% van het spel was ik lvl 50 :+

    Denk wel dat je hoe dan ook in TV mode veel sneller levelt dan op Normal. Zeker als je story missies gaat doen, daar zit altijd forse XP aan vast
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad dat ben ik nu ook aan het doen, maar heb nog het idee dat het niet echt opschiet. Maar goed gewoon blijven gaan. Het blijft nog steeds leuk om te spelen. Wat ook wel leuk is om random mensen te joinen online en zo even mee te spelen. Alleen iedereen is gierig en probeert alles voor je neus te gappen. Verdelen ho maar :).
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Nou tv mode gaat wel snel hoor . Ik was lvl 37 toen ik aan tvhm begon (aantal keer de warrior gekilled voor wat gear) en al level 40 op het moment dat ik naar die bloodshots ging. Had alleen maar storyquests gedaan omdat i nog zo veel mogelijk sides open wil hebben als ik lvl 50 word. (Alle quests worden dan lvl 50 dus de loot ook ;) )
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad ik ga denk ik ook maar eerst de story missies doen en dan pas de rest. Van het weekend maar weer eens wat tijd in steken :D.
     
  20. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Damn, en ik altijd maar eerst de sidemissies doen uit angst dat je er mss verliest doordat je te snel de story doet..
    dat is dus niet zo?
    je kan gewoon alle sidemissions blijven spelen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina