1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik vanaf nu headquarters doen:D na 6 uur online tdm doen, ben ik lvl 20. naar mijn mening mag het wat sneller:cool:
     
  2. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt frustrerend voor mij, de eerste keer, ik ik lag daar ikweet niet hoe lang, en opeens ben ik dood.
    Ik kijk omhoog, was die verdomme helicopter op 10 meter afstand op dat balkje :mad:|:-|:-

    Ik doe heel vaak silencer op Carbine of MP5(binnenkort de P-90 :p )
    En dan de UAV jammer, je bent dan echt helemaal de bom, niemand die je vind op vacant als je slin speelt :p
    Ik had daar laatst 4 achter elkaar in een rijtje neer, ze lopen allemaal achter elkaar en zien niet wie er schiet :p.


    Laatst ook geweldige game op zo'n midden-oosten map, ik in m'n 1tje tegen 4 gasten met search and destroy, dankzij m'n geniale claymores en de bom geplant en ze allemaal dood gemaakt, de laatste stapte op een claymore terwijl hij op me schoot, ik was echt al bijna dood ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ongelooflijk. wat een k&%*t stuk in die boerderij, dat je eerst een pokke end moet lopen, dan de Javelin rocket launcher moet pakken en 4 tanks moet mollen, en dan vervolgens binnen een krappe 4 minuten met 9 ground suppord wee naar de andere kant van de boerderij wandelen met een horden van meer dan honderd, tot de tande gewapende ,motherfuckers. IN 4 MINUTEN. Denk je eindelijk snel te zijn komje nog zown kudde tegen en dan heb je nog 25 sec. En je "teamgenoten" staan 100 meter trg nog een paar ventjes af te knallen. Dus je sta er in je 1tje voor.

    Af en toe ben je zo druk bezig dan je niet meer weet wie je vrienden zijn.

    nu kap ik er mee heb t nou al meer dan 30 keer gedaan ben t ZAT :p
     
  4. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe search en destroy alleen maar. Gaat het snelst. 50 punten per kill.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    search en destroy ken ik nog niet eens spelen ..

    lijkt die mode een beetje op counterstrike achtige versie ?
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigelijk wel ja. 1 team moet bom planten en andere team moet bom spots defenden. En na 3 rondes worden de rollen omgedraaid.
     
  7. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe ik verder kom bij de sniper missie?
    heb net die gast neer geknald en moet nu ontsnappen maar ik kom niet eens voorbij de eerste wave van vijanden en rushen lukt volgens mij ook niet :confused:
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Tjah blijven proberen zou ik zeggen heb het zelf op hard gehaald was erg pittig! Ben al zeer benieuwd hoe dat stuk zal zijn op veteran...
     
  9. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nou niet leuk dus :mad:
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het me kan zeggen? Wanner gaat die deur open, ben nu al zo vaak weer bij het punt gweest dat mijn eigen heli er al is, en toch gaat ie niet open?! Wat moet ik doen om te zorgen dat ie open gaat??
     
  11. rogve

    rogve Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De mannetjes voor je neerknallen en z.s.m. doorrennen naar rechts, daar een gebouw binnen rennen. Vooral niet te lang blijven staan.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zojuist SP uitgespeeld. En ontzettend verrast door de leuke MP. Tijden niet meer zo'n lol gehad joh. Alleen jammer genoeg weinig Nederlanders? Morgen weer. :thumbs:
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voeg deze maar toe in je friend list zijn allemaal nederlanders.

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105934
     
  14. eggbird

    eggbird Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zat gisteren dus echt muurvast daar. wou vanmorgen nog ff snel aan mn vriendin laten zien waar ik nu vast zat enkon ineens er redelijk simpel lang heen lopen \o/ en nu maar ff door die gebouwen heen komen :p
     
  15. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Klotezooi!
    Was Lance Corporal...2 uur later staat mijn rank weer op 1.
    Hij heeft mijn rank in totaal al 3 keer ge-reset :confused:
    Hoe kan dat nou ??
    (Heb btw de PS3 versie, m'n neef heeft btw hetzelfde probleem)
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zow gisteren even gespeeld en moet zeggen wat een ownage spel. Xbox is kapot dus was even bij een maatje wezen gamen.

    Ook MP gedaan, paar team deathmatches :) eerste potje gelijk 220 punten :D hehe. Dus mp gaat ownen :D
     
  17. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren wel geteld 1 online potje gedaan. En daarna een uur geprobeerd om er bij te komen... grrr :mad:
    Hoop dat ze daar snel wat aan gaan veranderen...

    Spel wel helemaal uitgespeeld op hard, nu maar rustig alle levels afronden op vet. :)
    Sommige missies zijn echt zo vet, zeker de sniper missie was echt te mooi voor woorden. Heel gaaf!
     
  18. Achillias

    Achillias Guest

    [​IMG]

    Iemand enig idee wat Steady Aim inhoud?
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb totaal geen problemen met online !
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.622
    Leuk Bevonden:
    8.763
    Zonder over je geweer heen te kijken preciezer schieten. Je cursor wordt minder groot dan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina