1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee bij mij niet, maar ik heb ook al 3 weken niet meer gespeeld. ;)
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik zal het me wel weer verbeelden:p
     
  3. Hills83

    Hills83 www.wilddingos.nl

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik btw ook niet last van.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    jawel, maar alleen in potjes waar de verinding niet je van het is
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Ik haat die momenten waarop gewoon helemaal niks lukt. Had gister weer zo'n moment, meteen er maar mee gestopt. :+
     
  6. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt niks gezegd over de fire rate, dus je trekt je conclusies iets te snel. :D
     
  7. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ligt daar aan, ik heb het ook niet bij alle potjes die ik speel.
    Zelfde geld voor een hele lichte vorm van pop-up, komt ook door de verbinding.
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Skorpion + Silencer = geen recoil + geen damage vermindering. Onbekend of het een bug is. In ieder geval is de Silencer Skorpion gebanned van wat PC gaming Leagues. Zelfs op grote afstand (Sluipschutter afstand) heeft het ding geen recoil, en heeft geen damage vermindering, wat alle non-sniper wapens wel hebben op grote afstand.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  9. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0

    silencer is nooit damage vermindering in cod 4.... alleen range vermindering
    in Rainbowsix v is silencer wel damagevermindering.
    en dat dingetje heeft bij mij ook nooit recoil en is naar mijn gevoel sterker dan de uzi maar de damage zou even groot moeten zijn...
     
  10. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin echt gek te worden. 5-18 bij teamdeathmatch!
    Dit is echt niet normaal meer...
    Ga wel wat anders doen ofzo, want hier heb ik echt geen zin meer in zo. :mad:
     
  11. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    :
    ach, de skorpion is zo slecht nog niet. veel mensen vinden het het slechtste wapen uit het spel, maar naar mijn mening is ie beter dan de mp5. niet beter dan de p90, dat blijft imo de beste sub machine gun. maar dat die uzi geen recoil heeft is idd wel lekker ja:D

    testje
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Denk je dat iemand het ook maar iets boeit dat jij een noob bent? Ga ergens ander huilen, want dit voegt niets toe aan de discussie.

    Ontopic.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2008
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    F*cking wannabe mod..:emo:

    Lequero ik leef met je mee hoor;) Laatste keer dat je meespeelde ging het nog best goed:)
    Zelf heb ik ook af en toe een minder potje of meerdere potjes maar soms is het ook zo weer verdwenen.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest geval :{

    Ik ken het online maar al te goed, de ene avond win je gewoon lekker veel maar de andere avond kan het ook zo zijn dat je achtelkaar verliest. Dit had ik vooral ook bij Warcraft 3 wel eens, verloor ik 4 potjes achtelkaar om steeds te denken dat ik de volgende wel zou winnen.
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekend geval, maak het ook wel eens in een potje mee: de eerste "helft" speel je de tegenstander helemaal zoek, opeens lijkt het alsof er iets verandert en loopt de vijand alsnog over je heen en verlies je de pot. Komt gelukkig ook wel eens andersom voor trouwens.

    @ Dark Miracle: Tja... =(
     
  16. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het nou eigenlijk met die prestiges?? hoe werkt dat?


    miss een domme vraag maar heb het spel netO-)
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    als je level 55 hebt behaald.. moet je nog 1x een bepaalde hoeveelheid XP halen.. en dan kan je weer vanaf level 1 beginnen (als je wilt) in een nieuwe "prestige"...

    Dus dan begin je weer HELEMAAL opnieuw vanaf level 1 (al je wapens/perks kwijt) alleen heb je wel ander icoontje waardoor mensen kunnen zien hoevaak je al level 55 bent geworden.
     
  18. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat lekker, ik heb m'n K/D ratio inmiddels alweer opgekrikt naar 1.42. Elke match altijd wel een K/D ratio van 2. Alleen op het begin had ik het zo hard verneukt dat het moelijk te herstellen is. M16 vind ik nog steeds zo fijn, gewoon iemand in een keer de trigger over halen dood hebben is absoluut heerlijk.

    Met headquarters altijd in de dode hoek zitten met een P90 is ook zulke dikke ownage. Die gasten rennen altijd de kamer binnen, maar checken altijd eerst de hoeken die zich voor ze zien, niet de hoeken die achter ze zitten zodat jij ze dik kan ownen in the back .
     
  19. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat dan? nee. Alle wapens verliezen (normaal gesproken) damage op grote afstanden. Alle wapens ondervinden dit, behalve de skorpion met een silencer. Ook is het een wapen dat geen recoil heeft, wat niet klopt vergeleken met andere wapens. Omdat je geen recoil hebt, kan je er ook mee 'snipen' :) De schade op grote afstanden blijft hetzelfde bij de skorpion :)
     
  20. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt binnnenkort die dan silenced skorpion maar eens uitproberen *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina