1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Centraal designforum - ASEL

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kortestier, 27 dec 2010.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik gooi even een balletje op hoor maar zit er geen toekomst in een designersforum in het ASEL gedeelte van XBW? ^_^ Er zijn namelijk behoorlijk wat threads verdeelt over Het forum zoals het fotografie topic, show je favoriete foto, Photoshop art, artwork, avatar request en webdesigntopic en er zullen er vast meer rondstruinen.

    Laat je mening hierover horen zodat we een lekker centraal gedeelte kunnen delen. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hmm, opzich geen slecht idee. Maar sommige threads staan ook in de Green Mile, dus dat kan dan niet in de ASEL komen.

    toch?
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie er zo weinig heil in. Ten eerste is de doelgroep erg klein om een forum levensvatbaar te houden. Daarnaast zijn het ook enkel die threads die jij opnoemt. Het zijn een klein aantal topics die al vele delen succesvol zijn. Een forum is een plek waar steeds nieuwe threads geopend kunnen worden over een onderwerp (zoals dat er steeds nieuwe games verschijnen). Er komen geen tot weinig nieuwe design threads, die blijven allemaal doorgaan in hun eigen delen.
    Ze zijn wellicht verspreid, maar dat is geen groot genoeg probleem om op te lossen met een subforum imo.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Daar heb je zeker een punt. Echter dacht ik meer aan de toekomst dan aan de huidige animo. Dingen als wedstrijden (welke er al enkele keren ondernomen zijn) zijn hierdoor makkelijker realiseerbaar, net als tutorials. Het feit dat een hoop topics die design gerelateerd zijn in de greenmile rondzwerven. Ik dacht bind ze bij elkaar en zet ze in een overzichtelijk lijstje :)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zo kan je van elk onderwerp wel een forum maken. Lijkt me geen goed idee.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    You tell 'em Lenny!
    Zie dat je mod bent? Gefeliciteerd :)
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dit topic is alleen om te kijken wat jullie van het idee vinden :+
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ben uiteraard voor, maarja ik ben bevooroordeeld.. :+
     

Deel Deze Pagina