1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. RFP

    RFP Live!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon is een fantastisch spel als je het Live! speelt. Helemaal als je een peleton kan vormen met een aantal vrienden. Binnenkort komt Raven Shield. Ik hoorde dat dat spel in Official XBox Magazine de hoogste score tot nu toe heeft gekregen. Is een soort kruising tussen GR en Splinter Cell.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Raven Shield komt pas aan het eind van het jaar op xbox helaas..
     
  3. thr

    thr Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou idd NIET w88 op RavenShield. Met GR heb je nu (hoewel wat buggy) giga veel plezier, als eenmaal een beetje je weg weet en wat goeie friends hebt.

    Je kan echt heel veel instellen. Van snelle deathmatches tot lange tactische operaties.

    Gamertags nodig. Kijk in dit forum of op http://www.brumbiz.com/gr/gr.asp

    Cu there.

    THrzone
     
  4. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zijn de graphics echt zo slecht ? en de verbinding met xbox live ?
     
  5. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grafix best netjes hoor, het is niet extreem mooi, maar goed te doen, wel jammer dat je je gun niet onscreen ziet, maarja, nou dat ik eenmaal speel, vind ik het niet zon ramp, online GR is echt heel gaaf, naast moto GP beste live exp yet!
     
  6. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de volgende leuke FPS voor de xbox live?

    In mei komt RTCW.
    Misschien nog iets anders?
     
  7. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn een beetje gedateerd. Maar vooral de steden vind ik toch best aardig. De gameplay maakt alles weer goed! Komt Brute Force ook niet binnenkort of is die inmiddels alweer langer uitgesteld?
    Hee Crosis, speel je veel online? Dan zal ik je ff toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2003
  8. Jaxcellent

    Jaxcellent Jyaku

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat BruteForce niet echt live word hoor, wel dl content, en sys link, RTCW lijkt me wel leuk, al heb ik die game al vaak op de PC gespeeld.

    IK hoop dat ze die GR mission pack een beetje tof maken, bv. nieuwe interface en alles, ook splitscreen -live lijkt me handig.
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    RS is echt geen kruising tussen splintercell en ghost recon hoor!

    RS is veel minder stealthy dan ghost recon omdat je voornamelijk binnen speelt, dus, ghost recon was al geen stealth, en RS al helemaal niet
     
  10. Oddball

    Oddball S.O.E.

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een leuk spelletje gespeeld. Een team van twee grootmondige Engelsen zouden mij (in mijn eentje) wel even inmaken in het Training level. Eindstand 12-4, uiteraard in mijn voordeel. Dat zijn nou echt de spelletjes die je gehele dag weer goed maken.
     
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    Raven Shield en Operation FLashpoint.
    dat worden de volgende shooters in mijn collectie. wanneer ze uitkomen weet ik niet precies ergens in de zomer denk ik.


    en GR is echt meesterlijk:D k wil em ook maarja k heb geen blinbling.
     
  12. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond/vannacht een goede sessie gehad met THrzone, sgt. Oddball en Slick Nick NL. Dat wordt wel wat met ons Nederlanders op Xbox Live.

    - Locke
     
  13. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Ghost Recon op XBazar gekocht, dus ik krijg hem binnenkort :) Hopelijk dat er veel nederlanders op zijn, wel cool. Is de singleplayer mode eigenlijk ook de moeite waard, of hangt het allemaal om de live-mode?
     
  14. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet heel erg veel (anders krijg ik problemen met vrouwtje 8) )
    Maar speel wel het liefst GR :)

    Voeg me maar toe ;)
     
  15. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0

    Helaas pas aan het eind van het jaar :mad:
    Ik ben vorige week bij een presentatie geweest van de PC versie (erg cool) en volgens hun zou hij pas rond de kerst in Nederland uitkomen voor de xbox.

    iig wel xbox live enabled.
     
  16. Oddball

    Oddball S.O.E.

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is de Live mode leuker dan de singleplayer. Al kan ik je wel aanraden om eerst even de singleplayer te spelen, aangezien je hier wat van de betere wapens kan vrijspelen.
     
  17. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem heb ik nou ook, je bent dus niet de enigste.
    Maarja, dan krijg ik een invitation van me neef en gaan we gewoon met z'n 2-en co-oppen.

    Co-oppen vin ik trouwens verreweg het lekkerste spelen. Tactics doorlullen enzo...I love it, I love it, I love it
     
  18. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nog eens een kans gegeven. en eigenljik is het toch BEST WEL VET!!! :)

    Als je je er ff in verdiept is weet je een beetje hoe het in elkaar steekt en kom je er achter dat het gewoon een meesterlijke game is.

    alleen nog erg weinig nederlanders gezien.
     
  19. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    GR heeft gewoon bij veel mensen problemen. ligt gewoon aan het spel en de patch helpt vaak ook weinig. ik hoop dat ze Raven shield en XIII een stuk beter maken.
     
  20. p1m

    p1m Guest

    probeer eens te co-oppen met Beuker dat is pas King echt lijp die gast..

    advies probeer eerst de hero's en hun wapens te unlocken aan de andere iunlock heb je niet veel dacht ik

    Je kan Defend niet online spelen toch?
     

Deel Deze Pagina