1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    MTU kun je in principe op automatisch zetten. :)
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu al 2x achter elkaar gedisconnect :mad:
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij wilt hij nu ook eventjes niet echt lekker... Zou wel weer zo zijn gefixed
     
  4. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele domme vraag(?)
    Kan ik mijn SpeedTouch modem direct aansluiten op PS3, maakt niet uit als ik dan geen internet op PC heb.
    heb een Alcatel ADSL-Modem
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kabelmodem van @Home kan ik wel rechtstreeks aansluiten op de PS3 , verwacht dat de ADSL modem ook gewoon zou moeten werken.
     
  6. Achillias

    Achillias Guest

    GVD ligt het aan mij of klopt er nu iets niet aan de PS3 network? Ik kan er niet op (sinds nu)of als ik erop kom dan werkt het zeer traag.. en dat is pas sinds vandaag, help! stond trouwens een code bij 8071D23

    Nooit problemen gehad hiervoor, waar kan dit aanliggen, vanochtend nog in kunnen loggen op CoD4!

    HELP!
     
  7. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ligt plat. of is in onderhoud ofzo.
    Ik zag ook al mensen op een ander forum die zwaar problemen met psn hadden sinds vanmiddag.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is inderdaad weer bittere ellende met dat klote PSN :mad:

    Heb vanmiddag eindelijk een paar uurtjes COD4 kunnen spelen, en het was puur genieten, dus ik dacht vanavond lekker de hele avond te kunnen knallen, maar nee hoor.

    Wat een pauperzooi bij Sony zeg!
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    weer? dit is misschien de 2e keer in de 6 maanden ofzo dat ik een PS3 heb dat er problemen zijn. Trouwens Xbox live doet ook moeilijk op het moment nu verveel ik me wel een beetje :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nieuws: Call of Duty 4 fix komt snel

    Door Rene Groen op 12-11-2007 om 14:05 Bron: CVG

    Gamers genieten sinds vorige week van Call of Duty 4, helaas kent de PlayStation 3 versie nog wat oneffenheden.

    PlayStation 3 gamers stormden massaal de servers van Call of Duty 4 op, en deze begaven het onder al dit geweld. Infinity Ward gaf aan dat er bij de lancering in Europa een verdubbeling van het aantal mensen op de servers waarneembaar was, en ze werken hard met de mensen achter het PlayStation Network om alles weer in orde te krijgen. Dit gaat niet door middel van een patch voor de game, de fouten liggen namelijk puur bij de servers.

    Wanneer Infinity Ward bezig is met de update zullen spelers tijdelijk een 'Downloading Game Settings'-melding krijgen, hierna moet alles weer goed werken.
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij geldt dit ook voor de xbox 360 versie. PSN doet het nog steeds niet bij mij trouwens.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    PSN doet het hier al de hele avond prima :eek: De status van de PSN service is volgens playstation.com ook actief/online.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan weer op PSN maar ik heb nog steeds hetzelfde gezeik met COD4... :mad:
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is wel irritant, soms kom ik in 1x erin maar soms moet ik ook heel lang wachten, hoop dat ze het snel fixen.
     
  15. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond deze bij iemand op Live op de 360 gezien en dat draaide vlekkeloos volgens mij.
     
  16. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    even nog over dat online aansluiten van PS3, ik heb dus een USB modem, kan ik ook een kabel in mijn PC prikken en die naar mijn PS3 leiden?
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus even in je router instellen .
    Ik heb het gedaan en heb nu nergens meer last van .
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb problemen met Tekken DR Online. Ik kan niet online spelen. Ik kan vaak wel een lobby joinen en zie dan soms de namen verschijnen. Vervolgens verdwijnen alle namen, zie ik alleen nog maar lege balken en krijg vervolgens een network error.

    Nat is netjes type 2. Ik snap er echt niks van! En baal behoorlijk omdat ik vanwege het online gebeuren deze game heb aangeschaft :mad:
     
  19. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel de goede PSN porten geopend in je router ?

     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hey waar is mijn reply gebleven? Iig; heb ze allemaal geforward. De eerste drie TCP en de andere drie UDP.
     

Deel Deze Pagina