[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zeker niet, Want ik speel momenteel helemaal geen multiplayer meer. (Xbox360 staat niet meer aangesloten en mijn Xbox-Live abbo heb ik na 7 jaar trouw verlengen dit jaar laten aflopen... Ben klaar met de asocialiteit die op Xbox-Live heerst.)

    Vroeg het me enkel af omdat ik de disc versie heb liggen maar nog niet heb uitgespeeld en het raar zou vinden als je maar een deel van de game zou krijgen.
    Neem aan dat ik met deze digitale versie gewoon verder kan met mijn disc versie saved game?
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee, maar als dat niet is, stop je toch gewoon de disc erin?:confused:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
    Guys, heb €25 tegoed gekregen via een actie met Sony wegens aankoop van een Xperia. Wil nu drie maanden Plus nemen, maar zag dat InFamous 2, LBP en Motorstorm eruitgaan. Als ik die nu nog download en ze worden vervangen voor LBP Karting en dergelijke, kan ik dan InFamous 2 nog spelen in mijn drie maanden tijd dat ik Plus abonnee ben?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup alles wat je kan downloaden blijft speelbaar zo lang je plus hebt. Ook later, mocht je weer plus nemen, zijn ze weer speelbaar.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je ze eenmaal gedownload hebt, dan is er niets aan de hand.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ^What they said.:thumbs:

    Infamous 2 etc gaan er de 12de al uit dus niet te lang wachten!
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Menschen, vergeet niet dat vanaf vandaag Tekken Revolution gratis is te downloaden.
    Behalve voor Duitsers, die moeten er €2 voor betalen. :+

    Geen idee of er veel content is, maar het is gratis!
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, de PS3 dan maar eens effe aanzetten; moet Plus content ook nog downen.:9
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook, little big planeet racing, xcom, uncharted 3 en tekken.... Gaat wel even duren ;-)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weer 3 maanden gekocht. €15. Blijft ongelooflijk wat je dan gewoon krijgt
    [​IMG]

    En voor de Vita nog Rayman Origins, Sine Mora en een of andere Cocunut game binnengehengeld.

    €15, 10 games gedownload. Op de eerste dag al.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.492
    Leuk Bevonden:
    8.509
    Zet die laatste 6 maar even uit en download alleen de eerste 2. Oh, en ga ze spelen, awesome games. :cool:
    Ik ga deze week maar eens SotC verder spelen. :)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is altijd een probleem met PS+, het daadwerkelijke spelen... :+ De games van Plus die ik heb uitgespeeld zijn op 1 hand te tellen. (ik kom eigenlijk niet verder dan...1)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zat van de week ook alweer te kijken naar een Plus abbo,..

    maar toen bedacht ik me dat ik het dan eigenlijk alleen voor Catherine zou doen. Karting speel ik niet en de rest heb ik al :+

    volgende maand maar weer eens kijken
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.492
    Leuk Bevonden:
    8.509
    Maar serieus, die twee games zijn zo uniek en goed. Veel van de gratis/spotgoedkope content zijn ook enorm goede titels, maar komen niet in de buurt van de legacy van die twee. :)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    XCOM is anders ook best epic. En ja ICO en (vooral) SotC zijn geweldig maar met name ICO vond ik helemaal niet meer zo speelbaar als ik me hem herinnerde

    /vloeken in de kerk
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.492
    Leuk Bevonden:
    8.509
    ICO vond ik juist zoveel beter dan de eerste keer toen ik hem probeerde, op de PS2. Toen vond ik de gameplay en controls vreselijk, maar juist bij de HD release totaal niet.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb Plus vooral genomen om weer Rayman Origins te kunnen spelen :eek:, de rest is extra

    Catherine ben ik ook erg benieuwd naar. ICO/SotC. Tsja. Dat kan alleen maar tegenvallen.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mocht iemand Uncharted 3 downloaden van plus, dan doet ie het niet...

    Je moet nadat je uncharted 3 gedownload hebt, nog even de multiplayer opzoeken en apart doenloaden en installeren... Vervolgens zal de game Uncharted 3 zichtbaar zijn tussen je games en niet eerder.... Lekker vaag geregeld hahahahah
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
    Haha, ik had inFamous 2 gedownload. Binnen tien minuten weer weggehaald, wat een schijtgames. Jaggies overal en wat een design, zo slecht allemaal. Ico/Shadow had ik maar geannuleerd, ga ik toch niet spelen. Van de week Catherine maar eens checken.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    :eek::eek::eek:

    Vind het anders echt een mooie game 8) Tegenover deel 1 echt een hele verbetering!
     

Deel Deze Pagina