[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weer een paar leuke titels erbij! Augustus is looking good too!:thumbs:

    Damn....misschien toch maar eens een 32GB kaartje erbij kopen, gaat zo wel snel!8)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Battlefield 3 nooit gekocht omdat ik de MP in de Bad Company nooit echt leuk vond. Kan ik dus nu mooi BF3 proberen en dan meteen beslissen of ik BF4 straks ga halen. Augustus met Spec Ops en DmC ook erg nice :)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Damn man twijfel sinds vanavond om toch nog een 2ehandse PS3 te kopen. Wil toch nog al die titels spelen en ben eigenlijk niet van plan om meteen de nieuwe consoles te halen. Bedoel als ik nu nog een PS3 haal en 1 jaar PS+ neem, dan kan ik zeker nog 1 of 2 jaar vooruit met de PS3. Zeker met al die titels die ik nog wil spelen. The Last Of Us, Beyond Two Souls, Heavy Rain en ga zo maar door.

    Kan ook wachten op de PS4 en dan via Gaikai, maar dat is alleen digitaal en wil toch bepaalde spellen nog in een doosje hebben.
     
  5. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Wat is er eigenlijk bekend over Gaikai op PS4? Zou je je oude PS3 library kunnen streamen, of is daar nog niets over duidelijk?
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ergens in 2014 kan je die games weer spelen via Gaikai, maar je moet er dan wel opnieuw voor betalen. Dan koop ik liever een PS3 2ehands en speel ik daar nog even de toppers op. Bedoel komen nog zat games uit voor deze generatie.

    Ik wacht denk ik nog een jaartje voordat ik echt een nieuwe console in huis haal.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Is toch nog helemaal niets over bekend of loop ik achter?
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Alvast begonnen wat ps3 toppers in huis te halen. Hopelijk kan ik weer aan de controller wennen though. Kreeg vroeger tiefus cramp in m'n handen van de dual shock 1 op m'n ps1. Zullen het zien :D

    Killzone reeks, Uncharted reeks, Gow 3, Resistence reeks alvast maar in huis halen :cool: Binnenkort een ps3 phat op de kop tikken.

    Als ik kan wennen aan de controller dan komt de ps4 er ook.
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Haha toe maar. Ja ik wil dat juist nu ook. Ik wil idd ook die Killzone reeks, Uncharted reeks, The Last Of Us, Little Big Planet, Heavy Rain, Beyond Two Souls en ga zo maar door spelen. Dat zijn allemaal titels die me echt super leuk lijken.

    Ik ben ook al aan het kijken of ik een leuke goedkope kan vinden. Heb er al eentje met 3 spellen voor 100 euro gevonden, maar probeer natuurlijk zo goedkoop mogelijk een PS3 te vinden.
     
  10. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Lijkt me geen slechte prijs
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Idd, al ligt het eraan hoeveel GB je hebt? Welke versie is het?
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat heb ik afgelopen week gedaan haha. PS3 500GB met Last of Us gekocht en een hoop exclusives. Controller was even schrikken, zo licht en klein. Maar moet zeggen dat ik er snel aan gewend was. Enigste minpunt momenteel vind ik de positie van de D-pad, vind het raar dat deze juist links van het linkerpookje zit. Op de 360 vind ik de D-pad een betere positie hebben maar ook dat zal wel wennen zijn.

    De games waren ook even wennen, de opening van GoW 3....wow! Games als Ratchet and Clank, nu ik die weer speel merk ik wel dat ik dat soort games gemist heb. En uiteraard The Last of Us _O_
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Na meer dan een week zijn mijn downloads eindelijk klaar. 8) Holy shit zeg. En dan heb ik nog niet eens ALLES van Plus gedownload.
    Net op tijd voor een nieuwe Store update. :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Puppeteer demo @ de Japanse store
    [​IMG]

    Tenminste, ik denk dat dat is wat ik aan het downloaden ben. :+

    edit: NIET DOWNLOADEN. Extreem korte demo.
    Wel leuk, maar het intro filmpje is langer dan de gameplay.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2013
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
    [​IMG]

    Gruwelijk, €2,24 met PS Plus, anders €2,50. \o/
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    hahahaha,

    bundiga!!!!!!! _O_
     
  17. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat deel 2 en 3 niet in de aanbieding zijn, Die vind ik persoonlijk net iets leuker om te doen. Deel 1 heb ik nooit uitgespeeld.
    5 euro is dan wel niet duur maar ik heb ze ook nog voor de Playstation liggen origineel en die draaien prima op de PS3
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.825
    Leuk Bevonden:
    846
    Deel 3 inderdaad helemaal kapot gespeeld vroeger. Toch blijft Spyro 3 de beste PS1 platformer imo.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Btw whats up met de lange download tijden? Vandaag ps plus gekocht en direct wat gratis games aan gezet. Maar dit is idioot hoe langzaam dit gaat 8) op m'n 360 trek ik met gemak 2Gb in 30 min binnen. Maar op de ps3 ben ik nu al meer dan 4 uur aan het downloaden voor 8gb 8) Whats up met dit grote verschil.

    Is dit normaal, of zijn de servers van Sony zoveel crappier? Vindt het verschil wel erg groot met als ik iets op m'n 360 download.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Duurt gewoon lang. Updates binnen halen ook altijd een eeuw
     

Deel Deze Pagina