1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Clan joinen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BeatHunterzz X, 12 jul 2012.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hey baby doll heb je me al geadd? Ben nog niet on line geweest dus heb nog niet gekeken.

    En @ deadshot en beat, gaat er nog wat gebeuren in de clan? Heb 1 keer met jullie gespeeld en verder zijn jullie alleen met minecraft en BF3 bezig.... Ik speel altijd alleen met physix en sky....
     
  2. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wat Dagger zegt. Ik begrijp niet helemaal wat jullie verwachtten moeten wij een 4e zoeken of wat moet er gebeuren, op deze manier gebeurt er helemaal niets..
     
  3. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Heya dagger;
    Jep heb je toenstrax geadd :p leuk om te zien dat je nu toch weer opzoek was naar een clan :p
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja idd weer beetje competief gamen had er weer zin in, heb jij al een team eigenlijk? Want we spelen nu altijd met 3e dus een 4e zou mooi zijn;). Heb je btw geaccept alleen kom k vandaag niet meer on line.

    En even headsup voor physix en jou, komende 2 weken heb ik t vrij druk ben alleen thuis dus moet zelf koken etc dus kan zijn dat ik weinig on line kom maar dan weten jullie dat alvast!
     
  5. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee vind ik niet kunnen Dagger! Haha nee is goed man, wanneer je kan zien we dan wel. Baby Doll voeg mij ook toe dan kunnen wij ook nog potje spelen ofzo?

    GT: xPhysiXz
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik weet het Physix je zult me erg missen maarja:p nee maar ik zal wel gewoon geregeld ff komen knallen maar minder als voorgaande weken. Naar deze 2 weken word het gewoon weer normaal =).
     
  7. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso:mad:! Onze fifa potjes hahaha! Ooh oke mooi vooral avond lijkt me?
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    sowieso alleen avonden, vandaag ben ik er gewoon voor en na het trainen, ouders gaan pas morgen weg. Daarna zal het als ik er ben rond half 8 / 8 uur zijn. zal verschillen per dag... hoelaat ik eet / werk etc etc dus daar kan ik verder niks over vertellen....

    En ja met Fifa heb je nog wat in te halen he chef:p laatste potje was 6 - 2 voor mij :D
     
  9. xPhysiXz

    xPhysiXz Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ssst dat hoeft niemand te weten jo:eek:
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan moet ik je maar eens voetballes geven binnenkort!
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik eet je op jonguh! Maar heb je fifa wel op de xbox haha?
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Yep, speel echter nooit met teams zoals real madrid etc :) meestal de 3,5 sterren teams of gewoon Feyenoord!
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2012
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik speel altijd, elke Fifa met Brazillie, is dit keer ook niet anders;) maar we gaan wel ff knalle als we samen on line zijn:p
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    hmm wel jammer dat je enkel met 1 van de beste teams speelt.. Hoop dat je dan wel zin hebt wat mindere clubs te spelen :) altijd gevoel dat het dan meer op skill/rondspelen aan komt etc.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja maakt mij verder niks uit, meestal qua NL clubs speel ik Ajax maar die zijn ook 5 sterren dat wel.... maar komt wel goed anders pak ik wel FC den bosch fzo:p ben je er vanmiddag rond half 5?
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Pas altijd s' avonds online :) Werken tot half! dan koken etc.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ah kk, naja ik ben er tegen half 8 weer na het trainen dus maybe dan nog ff een potje;) Join mijn party maar gewoon dan hoor ik je vanzelf, physix zal er denk ik ook wel zijn dus komt wel goed dan!
     
  19. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    @dagger

    Nhee heb nog steeds geen team maar ik kan op het moment ook niet echt een clan joinen aangezien
    ik op het moment in belgie zit voor mijn stage.
    Zoek er wel nog steeds 1 :p

    @physixz, ik zal je strax even toevoegen
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hey Baby alright, ben je vanavond ook even on line of alleen weekenden nu?
     

Deel Deze Pagina