1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Clan joinen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BeatHunterzz X, 12 jul 2012.

  1. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanavond tot half 9 online moet er om 4 uur weer uit namelijk xD
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dan zie ik je nog wel even;) ik ben er om half 5 tot 6, dan even flink aan de gewichten hangen en dan benk er weer tegen kwart voor 8 =) ik inv je wel
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Sowieso netjes gespeeld looney, we doen binnenkort nog even paar matches meer ik wil een revanche!!:p
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Physix, al iets van deadfocus of beat gehoord? Ik zal Zondag avond weer on line zijn, was echt even een kut week. Volgende week ook nog een drukke week en weinig on line maar daarna ben ik er weer dagelijks =).
     
  5. Versus Deadshot

    Versus Deadshot Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste,

    Ik wist niet dat we via hier met elkaar communiceerde?
    Ik kijk namelijk nooit op xboxworld ivm slechte internet verbinding op mijn kamer en Ian is het denkelijk vergeten en is op vakantie.

    Uhm wij hebben idd veel Battlefield gespeeld en Minecraft omdat dat ook gewoon leuke spellen zijn.

    Ik vind wel dat wij idd moeten gaan scrimmen enz alleen zitten we met de vakantie het is heel vaag of iemand op vakantie is of niet!

    Moeten anders ff keertje op de xbox in een party met elkaar praten over hoe we beter en sneller elkaar kunnen spreken.

    Groetjes,

    Versus Deadshot
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben morgen avond on line? Dan praten we wel ff als physix er ook is?
     
  7. BeatHunterzz X

    BeatHunterzz X Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hee allemaal,

    lees nu het forum pas naar al die tijd. we moeten idd snel weer in een party bij elkaar komen. heb het erg druk gehad in de vakntie en nu met school vandaar deze late reactie.

    gr BeatHunterzz X
     

Deel Deze Pagina