1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

COD 2 MW : Special ops partner

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vendoefel, 31 okt 2010.

  1. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello, Ik zoek een special ops partner voor volgende

    CHARLIE MISSIONS
    IV) Homeland Secruity
    V) Snatch & Grab
    DELTA MISSIONS
    I) Wardriving
    II) WreckageIII) Acceptable Losses
    IV) Terminal
    V) Estate Takedown
    ECHO MISSIONS
    I) Wet Work
    II) High Explosive
    III) Armor Piercing

    Zou dit graag geklaard hebben voordat de nieuwe cod uit komt
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  2. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    spec ops partner

    ik wil je eventueel wel helpen. heb er zelf ook nog een aantal te behalen. interesse: stuur ff een bericht dan add ik je vandaag in de avond.

    groeten FlyingDutchman
     
  3. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Spec ops partner

    ik voeg je gamertag toe aan mijn xbox live account. Laat maar weten als je hulp wilt.

    mvg,
     
  4. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook nog iemand. Voeg mijn gamertag maar toe
     
  5. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Spec ops

    hey heb nog een paar tips voor je. namelijk net zelf 2 levels op 3 sterren uitgespeeld. Acceptable loss:

    Allereerst ga je naar rechts, tussen de gebouwen door. Aan de linkerkant van het gebouw aan het einde staat een tegenstander. Schiet deze dood met je shotgun. ga vervolgens naar rechts. blijf op je heartbeatsensor kijken en pak de buitenste kant van de 2 vliegtuigen aan de rechterkant. als je de bom geplaatst hebt, krijg je te maken met 3 tegenstanders boven je. schakel deze uit en vervolg je weg naar het volgende vliegtuig. daar staan weer enkele tegenstanders. Schiet ze dood en ga terug naar waar je begon. Langs het andere gebouw rechtdoor. Blijven volgen tot je een soort hekje tegenkomt. Erover heen, wachten tot 2 tegenstanders weglopen. Vervolgens naar binnen en met je silencer overige 2 tegenstanders schieten/knifen. Vervolgens als een gek rennen naar het einde!

    Terminal:
    Eerste tegenstanders rechts schieten, dan riotshield pakken en telkens je tegenstanders lokken naar waar je bent begonnen. Allemaal doodslaan met je riotshield. Vervolgens weer naar boven en elke groep tegenstanders lokken naar het begin en gebruik maken van je riotshield. En telkens dit aanhouden tot je laatste groep tegenstanders zijn uitgeschakeld.
    Suc6!
     

Deel Deze Pagina