1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Probeer eens 1280x768. Dan hoeft je scherm minder te downscalen en heb je ietsie pietsie minder beeldvervorming ;)
     
  2. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok dank je JeePee..... zal het meteen straks proberen...... :thumbs:
     
  3. 007 oddjob

    007 oddjob Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Als 1ste advies: Ik zou de Samsung nemen. Niet omdat ik er zelf één heb, maar omdat de 19" versie van het scherm die jij noemt uitgeroepen is tot game monitor van het jaar 2006. De 22" is in principe hetzelfde, hij heeft alleen een hogere resolutie. Het scherm heeft maarliefst 2 ms responstijd!!! Dat is echt helemaal niks :)

    Maar een antwoord op je vraag heb ik niet echt. Je kan het beste kijken of je voor 1360x768 of voor 1280x768 gaat. 1360x768 zit het dichste bij de resolutie van je scherm waardoor het scherm zelf minder hoeft up te scalen, maar met 1280x768 heb je iets minder beeldvervorming. Ik denk dat je zelf het beste kunt kijken wat je prefereert. Het is slechts één druk op de knop en je hebt een andere resolutie te pakken :) Eén ding is zeker, en dat is dat met welke resolutie dan ook het beeld vlijmscherp zal zijn!
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. misschien weten jullie het hier. Kan je bij een Philips TV met HDMI aansluiting een PC aansluiten. (dus 360>*internet/lan* <> PC MCE>HDMI>TV)

    Dat van 360 naar PC kan natuurlijk, dat heeft verder ook niks met PC>TV te maken. Maar mijn vraag is of dat wel kan? met HDMI. Want iig bij sommige TV's kan dat niet.
     
  6. 007 oddjob

    007 oddjob Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt jeepee ik zal dan wel tegen die tijd kijken welke resolutie het beste werkt bij mij. Ik denk ook dat ik inderdaad de samsung neem.
    Een betere monitor dan die bestaan gewoon bijna niet!
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik heb de 940MW van samsung en die is ook prachtig. Half jaar in bezit en hij doet het nog steeds fenomenaal op component.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bijna een jaar en ben zelf niet tespreken over componenten.
    VGA is stukken mooier, maar die zit hier in de Plasma en die hangt aan de muur dus kan er niet bij -_-''
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een X360 zo uit de doos met een VGA kabel aansluit, zijn al deze reso's dan gelijk beschikbaar ? Of moet de X360 daar eerst voor worden ge-update ?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Hij moet eerst worden geupdate. Welke hij met de fabrieksinstelling niet heeft weet ik niet. Wel weet ik dat de 1080p reso niet aanwezig was bij de launch.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En om te updaten moet ie natuurlijk aangesloten zijn op Live ?
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Duhh :+, je hebt toch een 360 gehad :D
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook wel, maar ik werd aan het twijfelen gebracht. Met andere woorden : als je thuis geen internet hebt kun je de X360 nooit updaten, op geen enkele manier ? :eek:
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je hem meestal binnen met een spel dat na de update uitkomt.
     
  15. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.Ik heb pas de samsung 206 bw.Best mooi beeld.Maar ik vond het wat tegen vallen.Ik keek naar dvi ingang en kwam tot ontdekking dat de dvi kabel anders is dan de ingang.Ikw eet niet dat dit erg is.Ik zelf zal denken dat je dan kwaliteitsverlies hebt.

    Hier zijn iederval de fotos: http://s122.photobucket.com/albums/o246/emder1990/

    Niet op andere fotos letten;)
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stekker is DVI-D en de ingang op je PC is een DVI-A of I.
    Maar kan je hem er wel in doen of niet?
     
  17. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0


    DVI-I kan beide, DVI-D en VGA (DVI-A met verloop) dus.

    (ps, de poort is een uitgang)
     
  18. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    hij past er wel in ja maar ik moet dus een andere kabel kopen denk voor nog betere kwaliteit dan he?Dus een kant met ingang en andere kant uitgang.
     
  19. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend ook een xbox 360 gekocht, even aangesloten op mijn tv, maar dat was niks, dus een vga kabel gekocht, en aangesloten op mijn samsung 225bw totdat ik een lcd tv heb. Echter tot mijn verbazing rekt hij het beeld gewoon uit, is er toevallig een manier om dus balken aan de boven en onderkant te krijgen?
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Nee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina