1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    naar mijn weten gaat dat niet via die 15-pin VGA kabel. meestal moet je er nog 2 tulpjes insteken of is er een optische ingang. Ik denk trouwens dat je zowiezo wel speakers er bij wilt want geluid uit een monitor is eigenlijk altijd slecht :x
     
  2. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung 226 BW besteld!!! \o/ \o/

    Zodra ik hem binnen heb zal ik wat foto's maken met me xbox360 eraan! :cool:
     
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een samsung syncmaster 711mp met de microsoft vga kabel maar ik heb screen tearing bij sommige spellen komt dit door de monitor of de kabel of?
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Kun je met deze instellingen goed gamen zonder vervormingen?
    Contrastverhouding 2000:1

    Responsetijd 5 ms

    Beeldverhouding 16 : 9
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh... Wat zou er moeten vervormen dan?
    Contrastverhouding en responsetijd (snelle trouwens!) zullen het beeld niet laten vervormen en 16 : 9 is precies de verhouding van breedbeeld dus je zit helemaal goed \o/
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  6. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup 16 : 9 beeldverhouding is het echte breedbeeld verhouding :9
    16 : 10 beeldverhouding is ook breedbeeld maar dan wat anders en wordt ook niet echt door de Xbox360 ondersteund en je krijgt hele lichte beeld vervorming of hoe je het ook mag noemen.
     
  7. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dank u zeer allemaal:9 Ik weet genoeg.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Geen van beide. De 360 zorgt daarvoor. De ene game heeft het net wat meer dan de andere. MotoGP wil er nogal last van hebben bijvoorbeeld.
     
  9. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt meer door de game zelf dan door de Xbox360, volgens mij. Maar ik had er ook last van bij de demo van MotoGP.
     
  10. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de Samsung 226 BW binnekort ook halen. Foto's hier plaatsen moet je zeker doen.:thumbs:
     
  11. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn foto's van mijn Acer AL1751:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een drie vraagjes de eerste is:
    Welk beeldscherm kan je het beste kopen, 1 met de resolutie van 1440x900 of 1 met de resolutie van 1680 x 1050?

    Vraag 2:
    Als een PC Scherm een resolutie heeft van 1440x900, in welke resolutie met je de Xbox360 zetten?
    In 1366x768 misschien?

    Vraag 3:
    Als een PC Scherm een resolutie heeft van 1680 x 1050, in welke resolutie met je de Xbox360 zetten?

    Alvast bedankt voor het antwoorden op mijn vraag :)
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  13. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    1. een beeldscherm met een resolutie van 1440x900 is waarschijnlijk kleiner dan die met 1680x1050! Vraag jezelf af wat jij een goed formaat vindt om op te gamen.
    2+3. voor beide resoluties geldt: op 1280x720 en anders 1366x768. Dit is afhankelijk van de resoluties die het scherm ondersteund.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn keuze gemaakt voor het beeldscherm. Alleen moet ik nog een set goed luidsprekers hebben. Nou had mijn broer een set maar daar past die Geluidskabel die bij de VGA kabel zat niet in. Dus hoe kan ik zien in welke die wel past??

    Ik dacht aan deze: http://www.mycom.nl/Products/View/105996.aspx
    allen ik weet dus niet of dat kabeltje erin past. Kan iemand mij hiermee helpen?:9
     
  15. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Setjes met Optische Ingangen passen, en ook setjes met rood/witte ingang voor tulpstekkers.
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist mijn xbox360 maar eens gehaald. Ik heb een Dell 2407 (rev04). Dit scherm heeft een component, svga en vga ingang. Ik heb nu de standaard kabel die bij de premium pack wordt geleverd gebruikt. Ik heb de patches/updates zojuist gedownload. Mijn scherm draait op 1920x1200 bij 60Hz. Als ik de component kabel aansluit en probeer vanuit het xbox settings scherm 1080P true hd te kiezen, dan geeft de xbox aan dat de resolutie niet ondersteund wordt:
    "Out of range" "Cannot play this signal mode"...

    Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik die VGA kabel kopen, om wel true hd af te kunnen spelen?

    Thanks!
     
  18. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bang dat je scherm geen true hd aan kan
     
  19. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, waarop baseer je dat?
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum. Na veel gelezen te hebben heb ik besloten met te registreren zodat ik zelf ook mijn brandende vragen kan stellen*). Ze zijn wellicht al voorbij gekomen, maar het is me gewoon nog niet helemaal duidelijk.

    Ik ga een dezer dagen een xbox 360 premium aanschaffen. We hebben boven een vrije tv staan maar ik geef toch de voorkeur aan een TFT scherm. Mijn vragen wat betreft het beeldscherm:

    -Welk scherm heeft de voorkeur (ik wil de scherpste weergave en minimale vervorming) Samsung Syncmaster 940BW of de Samsung Syncmaster 205BW?
    -Met welke kabel kan ik het scherm het best met de xbox verbinden voor optimale (beeld)kwaliteit? VGA of Component (of vraag ik nu iets heel geks..)
    -Op welke resolutie zal ik mijn xbox en beelscherm moeten zetten?

    Tevens wil ik mijn 5.1 surround sound set aansluiten op de xbox 360. Het gaat om de creative inspire p580 set
    (http://www.creative.com/speakers/series/inspire/)
    Mijn vragen wat betreft de speakerset:

    -Kan deze set aangesloten worden op de xbox 360?
    -Welke kabels of 'dingen' heb ik hier extra voor nodig?

    Ik stel al mijn vragen maar in een keer zodat ik niet opgegeven moment mijn xbox en beeldscherm heb, maar zonder geluid zit.
    Zoals jullie merken ben ik nogal een leek op het gebied van techniek en alles wat daar mee te maken heeft. Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden\o/

    Groetjes:thumbs:
    (belangrijk is dat ik weet welke kabels en dingen ik extra moet aanschaffen)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina