1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. blackhawk

    blackhawk Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Op deze website is ne een nieuwe trailer te downloaden van condemned http://www.xboxyde.com/leech_1986_en.html idd wel wat donker maar voor de rest lijkt het mij een heel goed spel zeker een die ik op 2 december gaat halen
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet, hoewel ik toch nog niet weet of dit wel echt mijn launchgame wordt!
     
  4. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Om in je broek van te poepen... :+

    Als je de screens zo bekijkt is het niet eng maar zo is het altijd bij dit soort games. Het gaat echt om het schrikmoment. Die flits die je nog bijblijft als zo'n creep zonder huid langs je flitst en je vervolgens een mep geeft.

    Wat ik echt eng vind aan dit soort games. Als poppen of lijken ineens beginnen met bewegen. Als het zombies zijn oké, maar als je het niet verwacht is het schrikken. Er was ook zo'n scene van een online filmpje dat ik gezien had... (dit is niet echt een grote spoiler, het vertelt gewoon een klein schrikmoment uit het verhaal zoals je er nog veel meer hebt. Maar toch even voor de mensen die houden van schrikmomenten waar ik liever soms op voorbereid wil worden :cool:)
    en daar keek je eerst naar 5 standbeelden die tegen de muur stonden. Als je verder loopt zie je opeens een flits en staan de standbeelden een stuk dichterbij. Zo gaat dat verder en verplaatsen de beelden als je niet kijkt! Dat zijn echt van die dingen dat je wil kijken maar je weet toch dat ze veranderen als je niet kijkt. Dus elke keer als je je omdraait is het een verrassing waar ze staan. In dit filmpje hadden ze je uiteindelijk opgesloten in een hoek en kon je alleen maar uit het raam springen. }:]

    Dit wordt echt een chille game... ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja dat filmpje. Maar die vond ik opzich nog niet zo eng. Kijk maar naar F.E.A.R

    *Bangt

    Loop je trappetje af......

    *:eek:

    Altijd heerlijk als je alleen in je kamer zit.
     
  6. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    @ metal mark. wat gebeurde er dan bij fear? doe ut in spoiler tag ofzo;)

    bovendien lijkt mij dit spel eng... mischien te eng voor mij want ik flipte soms al bij resident evil 4 en doom 3
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    FEAR
    Ach als ik het typ stelt het niet veel voor, je meot het zelf mee maken. Maar je loopt een trappetje af en dan zie je boven aan het trappetje dat meisje staan....*Bangt....:eek:

    Ontopic: Condemned
    100+ Screens. Genoeg :+?
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me met de dag bruter :)

    Kom er nu pas achter dat ie van Monolith is....dacht dat het een of andere gare oosteuropese ontwikkelaar was...
    Aangezien FEAR da bomb is, zal dit ook wel kont gaan schoppen :)
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    _O_ monolith_O_
    ontwikkelaars van Shogo en Blood

    shogo moeten ze eens een nieuw deel in maken :)
     
  10. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op de 1ste review

    deze game heb ik al besteld, kon niet wachten, die sfeer, die horrormomenten moet ik gezien hebbe :9
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  12. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt ook op de pc uit. De ps3 versie is gecanceled. Met exclusive wordt alleen bedoelt dat hij niet op andere consoles uitkomt, de pc staat hier altijd los van.
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, weet ik dat ook weer, danku!
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist het HD filmpje gekeken, wow zeg!
    Spel ziet er echt heel erg gaaf uit, had ik niet verwacht.
    De sfeer druipt er vanaf.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn wanted list begint wat lang te worden...
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Valt me toch weer iets tegen na wat ik heb gelezen. Ook de videoreview geeft wat teleurstellende info.

    De nadelen tot nu toe, die ik heb gelezen/gehoord:

    - Te veel van hetzelfde. elke level weer iemand op de zelfde manier neerslaan. Het slaan is wel goed uitgewerkt, maar beperkt zich door enkel slaan en blokken.
    - Het onderzoeken is geen uitdaging. Op het juiste moment staat er welke knop je moet indrukken. Daarnaast pak je altijd de juiste tool, die je dan nodig hebt.
    - Grafisch is het allemaal meer van hetzelfde. Weinig contrast, alles lijkt te veel op elkaar. Alhoewel het er wel mooi uitziet.

    Ben bang dat dit een spel is dat je na 3 uurtjes wel weer gezien hebt.

    Denk toch dat ik even wacht met het aanschaffen van dez titel. FEAR is daarentegen door dezelfde mensen super beoordeeld.

    Hmmmm......
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  18. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef deze game een kans. O-) (Ik heb hem namelijk al gepré-ordered) 8)
    Ik denk dat veel games meer van hetzelfde zijn maar je hier de afwisseling moet zoeken in wapens, vijanden manier van vechten en niet in het level design alhoewel dat natuurlijk ook heel belangrijk is.

    Ik denk dat deze game wel een game is die je gespeeld moet hebben als het je aanspreekt maar niet per se een must-have.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  19. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game lijkt met wel cool. maar niet om nu te halen. mischien als die een euro of 30 is. weet namelijk nu al dat dit niet zo lang gaat boeien. het is geweldig om met een pijp gasten op hun smoel te rammen maar omdat nu zon 10 uur (lengte van spel) te doen nee
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik hoopte dus ook op de afwisseling van het vechten, maar dat blijkt nu juiist eenvoudig en herhalend te zijn. Je kunt enkel slaan en blokken. Verder opzij lopen en bukken. Tja, omdat nu de 10 uur lang te gaan doen. De afwisseling in wapens, merk je dus feitelijk niet veel van. Enkel dat je iets anders in beeld ziet, de swing blijft verder gelijk. Uiteraard komt een pijp harder aan dan een hmmm wat dan ook.

    Besef me nu pas eigenlijk dat het net alsof klinkt dat ik het spel al gespeeld heb. Is niet het geval hoor, maar gezien alle filmpjes en commentaar tot nu toe. Ben ik bang dat het net z'n film is met een goede trailer. Waarin verteld wordt verteld dat het van de creator is van OOOOehh, dan moet ie wel goed zijn. Vervolgens ga je de film kijken en is het zwaar bout. Afijn ik wacht nog ff rustig af en hoop dat ik me vergis.
     

Deel Deze Pagina