[XOne] Darksiders II

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 20 jul 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Awesome!
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    de game is uitgesteld tot augustus! Persoonlijk vind ik dit niet zo erg, ben druk met allerlei RPGs...
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 , lekker rustig aan doen
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.922
    Leuk Bevonden:
    3.290
    Inhoud Darksiders II CE voor Nederland bekend

    THQ heeft vandaag de Darksiders II Collectors Edition bekendgemaakt voor België en Nederland. Deze editie is vanaf vandaag al te bestellen voor Xbox 360, PlayStation 3 en pc.

    De Darksiders II Collectors Edition bevat de Limited Edition-versie van de game, een op ware grootte genummerd replica van het Death Mask op een displaystand, een unieke Shadow of Death-wapenset en zeisen met betere stats, een digitale copy van de Darksiders II sound-track en een hard-cover Darksiders II-artbook. De Collectors Edition is slechts beperkt en enkel als pre-order beschikbaar en zal verkocht worden voor een adviesprijs van € 99,99.

    The Darksiders II Limited Edition bevat de game met daarbij een unieke code die de koper recht geeft om de eerste single player DLC, Argull’s Tomb genaamd, gratis te downloaden zodra deze beschikbaar is. Alle pre-orders van Darksiders II ontvangen de Limited Edition zonder extra kosten.

    Jim Huntley, Vice President of Global Brand Marketing: "We zijn blij dat we deze Darksiders II Collectors Edition kunnen aanbieden aan onze fans in België en Nederland. Ons Europees Operations team heeft ontzettend hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. De voorraad is echter heel beperkt dus op tijd pre-orderen is de boodschap als je teleurstelling wilt vermijden."

    Het spel volgt de avonturen van Death, een van de vier ruiters van de Apocalypse. Hij probeert zijn broer War te wreken die ten onrechte beschuldigd wordt van de Apocalypse te vroeg te hebben gestart in de eerste Darksiders.

    Darksiders II staat gepland voor release op console en pc in augustus 2012.

    [​IMG]
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom nou weer 100 euro, da's echt belachelijk voor zo'n CE :mad: Voor 80 had ik er over nagedacht, maar ik laat nu lekker m'n LE-preorder staan.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.922
    Leuk Bevonden:
    3.290
    Mischien dat je hem goedkoper kan vinden 100 is de advies prijs he:)
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.922
    Leuk Bevonden:
    3.290
    [yt]k8CyEzVO2RE[/yt]
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    CE laat ik ook liggen. Ga gewoon voor de limited edition. De Masker etc hoef ik toch niet.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.922
    Leuk Bevonden:
    3.290
    Darksiders II Dated, Devil's Third Being Shopped

    THQ sets a date with one and tries to dump another

    We promised we would pass along the exact release date for Darksiders II when we first revealed it was delayed until August. We're following through on that, as THQ has confirmed it will release August 14th in North America, and presumably August 17th in Europe.

    On another end of the spectrum, THQ declared plans of selling off the original IP Devil's Third, a game we first heard about at E3 2010. The action title is headed by Dead or Alive and Ninja Gaiden producer Tomonobu Itagaki, and was due to be released in Q1 2013.

    According to THQ, the game no longer fits its "profitability profile", so they are working with third parties in order pass it on to another publisher. With THQ's fragile financial state, they aren't at liberty to take unhealthy risks. The publisher cited development hiccups and the depreciation of the yen behind the the lower profit margin outlook for the game. Hopefully the title will find success with a new home.

    Devil's Third remains in Limbo, while Darksiders II has a date in Hell.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    [yt]tob_KO45uns[/yt]

    Jesper Kyd. _O_
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe add je een video op dit forum? Heb nu meerdere dingen geprobeerd, maar het wilt me niet lukken. Wilde een YouTube video van Darksiders hier toevoegen..
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    klik op Post reply,

    klik op het Youtube icoontje

    [​IMG]

    vul tussen de youtube tags (dus tussen [yt ] en [/yt ] ) alleen het het ID van de video in.

    Dus als je URL http://www.youtube.com/watch?v=eN9s32RZbWw&feature=fvst is dan vul je alleen eN9s32RZbWw tussen de tags in

    [yt]eN9s32RZbWw[/yt]


    Dus je vult in wat tussen v= en & staat
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks! Dan hierbij de video die ik wilde posten ^^



    Part 1 is hier boven nog te zien, just in case.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Art design is zoooooo cool in deze game!
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Even van de frontpage gepakt. Betekent dit dat deze game zich maar voor een deel afspeelt tijdens de eerste game? Dit is echt onverwacht want ik kan me niet herinneren dat ik tegen Death heb gevochten in deel 1 8)
    Of is dit misschien 'evil' War?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    of een nep War, wie weet.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja idd, in deel 1 was War de schuldige voor het ontketenen van the apocalypse volgens the counsil, dit zal wel een cloon oid zijn waardoor War er voor opdraaide.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Of dit is voor of na deel 1? :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina