De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Remcom00, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Frikandel XXL speciaal XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3.720
    Wat hij zegt, spreekt voor zich...

2. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    414
    Dankjulliewel heren
    Heb Het veranderd

Verstuurd met Tapatalk

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    870
  4. Fiasco

Fiasco is gewoon lit XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.539
    Dus wat is these days een alright model. Mijn huidige Xperia Z5 Compact is qua scherm helemaal verrot en kan niet meer bellen dus heb asap eigenlijk iets nieuw nodig. Ben een heavy user qua gebruik van een telefoon, maar heb opzich niet het nieuwste van het nieuwste nodig. Ik ben altijd een android persoon geweest en vind dat eigenlijk wel chill. Thing is, Sony fucked mij ondertussen altijd op, camera die altijd fucked gaat, kleine software probleempjes en stuff. Sinds Z5 zie ik ook niet echt verandering. Andere grote is of course Samsung, maar vind hun designs echt ongelofelijk lelijk. Ondanks gebruiksgemak en dat het goede toestellen zijn kan ik gewoon echt niet leven met hun design, dus ik skip dat. Daarnaast wil ik rond 5 inch blijven, vind kleine phones super chill. Enige optie dat ik zo snel zie is een iPhone SE 128GB. Ik werk met Mac, dus dat is wel nice. Alleen alles switchen van Android naar Apple, gebruiksgemak Android, alle apps, mijn WhatsApp, mijn SD kaart overbrengen en ga maar door vind ik way te veel hoofdpijn. Dus denk ook skip. Is er these days nog wat anders?

5. Killamonkey

Killamonkey Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.677
    Xiaomi Mi5s, Mi5 of Mi6? Zijn allemaal 5 inch phones en top toestellen voor leuke prijs. Moet je wel uit China halen... Of even op Tweakers kijken.

Laatst bewerkt: 8 jul 2017
  6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    870
    Haal iphone se, je krijgt geen spijt.

7. Alexknl

Alexknl Active Member

Leuk Bevonden:
    1.499
  8. Lethal AK47

Lethal AK47 Frikandel XXL speciaal XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3.720
    Haha, kut Note. Voor mij geen Note meer. Note 4 was helemaal kut. Note 7 was wel top!

fredfenster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina