1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie thread [Deel 18]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik denk dat ik dan maar volgende week naar de MM stap om de Panasonic te halen, ik vind zelf over samsung dat het te snel naar mijn idee geproduceert wordt. Het kraakt allemaal want een vriend heeft dus de Samsung le26r8, het is het net niet zeker qua afwerking niet.

    Ik wacht nog even af er is geen haast bij dit weekend weer werken dan ga ik naar de 650 euro toe :D
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even op Block.nl of loop er binnen als er een bij je in de buurt zit.
    Daar kost de TH37PV7 ook 499 en is er zo te bestellen.
    Komt dan 8 euro verwijderingsbijdrage bij en 24,50 bezorgkosten.

    Heb hem zelf nog niet besteld maar ben het wel van plan,
    Wil hem eerst echter wel in het echt bekijken (ga ik morgen doen hoop dat ze hem ook hebben staan) want mijn huidige huidige lcd tv heb ik ook zo van het internet gekocht en daar was ik zeker niet tevreden over.
    (maar goed een jaar geleden had je weinig keus voor 500 euro, en deze tv is tevens defect en komt ook bij Block vandaan dus moet daar toch al heen vanwege de afhandeling van de garantie)

    ---

    @ El Exotico,

    Als je verstandig bent breng je die LG terug en kies je voor een ander merk. (samsung of Sony, je zult dan misschien wel wat moeten bijleggen)

    LG LCD's zijn te slecht voor woorden, heb er zelf ook een en ook die is niet in staat mooi beeld te geven, niet met component en hdmi en al helemaal niet met vga (Veel en veel te flets.)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Stap niet blind naar de MM! Er zijn zoveel andere zaken die de tv voor minder aanbieden of waar sowieso flink wat van de prijs is af te pingelen. Ik stapte ook bij de MM binnen en kreeg 50 euro korting, bij de BCC kreeg ik 270 euro korting :thumbs:

    Ik zou sowieso met je eigen apparatuur naar een kleinere tv-zaak gaan en op je gemak de plasma testen en dan eventueel nog een LCD als je nog twijfelt. Ik kan je wel vertellen dat ik het er beter vind uitzien maar je moet het toch echt zelf zien met je eigen ogen :b:
     
  4. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt dat heb ik gelezen van jou...MM is zeker niet de goedkoopste maar ze hebben alles, dus daar kan je kijken en op internet vergelijken;)

    Maar die Panasonic plasma is daar wel het goedkoopst, ik probeer er sowieso nog 50 af te halen, hij was 100 euro goedkoper...dus die 50 voelen ze ook niet..

    Hahah de block heb ik nog niet over nagedacht ga ik ook even kijken dus...bedankt;)

    Iig bedankt voor al je moeite!!
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  5. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me heeft een nieuwe HD ready plasma tv en heeft gister zijn VGA kabel binnen gekregen. Hij had hem aangesloten en op 1024x 768 gezet en dat werkte prima. Daarna dacht hij hem op 1080i te zetten (1980x1024) maar dat trok hij dus niet. Ook lagere resolutie's zoals 1280x768 pakte hij niet. Dit klopt toch niet?
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel kloppen. HD Ready Plasma's zijn vaak max 1024x768, i.t.t. HD Ready LCD's die tot 1366x768 gaan.
     
  7. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar zou een component aansluiting dan niet beter zijn omdat je daar handmatig voor 1080i or 720p kan kiezen?
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het ligt aan wat je scherm als maximale resolutie aankan. Daar gaat een ander kabeltje helaas niks aan veranderen.
     
  9. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar een HD ready tv is toch verplicht om 1080i aan te kunnen?
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Ik weet alleen dat de max. resolutie van HD Ready Plasma's veelal net een tikkeltje lager ligt dan die van HD Ready LCD's. Dat verklaart ook waarom 1024x768 bij je vriend wel werkt en alles daarboven niet.
     
  11. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor je snelle antwoorden!
     
  12. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    De HD ready 50'' versie ondersteund wel 1366x768
     
  13. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de ROD is ook mijn TV naar de hemel toe :mad: dus krijg ik morgen deze TV binnen

    [​IMG]

    Type LCD
    Scherm 40" / 102 cm
    Beeld verhouding 16:9

    Resolutie 1920 x 1080p
    Helderheid /Dynamisch Contrast 500 cd/m² / 1800 :1
    Reactie tijd 8 ms
    HD ready / Full HD Ja / Ja
    Verbeterd Beeld Technologie Bravia Engine, Theatre Mode, Live Colour Creation, AFD (Auto Format Detect), Auto Noise Reduction, Digital Comb Filter, 24p True Cinema
    Verbeterd Geluid Technologie Steady Sound, Auto Volume Adjustment, S-Force Front Surround, Digital Amplifier
    Uitgangsvermogen (RMS) 2 x 10 W
     
  14. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    475€ moet ik betalen bij de Block voor mijn Panasonic 37'' plasma TH-37PV7...krijg hem dinsdag binnen..
    Ben benieuwd zag er erg goed uit in de winkel, terwijl hij op analoog stond.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En hij is geïnstalleerd!

    Was een flinke doos maar met twee man gaat alles redelijk gemakkelijk. Voorlopige foto's, heb even Ice Age opgezet, een dvd in de 360 die dus wordt geupscaled. Het beeld valt me echt alles mee, gewoon nog haarscherp ook. Ook al sta je op een halve meter. Wat een kleuren en levendigheid trouwens. Nu staat de Break-In dvd te draaien voor een uurtje ofzo, even laten wennen met alle kleuren enzo.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Het was nog best een gedoe met de tv op die staander te krijgen, samen met me pa ging het wel maar in je eentje is het erg moeilijk vind ik. Flink gewicht is het ook trouwens.

    Analoge tv is nog wel te doen, niet mooi ofzo maar goed uit te houden. Beter dan verwacht in ieder geval.

    Straks nog ff wat gamen denk ik, GTA4 gaf mooi beeld maar overdonderde me niet echt. Maar dat is bekend, dat is ook niet echt mogelijk.

    Met de instellingen moet ik nog wat stoeien, damn wat een hoop mogelijkheden. Sowieso even de handleiding doorlezen wat beeld betreft, de rest kom ik nog wel achter :)
     
  16. El Exotico

    El Exotico Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou... net terug van MM en het is me nu geheel duidelijk:

    De medewerker heeft de originele component cable van MS erbij gehaald en alle mogelijke combi's getest.

    Het ligt 100% niet aan mijn componentcable, want de MS cable gaf geen verbetering. =(

    Uiteindelijk mijn box aan een sony gekoppeld en dit gaf een stuk mooier beeld (ook al gaf de medewerker dit niet toe...) Zaterdag wordt het dus weer zeulen naar de MM om mijn geld terug te krijgen...:x|:-:mad:

    Dan begint het hele circus weer opnieuw alleen ga ik dan een TV kopen met mijn box in m'n handen:)

    Bedankt voor de tips & tot de volgende zoektocht
     
  17. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat inclusief bezorgen? (en verwijderingsbijdrage)

    En hoe heb je dat voor alkaar gekregen want dan ga ik dat morgen ook even regelen.
    Moet er toch al heen.

    Edit: Was trouwens geen slechte tip van mij he ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nice Loonens.
    Weet nog wel van een tijdje terug dat het een heel gedoe was om een 37" thuis te krijgen (en dan hadden we een flinke auto bij ons). Vervolgens op je kamer zien te krijgen en als je hem eindelijk boven en uitgepakt hebt, heb je echt zoiets van 'damn, that's huge'. :cool:

    Maar het went wel snel zo een TV. Binnen no-time is het normaal en zit je te staren naar een wat kleinere TV beneden.
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd zeker nice Loonens. Zelfde TV als mij.
    Moet eerlijk bekennen: heb nog nooit een DVD op afgespeeld!
    Kga morgen even langs nieuwe Saturn, veel DVD's voor 2,5eu..
    Al wel gewoon digitaal kanaal films gekeken. Echt supermooi dat.
    Alles op Film1 kanaal echt supermooi.
    Laatst ook die ene film met blue in de naam, into the blue ofzow.. Gewoon op veronica maar was echt supermooi beeld.

    GTA is natuurlijk ook niet het mooiste spel op de 360 dat er is, zijn zeker games met mooiere graphics en dan zul je wel even denken: wow.

    Dan alsnog: Alles went..

    Goed dat je de Break in DVD laat draaien, gewoon zo lang mogelijk doen. Wel gelijk elk kanaal dat je gebruikt op Cinema stand zetten!
    Eerste 200uur gewoon niet kloten met de kleuren, dat kan later allemaal nog.
    Veel plezier iig met deze fantastische TV!
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks mensen! Bevalt me erg goed en dit is pas het begin :D

    Is cinema het beste ja? Ik had het gewoon op normaal laten staan. Dit zijn een beetje mijn instellingen

    Scherpte 10%
    Contrast 40%
    Helderheid 40%
    Kleur 50%

    Beeld instelling normaal, kan misschien nog op cinema
    Kleurtemperatuur normaal
    Kleurbeheer uit
    P-NR uit
    3D-comb uit

    Dit is wel goed om de eerste 100/200 uur door te komen?

    En de break-in natuurlijk. Of gewoon films + tv kijken op zoom stand
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina