1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, weer een keuze minder :). 32N71 wordt het dus. Wel raar dat je op andere forums mensen zonder de m71 of n71 hoort roepen dat 100hz zeker de moeite is, en dat het echt verschil geeft... zwetsers.
     
  2. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je met 100Hz geen last van screentearing ofzo dat bij sommige 360 games helaas wel het geval is bij mijn LE26R71 (Dead Rising heel erg bijvoorbeeld).

    als je niet weet wat het is: http://en.wikipedia.org/wiki/Tearing

    Ik weet niet zeker of dat zo is maar met 100Hz tv's daar zal dat dan niet bij zijn ofwel?
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    En Sinterklaas was wat anders dan gehoopt :cool:...
    Voor degene die nog wat van de Soap hebben gevolgd!
    Mijn Philips 32PF5331 zou ik ontvangen met Sinterklaas, dat we gisteren vierden!
    Hij zou week 48 geleverd worden, maar dit bleek niet te zijn gebeurd zo hoorde ik gisteren avond!
    Oftewel, best teleurstellend kan ik je zeggen... :9

    Vervolgens kan je op de Site zien, hoe de orderstatus is...
    Gisteren avond gelijk kijken, en dan is het nog vervelender!
    Staat er: "Levering 11 December"...
    Mijn wereld storte in :+ !
    Neej, heel flauw! Maar was wel balen!

    Kijk ik net (2 minuten geleden op de site) staat er in eens GELEVERD! :D
    Oftewel, zwaar wazig maar goede hoop...
    Het vervelende is, dat ik nu op school zit en niet naar huis kan bellen of het daadwerkelijk waar is!
    De spanning zit er lekker in... Dus straks snel naar huis!

    Will be Continued...
     
  4. ON 360

    ON 360 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    review samsung le32m71

    ik dacht na vragen over 100hz laat ik maar ff een revieuw plaatsen van mijn samsung le32m71

    tv beeld
    heb het lopen via dcb 9401r digitale tv decoder en beeld ziet er heel goed uit merk alleen verschil met oude normale 70 cm tv bij sommige wat oudere series want dan zit er een soort waas overheen.

    dvd beeld
    ziet er heel goed uit baal alleen van kartilige ondertitels die de xbox 360 weergeeft bij afspelen van dvd's

    xbox 360 beeld
    zoals al eerder gezegt op dit forum heb ik de 100hz mode uit staan want vooral bij gamen heb ik gevoel dat bij snelle bewegingen soort extra randje om karakters heen komt. heb wel de game mode aanstaan geeft naar mijn mening betere weergave in bij donkere beelden tijdens gamen.

    wmv hd sample via xbox 360
    heb wat wmv hd samples op dvd gebrand om af te spelen via xbox 360 en ziet er super scherp uit overweeg daarom nu ook om andere decoder aan te schaffen om tv hd erbij te nemen ondanks dat er hiervoor nog maar weinig zender aanbod is

    hieronder nog wat foto's
    xbox 360 beeld
    [​IMG]

    tv via samsung dcb 9401r
    [​IMG]

    mijn setup
    [​IMG]

    beeld van wmv hd sample afgespeeld via xbox 360
    [​IMG]

    foto's zijn niet van allerbeste kwaliteit want heb maar een 2,3 megapixel camera
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb mijn Xbox 360 Premium aangesloten met een Advanced Scartcable op een gewone tv. Nu probeer ik ff om de Xbox aan te sluiten op de HDTV van mijn ouders, maar dit werkt niet. Ik gebruik hiervoor die HD-kabel die in het premium pakket zit. Ik heb de tv aangesloten en die doet het gewoon, en ik heb die kant zonder al die snoertjes in dezelfde aansluiting gedaan op de Xbox als waar de Advanced Scartcable zat en het schuifje op HDTV gezet. Maar ik kan die 6 snoertjes niet kwijt in mijn HDTV. Ik heb de rode, gele en witte in zo'n scarttussenstukje gedaan en die in de scartaansluiting van de tv gedaan, maar dan blijft het scherm blauw, alhoewel ik wel geluid hoor. Hoe kan dit? Heb ik hiervoor die andere 3 snoertjes nodig? Ik zou niet weten waar op mijn tv die zouden passen want er zitten volgens mij geen aansluitingen op voor zulke snoertjes, wel nog een scartaansluiting en nog wat aansluitingen voor een koptelefoon en pckabel etc.
     
  6. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet hem helemaal niet via de SCART aansluiten, SCART is niet HD. Je moet de groene, rode en blauwe in de component-ingangen in de tv doen en de gele en witte moet je gewoon niks mee doen. De rode is voor het geluid dus die moet wel.
     
  7. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah dat had ik ook op mijn hd tv... verandert dat trouwens nog als je een hd dvd player aanschaft voor de 360?

    En op de samsung tv's die gamemode .. helpt dat nu echt? ik had 'm wel eens ff een keer aangezet alleen het beeld werd wat blauwer met cod3.

    EDIT:/

    Die witte is ook voor geluid samen met de rode...
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  8. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh, dat is zo ja, voor stereo. En die gele is dus voor beeld, maar bij component (HD) heb je drie pluggen die beeldsignalen doorgeven.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    component-ingangen? Volgens mij zitten die helemaal niet op deze tv, ik kan geen aansluiting vinden waar die 3 stekkertjes inpassen.
     
  10. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik nu een Tv koop die 1080p ondersteunt en ik speel games op 720P krijg je dan juist kwaliteitsverlies of is het nog steeds beter beeld als een tv met 1366x768 pixels?
     
  11. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik wilde zelf Samsung erover gaan bellen kijken of zelf er misschien een firmware update ofzo voor hebben.
    Anders had ik namelijk de N71 wel genomen.

    Ik heb dat focking ding namelijk gekocht met de verwachting dat 100Hz problemen met motion blur en blur contouren zou oplossen in plaats van creƫren.
     
  12. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    ###

    Hebben ze de prijs van de le32N71b met 100 euro omhoog gegooit bij modern.nl. (is nu 1299,-)
    Daar ga ik hem dus niet meer bestellen.
    Hopelijk wil de Expert of S&H hem wel voor 1199,- aan mij leveren.
    Anders dan zit ik straks zonder tv. (heb er geen meer en wil niet meer dan 1199,- uitgeven.)
     
  13. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar bij de M71 is de 100Hz optie dus gewoon uit te zetten? en dan lijkt hij precies hetzelfde op de N71?
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dus welke stekkertjes sluit je nu aan op je Xbox 360?! :cool:
    De groene, rode en blauw dus?
    Deze zitten bij elkaar?

    En die andere 3, wit, rood en geel laat je los hangen?
    Die Wit, Rood en geel had ik eerst wel in zo'n scart blokding geduwd voor mijn oude Tv!
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wel,
    Maar het kleurberijk van de M71 is kleiner dan dat van de N71.
    Dus de N71 zal kwa kleur iets mooier zijn,
    Hoe groot het verschil is kan ik je heleaas niet zeggen.
     
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    R. B. G. sluit je aan op de tv en de rode en de witte ook.. maar die 2 laatsten kunnen ook direct op je surroundset worden aangesloten die zijn alleen puur voor het geluid.
     
  17. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor zover ik weet is het dan een identieke tv.



    Sander is er bij jou in de buurt geen It's? Daar moet zo'n prijs wel te regelen zijn. Misschien zelfs voor de M.
     
  18. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik weet niet meer wat ik moet doen.. morgen kan ik naar alle waarschijnlijkheid m'n N71 ophalen.....maar misschien kan ik ook nog wel voor de M71 gaan :confused:

    En als de 100Hz bij de ene game nu wel beter is... wat ik wel merkte is met m'n oude LE27S71 is dat je met G.O.W. soms ergens liep en eerst was het wazig en dan in een mum van een seconde was een bepaald deel ineens haarscherp, net of hij moest inladen hoe gedetailleerd hij was. En is dat dan wat er veranderd met die 100 Hz dat je dat dan niet meer hebt?

    Edit:/ N71 kost me 1150,- en de M71 1365,-
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    M71 en N71 zijn niet identiek, De een heb 100Hz. de ander meer kleurberijk.

    Er zit wel een its in de buurt maar dan moet ik met de auto (wat om medische redenen niet mag dus moet een ander rijden)
    Ik koop dan ook liever heel dicht bij huis.
    Kan dat niet dan ga ik langs de It's En MediaMarkt.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja... en kleur vindt ik ook wel belangrijk :mad:...... en die 100 Hz is het dat extra geld waard? en hoe gaat het in de toekomst met games en 100 HZ ?

    En op samsung.nl hebben ze toch allebei de eXtended Wide Color Gamut.. dus beide even goeie kleuren optie's toch?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina