1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    In het MM krantje stond een Samsung LE 32 S71 tv voor € 844. Kan iemand mij vertellen of dit een goede keuze is en ik hier geen lag bij het gamen heb?
    (ben een onbekende op het hd gebeid, maar wil er wel eentje halen vandaag of morgen)
     
  2. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de NL site van Samsung staat dat ze hetzelfde zijn. Alleen op de Duitse Samsung site staat dat de N71 een groter kleurbereik heeft dan de M71. Aangezien ik bij de Nederlandse specificaties vaker wel fouten tegenkwam vertrouw ik die niet meer in hun informatievoorziening. Dus check alles bij de samsung.de site. Volgens mij zijn die wel juist maar zeker weet ik het natuurlijk niet.

    Ik zou trouwens echt via internet bestellen als je zo met de prijs zit Lord Sander. Je zult wel je redenen hebben maar het is echt een stuk goedkoper en service verloopt toch via Samsung. Alleen als je je tv zou willen ruilen voor een andere (voor zover dat kan bij een gewone winkel) heb je daarmee voordeel bij een gewone winkel.
     
  3. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke moet ik hebben, met Nedadapter of zonder?

    Ik ben vandaag naar een elektronicawinkel geweest en ik zag hem liggen. Precies dezelfde wat op de foto staat gegeven. Alleen die verkoper zei dat dit onzin was om zo geluid te kunnen krijgen. Ik heb geen Dolby Surround set of iets dergelijks. Ik wil eigenlijk alleen geluid uit mijn tv krijgen.

    Kan jij vertellen hoe ik dit precies moet aansluiten? Waar moet die witte/rode draden in? En bij Coaxial out, wat moet daarin dan?

    Ik wil alleen geluid uit mn tv hebben. Ik heb thuis verder GEEN boxen of dolby surround system o.i.d.

    Ik heb deze converter nog niet gekocht, omdat die verkoper zei dat dit fout was.
     
  4. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je lezen wat andere mensen van deze tv vinden:
    http://www.kieskeurig.nl/review/8EBF112EA9E62666C12571A10050915F.htm

    Daar zie je ook meteen dat je hem voor zo'n 740 kan kopen bij een webwinkel.
     
  5. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat heeft hij dan? HDMI? Want in dat geval moet je een aparte kabel kopen voor de Xbox 360.

    Als je tv wel component-ingangen heeft dan sluit je gewoon de rode, groene en blauwe kabels erop aan (die zitten bij elkaar). Deze zijn alledrie voor beeldsignalen. En voor het geluid zit er nog een vertakking aan het snoer met rood, geel en wit, waarbij je alleen de rode en de witte aansluit, en de gele laat je dus loshangen, want die is voor beeld maar dat heb je al (beter).

    Maar het lijkt me toch vreemd dat je tv geen component-ingangen heeft, als het een HDTV is.
     
  6. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Groen, rood en blauw is voor je beeld. Dan heb je dus nog géén geluid. Je zal de witte en andere rode voor het geluid moeten gebruiken. De gele heb je niet nodig; die is voor het beeld als je de componentstekkers niet gebruikt.
     
  7. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het begin van je probleem niet gelezen. Maar wat voor audio ingangen zitten er dan op je tv?

    Dat apparaatje is om optisch om te zetten naar spdif, beiden voor surround sound, alleen ander systeem.

    Geluid krijg je via de rood+witte inganen of door middel van je scart kabel als je die gebruikt (maar dat lijkt me niet met je HDTV :))
     
  8. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI kabel bestaat (nog) niet voor de xbox 360 dus dat wordt em niet.

    Volgens mij waren er in het begin van de HDTV periode in Nederland hdtv's te koop die alleen maar scart ingangen hadden, haha, beetje stom maar ze zullen wel denken, onwetende consument... Maar anders moet je even je Merk+model zeggen averagegamer. En dubbel check of je niet een rood, groen blauwe aansluiting hebt waar ook wel Y, Pr, Pb bij staat. Of anders een VGA of DVI ingang?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet er wel een netadapter bij hebben , anders werkt de converter niet.

    Aansluiten is simpel.
    Xbox360 > Optical-in > Coaxial-out > Philips LCD spdif.

    De witte/rode draden heb je niet nodig , omdat het digitale geluid via 1 kabeltje loopt.

    Verkoper heeft het helemaal verkeerd.
    Hij denkt dat digitaal (Dolby Surround) is maar digitaal kan ook mono zijn.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  10. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Is een philips model uit 2005 altijd minder dan een uit 2006?

    2005 model:
    http://www.kieskeurig.nl/product/58DC309337A3208FC125713100526153.htm

    2006 model:
    http://www.kieskeurig.nl/product/1428661C4B090BC6C12571E300439583.htm

    Welke van de 2 is beter/raden jullie mij aan?


    En heeft iemand positieve of negatieve info over dit panasonic model 32lx600

    http://www.kieskeurig.nl/product/1319261964CE293BC12571E60045EB60.htm

    Ik vraag dit namelijk omdat ik van Expert een model mag uitkiezen om die thuis te testen een weekend lang, al deze 3 de modellen zijn niet in voorraad en ze willen er tot op heden maar 1 laten bestellen om te laten testen.

    Voorlopig staat de samsung N of M model op de 3e plek als keuze.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zijn 2 totaal verschillende LCD's

    32PF9541 heeft Pixel Plus 2HD.
    32PF9741 heeft Pixel Plus 3HD.

    De keuze is dan niet moeilijk.
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee klopt, maar ik wilde toch even checken hier. Volgens Tweakers forum betreft het ook een type fout van kieskeurig.

    Ik wil gewoon zeker zijn dat ik een goede keuze maak met de philips 32pf9731d en achteraf niet beter voor een ander merk of type had moeten gaan.

    maar lees ik wel op de kieskeurig site dat sommige last hebben van beelduitval en dat het trilt (de philips 32pf9731d) . Ik vermoed dat dit een enkeling is op de massa, kan iemand dit bevestigen dat het om een enkeling gaat?
     
  13. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej, ik zou als ik jou was je prive berichten ff checken. Ik hoor het wel van je.
     
  14. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bericht terug gestuurd, En er staan een paar vragen in.
    Als die beantwoord zijn neem ik mijn beslissing.
    Als je er nog vragen over hebt hoor ik het wel van je.
     
  15. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik ben er klaar mee.. blijf gewoon bij de N71... er vanuit gaand dat de samsung.de het goed heeft met betere kleuren, gezeik ook allemaal met die platte tv's :p
     
  16. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, die keuzes beginnen op een gegeven moment echt de keel uit te hangen :p. Waar ga jij hem halen?
     
  17. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe de combinatie Projectie Tv met de 360 is?

    Vriend van me is namelijk van plan een te kopen voor gebruik met 360
     
  18. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed te doen lijkt me.. kwaliteit van CRT tv's en resolutie van lcd's:9
     
  19. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik moet ook nog aparte draden erbij kopen? Maar krijg ik straks alleen monogeluid dan? Dus geen Stereo?
     
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het tegen mij hebt, ik heb 'm besteld bij www.coolsound.nl... en als het helemaal goed is zou die vandaag binnen komen bij hun en kan ik 'm afhalen... woon zelf ook in zwolle namelijk.

    EDIT:/ Net mail gehad hij ligt klaar :D

    Beste * **********,

    Uw order is compleet en ligt gereed om afgehaald te worden.
    Wij zijn geopend op werkdagen van 9:00 tot 17:00.
    U dient het openstaande bedrag via pin of contant te voldoen bij het afhalen.
    Het afhaaladres: Coolsound
    Marconistraat 15
    8013 PK
    Zwolle .

    Met vriendelijke groet,

    CoolSound
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina