1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik heb een Xbox 360 en een Samsung LE32R71. Als ik dvd films kijk op mijn xbox 360 dan is de ondertiteling erg kartelig, het ziet er best lelijk uit. Gister keek ik met een maat een gebrande dvd en de ondertiteling was prima :confused:. Hebben meer mensen met deze tv last van kartelige ondertiteling?
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt niet aan de TV maar aan de Xbox360 en de DVD.
    De ondertitels op dvd's zijn nooit mooi geweest maar op een beeldbuis tv viel dat nooit op,
    Nu je een lcd tv hebt met meer beeldpunten ga je het wel merken zeker met de 360 over component, Omdat de 360 het beeld van de dvd niet upscaled.
     
  3. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb je tips?

    ps. Toch vreemd dat een gebrande dvd wel goeie ondertitels geeft en een originele dvd niet.
     
  4. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    DVD Speler met Upscale Chip kopen (ben daar niet in thuis dus welke het beste is zul je heleaas aan andere moeten vragen)
    Je xbox 360 op scart aansluiten als je dvd's gaat kijken (kan niet garanderen dat dat beter is)
    Wachten tot ik mijn Samsung lcd tv binnen heb en de vga kabel erop heb uitgetest (via vga zou de 360 wel dvd's upscalen volgens microsoft, Ik geloof dat niet helemaal dus: Eerst zien dan geloven)(mijn tv komt volgende week)

    En over die gebrande dvd had die custom subs?
    Want dan zou het best kunnen dat daar een programma voor gebruikt is die beter kwalteit had dan op normale dvd's staat.
     
  5. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, zwolle is iets te ver voor mij. Ik haal de mijne zaterdag bij de harense smid en anders bestel ik hem bij zercom, kan ik hem in eindhoven afhalen. Zou je je ervaringen even willen posten als je hem hebt?
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  6. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox 360 is toch altijd aangesloten via scart?

    Ik weet niet zeker of hij custom subs had.
     
  7. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat me toch niet vertellen dat je jou 360 op je hd ready tv hebt aangesloten met die rood-wit-geel plugjes in dat scartblokje?
    Want bij de premium zit een kabel met 6 pluggen
    1 voor video via scart (geel)
    2 voor geluid via scart en component (rood en wit)
    en 3 voor video via component (rood groen en blauw dacht ik)
    En component kan HD beeld versturen Scart niet.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  8. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    14 maart 2002 wordt mijn xbox al weer 5jaar, daarom vond ik het tijd om toch maar is een keer de 360 te gaan kopen. Alleen voordat ik deze ga kopen wil ik toch echt eerst een HDtv.

    Hierbij is mijn oog gevallen op de Samsung LE26R71, mede door de goede prijs/kwaliteit verhouding van samsung en design. Toch wil ik zeker weten of het een goede tv is om lekker op te kunnen spelen met de 360, dus heeft iemand enig ervaring ermee??

    Weet iemand ook iets over die actie van samsung waarbij je €150 krijgt retour gestuurd als je zo'n coupon verzend van €10??:confused: .. Loopt deze actie nog en tot wanneer is deze geldig..

    Groet
     
  9. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Le26r71 is zeker een goede TV voor de 360, heb ik hier naast me staan ben erop aan het spelen ondertussen, heel mooi beeld en idd goede prijs/kwaliteit verhouding.

    Over die actie weet ik niets, maar volgens mij geldt die op de nieuwe serie "N" modellen, dus niet voor de Le26r71 ;)
     
  10. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was al bijna overtuigd van die Tv om hem te halen, maar alle kleine beetjes helpen altijd :)..Dan ga ik toch nog ff verder zoeken over die actie

    iig bedankt
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Digitaal Mono was maar een voorbeeld.
    Natuurlijk zal je gewoon een Stereo geluid via de LCD gekrijgen.

    Je hebt 2 soorten kabels nodig.
    1. Optisch (toslink) van Xbox360 naar Converter.
    2. Kabeltje met 2 tulpstekkers , deze gaat dan van Converter naar LCD.
     
  12. pucky

    pucky Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag en dat is deze ik wil een Samsung hd lcd tv aanschaffen deze Le-27s71 HD en HDMI.
    Kan iemand me zeggen dat ik hier goed aan doet?deze heeft een responce tijd van 8 ms ofzo.
    Zo ik dat doen kan ik dan de originele xbox360 premium aansluiting voor HD gebruiken of via de hdmi kan dat?.
    Er is ook wel een monitor van Samsung syncmaster 931c(responce 2ms) 19 inch maar die vindt ik zelf iets te klien geen hd en gee 16 dus dan word het iets anders.
    Groeten.
    William.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Samsung is een hele populaire LCD , de meeste personen hier hebben er wel één thuis staan.
    Zelf heb ik een LE32R71B.
     
  14. 007 oddjob

    007 oddjob Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou nog een tft monitor aanschaffen om HD te kunnen spelen op mijn xbox 360 want een echte hdtv is voor mij nog iets te duur. maar nu weet ik nog niet zeker wat ik dan voor monitor moet nemen. Ik zag deze iiyama 22" TFT Breedbeeld E2200WS staan. voor meer info zie link hieronder. Hij leek me wel geschikt maar weten jullie misschien of er nog betere tft monitoren zijn om hd op te gamen.

    http://www.paradigit.nl/info.php?group=8&art=10015214
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor vragen over monitoren is er deze thread.

    Maar om even een antwoord te geven op je vraag : die monitor is prima. Er zijn natuurlijk altijd betere, maar die zijn ook een stuk duurder.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  16. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    wat ik erg raar vind trouwens,
    er zijn veel betere opties:confused: .
     
  17. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke en dan ben ik dus helemaal klaar en heb ik geluid? Dus die converter moet ik hebben + die kabels. Wordt dus weer wat duurder...

    Maarjah, ik wil geluid.. dus ik ga zo snel mogelijk naar die winkel. Bedankt he:)
     
  18. Renegade Master

    Renegade Master Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m nu ook 2 maanden en ben er erg blij mee. Zoals eerder gezegd, de techniek van JVC in deze LCD is een van de betere, heeft uitgebreide input mogelijkheden (oa 2 x HDMI) XBOX360 en DVD's zijn mooi helder van kleur, totaal geen last van ghosting en tearing. Alhoewel ik het geluid van de xbox360 via optical over mn surround set heb lopen, is het geluid van de tv zelf absoluut niet misselijk, erg mooi zelfs. Dit is naast de beeldkwaliteit ook 1 van de pluspunten in de vele reviews. En als ie uit staat is ie ook mooi :)
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren was het dan zover...
    Mijn Philips 32PF5331/12 ontvangen! :)

    Uiteraard gelijk de boel aangesloten, en de boekjes doorgelezen.
    Bij het aanzetten, was het eerste wat de Tv deedt, het neerzetten van alle zenders :)!
    Ideaal, hoewel ik nog een aantal zenders heb verkast.

    Wat mij dan opvalt, is gewoon het goede Analoge beeld. Had mij toch op wat ergs voorbereid, maar dit bleek niet zo te zijn.
    Nu moet ik zeggen dat ik al niet op een grandiose TV toe keek...
    In de avond, kwam mijn moeder even langs omdat ze wilde zien hoe Robbie Williams eruit zag op Veronica.
    Best lachen zo op een 81 CM groot scherm, en het dolby surround geluid aan.

    Na het aanzetten van mijn Xbox 360, viel mijn mond al open van verbazing!
    Want wat was dat een verschil van beeld kwaliteit! Ook de grote van het scherm is perfect zo op mijn kamer!
    Gelijk de spellen PES 6 en Gears of War gespeeld, en mij verbaasd over de beeld scherpte.

    Al met al ben ik dus best blij :9 !

    Min punten nog niet echt kunnen vinden, maar heb hem dus ook net 1 dag!
    Wel vraag ik mij iets over die PIP mode af!

    Kan je beeld én teletekst tegelijk in beeld krijgen?

    Kan je beeld en component tegelijk in beeld krijgen?
    Voor zover kun je alleen beeld en HDMI singalen tegelijk in beeld krijgen...
    Dus iemand die weet hoe het ook anders kan?
     
  20. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    in paar post hierboven gezegd dat ik al opzoek was naar LCD tv, nou was men oog gevallen op de Samsung LE26R71 maar wat is eigelijk het verschil met de Samsung LE27S71?? want de Le27S71 is €100,- goedkoper alleen is dit dan een ouder model, maar zitten er nog wat grotere verschillen in..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina