1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 9]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit hem ook gaat worden voor mij. Ik wil tussen de 800 en 900 euri uitgeven en hij moet 32" zijn. Eerst ging mijn voorkeur uit naar de Samsung 32R71, maar volgens mij is deze philips wel wat beter en ongeveer even duur. Maar moet nog ff sparen en tegen die tijd nog eens goed vergelijken.
     
  2. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    De S serie is de zogenaamde budgetserie van Samsung, in het algemeen dus is alles van mindere kwaliteit, koop dus beter die uit de R serie.
     
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een R een vriend een S. Verschillen met spelen van de xbox (enige wat we beide nog hd hebben).. ik kan ze niet echt zien. De verschillen zijn nihil denk ik.. alleen de echte kenners zien het waarschijnlijk. Je kan bezig blijven van voor 100 euro meer heb je de R.. Maar voor weer wat meer een N en weer wat meer een M. Ga ze gewoon checken in de MM.

    Owja nog wel een vraagje: Mijn xbox zit op het component. Mijn dvd via een scart... maar ongeacht het best mooi beeld geeft heb ik het gevoel dat het wat beter kan. Wat is de beste manier om je dvd speler aan te sluiten op de Le32r71 (component al in gebruik)?
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  4. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt natuurlijk ook je dvd's op je Xbox 360 afspelen, dan is het via component. Ik weet niet of het mooier is, maar ik denk het wel.
     
  5. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar vind dat de xbox zoveel lawaai maakt en mijn dvdspeler is lekker stil ;)
     
  6. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is zo, dat ding maakt een enorme herrie. Ik kijk nu wel dvd's op mijn 360, maar later ga ik dat op mijn PS3 doen, die schijnt muisstil te zijn (en heeft Blu-Ray en HDMI).
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik raad hem je absoluut aan! :)
    Gewoon een heerlijke tv. Tevens past de 32" gewoon perfect in mijn kamer...
    Vond de Philips ook mooier beeld geven dan de Samsung...

    Dus spaar nog maar even goed hard dan :cool:
     
  8. basovich

    basovich Guest


    gister pas?
    dacht dat je hem zondag al had...
    maak je wel ff fotos ervan hoe scherp het wel niet is :)!?
     
  9. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij wehkamp issie te koop voor 800 euri. Goedkoper issie wolgens mij (nog) niet te krijgen
     
  10. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik was in de war, ik heb mijn 360 gewoon aangesloten via de rood, blauwe en groene stekkers :)
     
  11. n.vanderborght

    n.vanderborght Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,

    Ik zag jullie gesprekken een tijdje geleden ivm "het no sound probleem" bij het aansluiten van een xbox HD op een philips lcd scherm 37PF9830.

    Jullie (Nol en nog iemand anders) gaven mijn voorganger een tip op een convertor van optisch naar digitaal/coaxiaal aan te kopen en deze aan te sluiten mrt behulp van de nodige kabels.

    Mag ik je vragen waar ik die ene digitaal/coaciale plug bij mijn televisietoestel moet insteken?

    Alvast bedankt!

    Nicolas
     
  12. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    De ingang voor spdif is volgens mij altijd oranje gekleurd.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een optische kabel koste tussen de € 10 en € 15.
    Voor de kabel tussen converter en LCD kan je elke kabel met 2 tulpstekkers gebruiken , hoeft niet speciaal Coax Digitaal te zijn.

    In de In1 of In2 boven de component (YPbPr) aansluiting.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2006
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou expert heeft mij een leuke service aangeboden (voel nu haast verplicht om mij lcd daar te kopen), ik mag 2 tv's testen te weten de:

    jvc lt-32x70b
    http://www.kieskeurig.nl/product/13ADE8289E550EF7C1257133004FA574.htm

    Verkoper was er van overtuigd dat dit een erg goede keuz zou zijn, deze ga ik ook als eerste mee krijgen een heel weekend lang. Ik wilde hem vergelijken met een philips en hij laat me de volgende van philps testen:

    philips 32pf9641d
    http://www.kieskeurig.nl/product/4CBD2B0C642F79D8C12571E300451D01.htm

    Ik hoop dat ik op basis hiervan een goede keuze kan maken, want ik word er nu onderhand echt gek van.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed, ik heb dus sinds 6 weken een 26" Bravia.
    Heerlijke TV.

    Maar.... Nu valt me iets op. Aangesloten op m'n Samsung HD-850 via HDMI (upscaling naar 720p), merk ik op dat er vertraging tussen beeld geluid zit.
    Aangezien het bij m'n 360 niet het geval is, ga ik er vanuit dat het de no-name HDMI kabel van de Scheer & Foppen is.

    Is er iemand die me een goede HDMI kabel kan aanwijzen / linken?

    Merci!
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Kan je niet de vertraging instellen van je beeld en geluid? Dat je dus insteld dat je geluid later weergegeven wordt?
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb al even zitten kijken, maar dat is geen optie met deze DVD speler.
    Zou het aan de HDMI kabel kunnen liggen?
     
  18. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet dat het aan de HDMI kabel zou liggen.. Maar wat komt nou later? Het geluid of het beeld? Het lijkt mij op het eerste gezicht dat je beeld later komt en dat komt dan door de deïnterlacing van je dvd speler. En dat probleem kun je helaas niet oplossen door er een ander kabeltje tussen te hangen. Mocht het probleem echt zo zijn dat je er niet mee kunt leven dan zou je misschien om een dvd speler van Denon kunnen kijken, de meeste modellen heb "lip-sync" daarmee kun je het beeld en geluid synchroniseren. :)
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een paar mooie plaatjes en een soort review zou willen plaatsen over deze JVC dan zou ik je zeer dankbaar zijn\o/
     
  20. Franzzz

    Franzzz Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zeggen dat het niet aan de kabel ligt, althans als je een bandridge of profigold kabel hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina