1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Hij is het wel waard om een keer te spelen, maar verwacht niet het verhaaltechnische wonder dat het origineel is. Ook is hij lang niet zo uitdagend.

    De DLC koop ik niet meer. Ik vrees dat we maar op deel 2 moeten wachten.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Met DLC proberen ze ook 9/10 keer achievements in te stoppen in de hoop dat mensen het daarom gaan spelen. Helaas hebben de ontwikkelaars dit bij veel gamers door. Nee, van mij hoeft het ook niet zo. ;)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gisteren ermee begonnen, maar kom er niet echt in. Ook wennen weer aan de controls.
    En jammer dat je niet met de party speelt waarmee je origins hebt uitgespeeld.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond Awakenings sowieso een grote tegenvaller. Slaapverwekkend, niet normaal. Oogt direct enorm gedateerd. Levenloos. Voelde me compleet niet gemotiveerd om verder te gaan.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, zoiets dus...

    Ik was al weer vergeten hoe marginaal origins eruit zag en dat ik daar ook zo'n moeite had om erin te komen.

    En waar ik me ook enorm aan erger is het spawnen van enemies op de map. Je ziet ze niet eens aankomen, maar spontaan spawnen ze ineens vlak bij je... dat is toch geen gameplay anno 2010 meer in een RPG ?

    Ik ga proberen even door te bijten ...
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Indedrdaad Awekenings was niet cool ook puur omdat je hoofdkarakter er niks aan heeft qua wapens en het inderdaad gedateerd was.

    Darkspawn chronicles was wel grappig omdat je darkspawn was maar niet het geld waard.

    Andere drie waren wel cool en ben op zich wel benieuwd naar Lelaina's dlc
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Als ik de eerdere reacties lees op de andere DLC zou ik zeggen: Weinig kans zo! ;)
     
  8. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben juist het spel gaan halen. Leek mij een leuk vakantie spel voor het geld.
    Welk geslacht / soort / klasse / ... zijn de moeite? En zijn er nog zaken waar ik rekening mee moet houden in het begin?
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik zou beginnen met de Dwarf Noble origin story. Die vond ik persoonlijk het beste. Dan ben je wel meteen weer gedwongen om Warrior te worden. Ben zelf begonnen met een elf mage. Had hem op normal staan (geen friendly fire damage), dus AoE aanvallen hadden geen effect op mijn eigen team. Ik zou zelf gewoon een beetje gaan kijken, je kan altijd nog overnieuw beginnen. Met de verschillende origin storys en verschillende manieren om de quests uit te spelen maakt het niet uit of je alles 2 keer moet doen.
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon lekker spelen, heb het spel al met 3 verschillende character uitgespeeld en nog velen die rond de lvl 15 zijn blijven hangen, maar sowieso alle origins stories zijn de moeite waard.

    Zoals hierboven dwarven noble was goed, daarnaast vond ik city elf en human noble erg leuk, mage is helaas maar 1tje wat zonde is aangezien ik een nieuwe mage het vaakst gemaakt heb omdat die zoveel kanten op kunnen. Dwarven common is op zich best vermakelijk, en dalish elf was gewoon dom ;)

    Geloof me je eerste playthrough is toch slecht :) maar warrior is wel beste optie vaak voor eerste keer omdat je de build bijna niet slecht kan maken.
     
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de city elf met klasse warior. Als je het spel meerdere keren wilt doorspelen, dan zal het wel geen slecht zijn zeker. Bedankt voor de adviezen!
     
  12. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    City elf story is cool, ik had toen toevallig een vrouwelijke roque gemaakt dus dan is het verhaal net ietsje anders dan bij male, maar een verkeerde bestaat niet als je vragen hebt over dingen dan moet je ze stellen. Ga nu eerst lekker naar het strandje _0/
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Waar je later bij een missie voor de Dwergen rekening mee moet houden is iets wat The Broodmother heet. Ga daar pas aan beginnen als jij en je team een behoorlijk level en ook behoorlijke gear hebben. De eerste 10.000 keer lukte het mij ook niet, maar toen ik overnieuw ging en met level en gear weer begon had ik haar in een keer neer zonder dat iemand van de 4 in het team doodging. ;)
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik had anders nul problemen met de BM, de eerste keer dat ik er kwam. Ging snel dood. Is alweer even geleden, maar er schijnt wel een special tactic voor te zijn ...
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb er gewoon een Inferno opgegooid. Vervolgens de rest van je team erop af sturen en blijven healen. Heb er ook totaal geen problemen mee gehad.
     
  16. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind die spinnen daarvoor nog irritanter :)
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik weet niet precies meer hoe het zit, is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik Dragon Age deed. Maar ik speelde toch op Normal. Alles behalve het eindgevecht was voor mij AoE mage niet zo moeilijk.
    2 Tanks + 1 AoE + 1 Healer + geen friendly fire = Win :+
     
  18. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik de game ontvangen en diezelfde dag er gelijk 4 en een half uur van me leven ingestopt. En moet zeggen dat ik de game 10x leuker vind dan ik had verwacht! Ben een noble dwarf dus warrior. En ik vroeg me af hoelang duurt het ongeveer om de game 1x uittespelen? Tis me eerste keer dus daardoor duurt het altijd wat langer. Maar speel op casual dus loop er nogal snel doorheen. Heb het alleen over de mainquests dus niet al die sidequests.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb over mijn normal save game 40 uur gedaan, en ik had nog lang niet alles gezien. Ga er vanuit dat je rond de 25-30 uur kwijt bent aan de mainquest op casual.
     
  20. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Sweet! Dat klinkt mij goed in de oren betekent dat ik er nog heel wat uurtjes in ga pompen.
     

Deel Deze Pagina