1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon Arcane Warrior maken dan is je party speel je zo:
    Arcane Warrior = Win
    Maar verder is die niet zo boeiend om mee te spelen na lvl 17 heb je alle upgrades die je nodig hebt, maar een highdragon op nightmare in je 1tje verslaan is wel heel gaaf.

    Nou met de sidequests kan je er uiteindelijk nog zo'n 30u meer bezig zijn, na 3 playthroughs en diverse characters heb ik pas 96% van het spel gedaan.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Weet ik, maar als je betere gear en dus een hoger level hebt kun je nog meer gebruik maken van de DPSers. Het word dan echt Nuken die handel, zo heb ik het uiteindelijk gedaan. ;)
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog niet lang kunnen spelen aangezien ik nu op bezoek ben voor enkele dagen bij de schoonfamilie in Duitsland. Maar ik vond het vechtsysteem wel een beetje vreemd:
    -geen blok knop
    -bij schieten kon ik tot nu niet echt richten enkel de tegenstander dat groen oplicht en dat is niet van heel ver
    -die specials waren mij nog niet heel duidelijk welke je moet kiezen om direct iets mee te doen: ik had iets van "double weapon" gekozen, maar had dan blijkbaar geen wapens waarvan ik er 2 tegelijkertijd kan gebruiken, welke wapens zijn dan wel mogelijk?

    En dan nog: in het begin kon ik bij het aanmaken van mijn manneke een stem kiezen, nu ik heb hem nog wel niet horen spreken? Spijtig want dat leek wel een passende stem te zijn.

    Ik zal er wss nog wel even in blijven doorspelen vooraleer alles duidelijk is. Maar ik vond het wel al een leuk spel.
     
  4. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vond het ook als zo raar dat je in een dialoog je stem van je eigen character niet hoort. Kun je het instellen zodat je dat wel hoort? Vind dat het er wel bij hoort voor de sfeer.
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    -Blokken/avoiden doet ie automatisch (ligt aan je defense skills)
    -Richten kan je met LT doen dan wat je in het midden van de cirkel doet kan je aanvallen met A knop of door spel uit te kiezen.
    -Specials?? Als je Dual Wield gebruikt kan je met longsword en dagger (of 2 daggers) vechten tot dat je later skill krijgt dat je 2 grote 1h weapons kan gebruiken.

    Die stem die je gekozen hebt hoor je in de gevechten af en toe, verder niet boeiend en als je bij de gesprekken je stem wilt horen moet je even hardop voorlezen wat je gaat kiezen ;)

    Hopelijk maakt dit het al iets duidelijker
     
  6. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik instellen dat zon teammate van me achter blijft en staan, en alleen maar healed? Want bij mij gaat die mage ook altijd aanvallen, maar wil dat die gewoon blijft healen o.o

    En waar kan ik instellen dat als ik LT indruk dat menu openblijft en pas weer closed als ik het nog een keer indruk, want ingedrukt houden vind ik een beetje irritant.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Kun je precies instellen bij combat tactics.

    Staat bij options ergens.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Net uitgespeeld. Eindbaas stuk is wel pittig, bleef maar doodgaan... stomme reinforcements ook, deden geen ene drol..
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag gekocht: _O_
    Heerlijk, vette actie, mooi verhaal (The Joining Ritual :9)..
    Vechten gaat ook prima :)
    Ik ben een City Elf Male Warrior, awesome story!

    Ik heb nog een vraagje, ik vind vaak van die stenen, Ruby's etc,
    moet je daar nog wat mee, enchanten bijv, of kan je ze gewoon verkopen?
    Want ze nemen wel veel inventory space in.. :confused:
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan je gewoon verkopen alleen sommige kan je later gebruiken om armies mee te upgraden (niet heel belangrijk), wanneer je ze verkoopt bij de merchant in het kamp dan kan je ze later altijd nog terug kopen. Wel een iets hoger prijsje natuurlijk ;)
     
  11. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Okay, thx :)

    Leert Morrigan ook nog een keer een "echte" Heal Spell? Want nu heeft ze alleen maar Drain Life..
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Morrigan is juist een aanvallende magier, je komt nog nadere personages tegen die beter als healer fungeren...
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, net nog ff gespeeld en ze is inderdaad erg aanvallend :9

    Errm, nog een vraagje: Ik zit nou in Lothering, en ik kom in de velden allemaal bandieten tegen maar die ownen mijn party helemaal (Ik, Alistair, Seth en Morrigan, soms ipv Seth ook Leliana (? hoe typ je het?) of mijn hond), en ze zitten op level 6 of 7, moet ik eerst andere allies gaan halen of moet ik gewoon doorzetten? :)
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    In principe zou dat niet heel moeilijk moeten zijn. Misschien even de difficulty omlaag tikken en kijken of dat fijner speelt. Heb hem zelf op normal gehaald, en dat vond ik het fijnste. Niet te moeilijk, maar wel uitdagend.
    Een andere tip is om in te stellen dat je party automatisch potions pakt wanneer ze nog maar een bepaald percentage van hun health overhebben. Ik had dat zelf altijd op 25% staan. Ik was zelf een mage die vooral gericht was op destruction magic (zo noemde je dat toch in DA?), met een aantal heal spells erbij, en mijn andere mage had ook een hoop heal spells. Gewoon zorgen dat iedereen in leven blijft, en als het dan toch een keer gebeurd dat ze teveel damage krijgen zonder dat je het door hebt pakken ze zelf een potion. Ik zou hem niet op 50% zetten, aangezien je dan heel erg snel door je potions heen bent. Succes nog verder in ieder geval:)
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Zorg dat je van allistair een goede tank probeert te maken die veel klappen kan opvangen en de vijanden naar zich toelokt (skills als taunt). Naar mening heb je nu vooral een probleem dat je geen ''area control'' hebt. Spells zoals forcefield, glyphs en andere vormen van spells kunnen daarbij goed van pas komen.

    Maar die bandieten in Lothering moet je even verslaan, je kan er langs maar leuk voor de experience :) en enemies levelen mee, dus overal waar je nu niet langs kan komen, kan je alleen verbeteren door beter balans te vinden, attribute points verdeling, rol van partymembers, skills, equipment.

    Even doorbijten dan word het uiteindelijk een top ervaring :thumbs:
     
  16. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je dit instellen dat ze bij 25% health een potion nemen? Zie dat nergens staan.
    Merk wel dat ik hier echt te slecht in ben zeg pff :p Tjah als ik het straks voor een 2de keer ga uitspelen op gegeven moment gaat het denk ik een stuk beter :)

    Enne waar kan ik precies instellen dat iemand uit me party achterblijft staan en gaat healen inplaats van af en toe healen en aanvallen tegelijk? Iemand hier zei bij combat tactics, maar ik weet geeneens waar die "combat tactics" staan... Heb het wel over de xbox versie, aangezien de pc heel anders speelt.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  17. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik heb hem al op normal, misschien zet ik hem even op dit stukje op easy en daarna tikje omhoog weer. Ik heb helaas nog maar 1 mage, Morrigan, en dan Seth, Alistair, Leliana, hond en ik.. Ik heb nou als party Morrigan, Seth, Alistair en ik, maar ze komen meestal op Seth en mij af en die zijn het zwakst... Hmm, ff wat kloten met settings dan enzo.

    Hehe, alleen jammer dat Morrigan nou alle experience krijgt omdat de rest het loodje legt :mad:... Maarja, inderdaad da's bij heel veel RPG's dat je op sommige punten ff door moet bijten maarja ;)

    Bedankt voor de tips beiden :)

    Nog 1 vraagje: Ik heb nou Alistar, Seth, Morrigan, Leliana, hond en ik, wie moet ik nou in mijn party stoppen?
     
  18. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, vind de game nu echt geweldig! Eerst liep ik altijd gewoon met me party ergens heen en begon te vechten had nooit ergens tactics ofzo ingesteld. Het ging allemaal goed tot op gegeven moment (spoiler, kleintje)

    Toen ik bij de quest van Urn of the Sacred Ashes bij die High Dragon kwam, ik weet dat je hem niet perse hoefde te doden. Maar ik zit zo in me kaar dat ik dat dan wel wil :) Ik probeerde het dus een aantal keer en ging telkens dood, kreeg hem maar voor een klein stukje dood nog geeneens de helft. Toen kwam ik er dus achter waar je tactics kon instellen, en ben daar toen tijdje mee bezig geweest, vond dat supervet/leuk om te doen heerlijk uitgebreid! En toen ging ik het nog een keer proberen die High Dragon en hij lukte gelijk. Dat tactics zoveel uit maken in een game vind ik echt mooi. Heerlijke game!
     
  19. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze lvlen allemaal met elkaar mee, dus ook de mensen die je er naast zet.

    I love the dog, al is die niet mega sterk, seth vind ik niet boeiend en leliana kan je als leuke archer gebruiken en kistjes mee openmaken. Word namelijk altijd gek als ik weer langs een kistje moet rennen. Maar in principe gewoon degene nemen die jou het meest interessant vind.
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Okee, das mooi ^^
    Ik heb nou Wynne, Alistair, Morrigan en ik. Ik zit nu in de (na ong 9 uur spelen) in de
    Fade. Wat moeilijk met al die gangen en wat een leuke plotwending!
     

Deel Deze Pagina