1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vond dat ook leuk stuk is wel ff zoeken hier en daar :) Heb precies dezelfde mensen bij me. Heb er nu 12 uur opzitten dus ben ietsjes verder.
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Heel erg veel succes.
    De Fade vond ik persoonlijk het vervelendste stuk van het hele spel. Vooral omdat mijn speelstijl gebaseerd was op Party-tactics, en als je daar dan ineens in je eentje neergeflikkerd wordt tegen een craplading aan abominations...:+ Een tip zonder teveel spoilers weg te geven: Niet vergeten je teamleden te bevrijden voor je gaat beginnen aan de eindbaas van de Fade. Die is solo echt héél erg moeilijk.
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Haat aan die missie, meest saaie van allemaal, behalve de eerste keer dan is het nog wel gaaf maar de 2e tot 20ste keer :mad:
     
  4. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 12 uur opzitten in de game, dus heb de fade al gedaan. Maar ik had die eindbaas solo gedaan en toen dacht ik moest ik niet mijn teammates bevrijden? Echt pokkke lastig was die wel ja.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De Fade... what were they thinking. |:- Door dat stuk bijna met de game gekapt.
    Niet omdat het zo moeilijk was, maar omdat het zo ongelofelijk kut/slecht was. :mad:
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jup idd, dat was idd een enorm ruk stuk in de game 8)
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, wtf ik vind het wel leuk.. Ik ben nu in een van de 5 "bij"kamers geweest, Darkspawn huppeldepup, maar daar vond ik geeneen teammate en ik kan niet door die massive doors.. ik kan al wel shapeshiften,
    Mouse en Spirit
    , maar daar kan ik ook niks mee. Ik zal eerst ff kijken in de andere bijkamers of daar mensen zitten :) Ik ging btw met 9 uur erheen, heb nu 1 bijkamer gedaan zit nu op 10 uur :p
     
  8. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan die volgende shapeshift vorm zien te vinden ;) Dan kun je door de massive doors en dan kun je mensjes gaan bevrijden.
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Okee awesome! Dankje! :)

    Edit: Zit nou op 12 uur en 15 minuten ong, net klaar met Calenhad, ga nu op zoek naar de Dalish Elves :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Uhm ff vraagje, ik ben een Noble Dwarf, iemand ervaring mee?
    Want in het begin heb je Gorim als party member, kan je die later nog terugkrijgen? Want vond hem wel vet.:+
     
  11. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Nee, hij hoort puur bij het origin verhaal. Hij komt nog wel terug in het verhaal.
     
  12. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de dwergen (niet origin story):
    Je ziet dus in het begin 2 groepen staan als je binnenkomt, en 1 groep hakt dan iemand van de andere neer. Welke groep mept nu iemand neer want ik wil de andere groep steunen :+
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand van Bhalen killed iemand van Harrowmont
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik had hem in mijn eentje bijna. Komt ook omdat ik toen nog iets van 20 potions had. Teamleden erbij en je owned die gast echt. ;)
     
  15. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Thx :) Ookal ben ik per ongeluk al bezig met Bhalen :+ Nouja, dan weet ik dat voor de volgende keer :)
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Net na heel lang de game niet te hebben aangeraakt hem uitgespeeld. Bioware blijft toch de koning van de RPG, wat een goed verhaal. Vind het alleen wel jammer dat je na het einde niet meer door kunt spelen zoals de situatie dan is.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand de Lelaina DLC al gespeeld? vond hem persoonlijk heel leuk!
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De eerste 2 uurtje van DA:eek: er op zitten en ben aangenaam verrast. De wat clunky controls en matige graphics worden ruimschoot goedgemaakt door een vette sfeer en leuk verhaal. Doordat mijn main niks zegt ben ik trouwens wel veel gemakkelijker in staat om de klootzak uit te hangen, weet niet precies waarom. Waar ik bij Mass Effect uiteindelijk alleen tegen potentiele bad guys de klootzak uithing kies ik hier vaak voor lekker lompe dialoogopties met een grijns op mijn gezicht :+

    Heb net mijn eerste party-member (ben elf: mage) in de vorm van Alistair. Wist niet dat je kon switchen van members, dus dat was wel even 'schrikken'. Moet nog maar even zien hoeveel ik daar mee ga doen.

    Het aantal codexen wat je krijgt gaat trouwens echt nergens over. Wat tekst hier en daar incl veeeeel dialogen is prima. Maar halve bijbels elke 20 meter is voor mij teveel om te lezen.

    1 playthrough is ongeveer 80 uur toch?
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk leuker of de betere game? fable 2 of dragon age?
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dragon Age moet je alleen nemen als je van pure RPG houdt, met veel dialoog, een boeiend verhaal, morele keuzes en veel stop&play combat.

    Fable 2 is niet te vergelijken, dat is meer een kiddy game, veel te makkelijk, kort, geen tot nauwelijks een verhaal, niet boeiende randzaken en een einde waar de tranen onbedoeld je in de ogen schieten.
     

Deel Deze Pagina