1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tactics screen? ;) Ik kwam er laatst ook pas achter dat het linkerscherm en het rechterscherm bij elkaar hoorden :F:

    Als ik jou was zou ik eerst de Circle of Magi gaan doen, aangezien je dan Wynne krijgt en dat is een healer. Komt uiteraard goed van pas :D

    Ik vond het op de xbox lastiger, op de pc heb je toch meer overzicht!
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zoveel moeite mee? Misschien komt dat nog bij mij oid, maar tot nu toe ga ik praktisch nooit dood. Ik heb alles nog op standaard staan en loop rond met Set, de hond en Morrigan. Ik ben zelf een mage elf en loop wat om mijn party heen om iedereen te healen en overzicht te bewaren.

    Set heb ik alleen zwaar spul aangetrokken omdat ie zo zwaar is, zelf loop ik gewoon in wat magespul rond geloof ik.
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Naar mijn mening is je build van je character/party niet optimaal en wat zijn de rollen die je per personage heb gegeven. Ben je zelf een roque met vooral dual skills, of bow? Een warrior?

    Over de armors en fatique, je fatique in rood is niet erg het heeft effect op je mana/skill points die nodig zijn. Morrigan gewoon in een Robe laten lopen en Allistair heavy armor laten aantrekken. Voordeel daarvan is dat Allistair meer vijanden aantrekt aangezien die op zwaardere armors afgaan. Leliane die armor houden

    Maar er zijn nog veel vragen om jou party, vooral qua rollen. Allistair (tank), Morrigan (high DPS), Leliane (Roque/archer), Hero. Hier wat meer info dan is meer hulp mogelijk. Heb je iemand voor beetje crowd control?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    13 uur er op zitten en geniet echt van het spel. Ik denk dat ik hem misschien wel toffer vindt dan me2 :eek:

    Het spel is veeeeel grootser, vrijer/minder lineair. Het heeft wel meer tekortkomingen, maar daar kan ik wel mee lezen.

    Het rare is, is dat ik nu allemaal tuts krijg in beeld 8)

    Af en toe meldt ie dat een partymember injured is. Waar kan ik dat zien dan? Want iedereen healt toch automatisch weer na een gevecht? Ergens bij de stats oid?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Injuries krijgen members volgens mij nadat ze dood zijn geweest, dan moet je een injury kit gebruiken.
     
  6. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Injuries kun je krijgen door verschillende dingen, dan moet je een injury kit gebruiken dan gaat het weg. Ik dacht dat in het menu waar je ook altijd level up klikt zeg maar, dat je daar kan zien volgens mij rechts boven ongeveer welke injury je character heeft. Een injury kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat je max health lager is, raad je dus aan zo snel mogelijk een injury kit te gebruiken dan is er niks meer aan de hand.
     
  7. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Zo eindelijk na Warrior nu ook met Mage uitgespeeld. Beide rond de 40 uur ingestoken en hier en daar een partymember verloren. Ik heb ook alle add-ons gekocht en uitgespeeld dus even wat anders. Enigste wat ik nu nog wil doen is beginnen met een vrouwelijke ( weer eens wat anders:p) dalish elf ( rogue ) en dan maar eens heel netjes doen..dat lukt me niet altijd met al die keuzes:p. Mijn party was trouwens: Ik: Elf (mage) Morrigan, Alistair en Leliana. Morrigan is easy als het op "relatie" aankomt en uchm, Zevran idem maar ik heb al 2x geen Leliana kunnen verleiden. Wel 100% meter vol maar verder...iemand wel gelukt?
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nou is me nog steeds niet helemaal duidelijk waar ik injuries kan bekijken :)
     
  9. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    In het menu waar ook je max health staat en mp, je lvl, je xp balk en dat soort dingen. In dat menu gewoon ff goed kijken en je zult het wel zien staan.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik was van het weekend bij vrienden, en eentje ervan had de game al uitgespeeld en ging kijken wat er bij mij mis was. Genoeg dus, ik had totaal de verkeerde armors gegeven aan characters waardoor ze dus logisch snel dood gingen. Ook had ik hun tactics totaal niet ingesteld. Verder wist ik niet dat je team-mates gericht op een doelwit kunt afsturen. Zo was er dus een stukje dat er een Bloodmage was en eromheen allemaal soldaatjes, maar ik had niet door dat je je maten dus gericht op een doel kunt sturen. Misschien ligt het ook aan mij, maar ik denk ook zeker deels aan de game en hoe ze het uitleggen, of juist niet uitleggen. Want ik kan me dit niet herinneren.

    Hoe dan ook, ik ga er weer lekker mee verder.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    met tactics heb ik eigenlijk ook nog helemaal niks gedaan! :eek:

    maar komt denk ik ook omdat ik mage ben. De rest beuken en ik tactisch spelen. Hoe ziet je party eruit? Mijne:

    - hond
    - Morrigan
    - Sten

    Had gisteren wel 2 wtf momentjes

    Sten
    Begint ineens te bitchen dat ik niet genoeg opschiet en de Archdemon moet aanvallen. 'I'm taking control of this party' eeeeh wut? :+ Begint ie me aan te vallen en doet pas weer rustig toen ik hem verslagen had. Al blijft ie wel mekkeren dat ik moet opschieten

    Morrigan
    Ik had haar zo goed als helemaal positief als friend, begint ze Sten te versieren 8) En meld er ook nog even vrolijk bij dat ik het toch niet erg vind.....juist

    Echt coole momenten. Ik zit nu op 22 uur en heb nauwelijks wat noemenswaardig gedaan. De circle staat nu achter me. Verder hang ik de klootzak uit. Heerlijk. Het spel kent zijn flaws maar is echt heeeeel groot opgezet.

    Hoe krijg je iemand het bed in? Of beter gezegd: welk bed!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Als je geduld hebt, dan zal het vanzelf komen wat je zoekt. ;) Je hoeft er alleen niet veel voor te doen. Het kan al eerder, maar dan moet je respect voor vrouwen laten zien. :+
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Morrigan kreeg ik het bed in door heel veel met haar te praten en in haar voordeel praten. Dus als zij iets zei wat eigenlijk gewoon vreemd is,maar zij vind het normaal. Gewoon zeggen dat je het ermee eens bent, uiteindelijk komen jullie allebei op één lijn ;)

    Mijn party bevat trouwens Morrigan, Leliana en Alistair. Maar het feit dat zij zo snel moe werden kwam puur door die zware armors, haha.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alleen Sten een zware armor gegeven, maar hij is ook erg sterk. Hij gaat doorgaans wel als eerste dood trouwens. Voor mij is het vaak vooruit rennen, zoveel mogelijk tegenstanders bevriezen, de sterkste 'shatteren' met steen, plaats maken voor Wodan (hond) en Sten en vervolgens hun ondersteunen. Morrigan cast meestal van afstand en die laat ik soms in een beer veranderen als ik zin heb.
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je dikke maatjes bent met Morrigan en al met haar hebt geslapen is dat bijna onmogelijk om dat ook nog met Leliana te doen. Leliana wilt je namelijk niet delen met anderen en wilt ook niet tweede keuze zijn.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ook eens aan begonnen, wist behalve dat het van Bioware is en het een RPG achtige game is helemaal niks erover. Best vermakelijk, maar gaat wel een stuk dieper dan een Oblivion of Mass Effect volgens mij qua RPG dingetjes. Gekozen voor een human en soldier gewoon, combat vind ik wel een beetje gaar nog. Beetje staan drukken op de (A) button. Maar goed, begin was erg tof (Meteen dat Elf meisje mee in bed genomen. :+) dus lijkt me leuk om verder te gaan
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lukt het mij niet gewoon om die gratis DLC-code in te voeren?
    Van alles geprobeerd, hoofdletters gebruiken, streepjes ertussen.
    Zelfs google helpt me nu niet, iemand die dit probleem ook heeft gehad?
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik zag dat je die DLC kon gebruiken tot 30 April 2010, zal dat wel zijn.
    Achterkant boxart, rechts onder: One time use code available with full retail purchase, expires april 30, 2010.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daarom ben ik ook voor een mage gegaan, vindt er echt geen fuck aan om met een soldiertype rond te lopen.

    Hoeveel uur heb je er op zitten dan? Ik zit al op 22 oid maar kan nog niemand mee naar bed krijgen! :eek:

    Ik speel trouwens steeds met dezelfde party, vind het wel best zo.

    Kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijn hond weg te doen en Sten is zo lekker lomp. Morrigan is veruit de tofste character!
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nu zo'n 9 uur al dacht ik, party is Alistair (Gewoon omdat het zo'n sarcastische baas is), Leliana en Morrigan. Sten en mijn hond heb ik ook, maar die vind ik niet zo tof. Vind de game toch wel erg vermakelijk, speelt eigenlijk net zoals Mass Effect en voelt ook zo aan. Niet zo episch of tof als ME, maar zeker erg leuk. Be nu in het kasteel van Redcliffe, diep aan het twijfelen wat ik daar ga doen, keuze is wel moeilijk. :+
     

Deel Deze Pagina