1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Duitse Xbox 360 games

Discussie in 'Algemeen' gestart door kropmans, 12 nov 2008.

  1. kropmans

    kropmans Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, als ik in Duitsland een Xbox spel koop zijn die dan in het duits (wordt er duits gesproken ) of kan je altijd engels / nederlands kiezen?

    Soms zijn de titles in het duits, ik vraag me dan af of het spel dan ook alleen duits is.
     
  2. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een duitse gears gehad, boekje en doosje waren duits maar het spel was gewoon engels. Volgens mij is dat met alle spellen zo.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit geldt niet voor alle spellen. Sommige spellen zijn zelfs gelocalisseerd en gecensureerd. De meeste games zijn gewoon in het engels
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad sommige wel en sommige niet.
    Ik ken iemand die heeft Duitse Fable 2 en die is dus ook echt in het Duits. Op Duitse, Japanse en andere niet engels talige Fable landen hebben wel een Engels taal pakket op xbox live staan tho.

    Die ene heeft ook Mercs2 en die is dan weer uit Frankrijk en claimed dus ook geen Engels te kunnen selecteren. :+

    Dus ja zou wel uitkijken, meestal staat er ook op de achterkant welke taal het is.
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Grappig dat jullie het erover hebben,nu heb ik Pro street geleend van een vriend die de game in Duitsland heeft gekocht.
    En alles dus Duits vertaalt zoals ook de ingame texten en spraak,heb geprobeert te zoeken naar een vertaling optie om het om te zetten maar niets te vinden.
    Beetje vreemd vond ik al,maarja wilde ik wel even op atenderen.
     
  6. kropmans

    kropmans Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vraag het maar , soms worden er op Ebay nagenoeg nieuwe Duitse games aangeboden voor 30 euro, zo heb ik Fable 2 voor 32 euro :lol: op de kop weten te tikken. Maar dit is trouwens een UK versie
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon nu zelf tijdelijk in Duitsland en heb het nagevraagd.
    Als het goed is staat het op de achterkant van het hoesje. Zo niet; niet kopen!

    Ik heb trouwens geluk gehad met Far Cry 2...
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kom ook vaker in duitsland en heb daar nfs carbon+xbox 360 gekocht. De meeste games zijn gewoon in het engels speelbaar maar pas vooral op voor censuur. De USK is op dit moment erg streng en alles wat een 18+ sticker heeft, heeft een grote kans op censuur (cod4, gears of war (verboden), enz,). Zelf weet ik alleen zeker dat de hele Nfs serie alleen in het duits speelbaar is. Als iemand nog interesse heeft in een duitse carbon, klik dan ff op mijn draadje :+
     

Deel Deze Pagina