1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik nog niet bij nagedacht maar zou best kunnen.
    er kunnen 4 draadloze controlers op de xbox360, is het ook wel handig als je weet welke speler je bent :D
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heeft iemand een goede site voor al die presentatie's enzo? Waar ik ze dus even rustig kan bekijken :) Tnx
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Danke :)
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zou ik ook zeggen als je beelden van de ps 3 gezien hebt

    (gaat microsoft er gauw andere hard ware in doen?)
     
  8. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

    Geloof ik best na die hakkelende beelden die ik gezien heb.

    je kunt beter daalijk versteld staan omdat de uiteindelijke versie beter is, dan dat je allemaal scripted zooi laat zien die vervolgens helemaal niet zo mooi blijkt te zijn als ze lieten zien.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou op zich wel kunnen. Zou ook verklaren waarom die spellen er allemaal nog niet superverbluffend uitzien wat je wel zou moeten zien met die specificaties. Het zal allemaal wel wat opgetrokken worden. Maar dat de PS3 mooier wordt is idd duidelijk.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lees gewoon voor de grap is betrouwbare informatie voordat je je mee laat sleuren met ongecontroleerde hype nonsens.

    Zoals het er naar uit ziet lijkt me dat je over beide consoles nog weinig kan zeggen over de kracht, behalve dan dat ze veel krachtiger zijn dan de huidige consoles. Punt. Alle info wordt toch nog tig keer bijgesteld.
    Al met al ben ik meer dan tevreden over de Xbox 360, en ik kan niet wachten tot ik relevante beelden te zien krijg. :)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, zou ik ook zeggen. Lekker onpartijdig trouwens van een xbox site.
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN beweert ook dat de huidige Xbox 360 maar op 1/3 van de uiteindelijke kracht draait. ;)

    bron
     
  13. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk eerder dat Sony snel zijn specs heeft aangepast om zo boven de xbox 360 uit te komen. daar hebben ze nog net tijd voor gehad.. alleen ik denk dat ze daardoor de prijs van de ps3 zo omhoog schroeven.. ook de prijs wordt belangrijk bij de concurentie strijd..
     
  14. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van een vriend gehoord dat ze de cel er waarschijnlijk niet in gaan stoppen en dat ze nog een andere processor zoeken. Kon je eigenlijk al op de PS3 spelen daar op de E3. waarschijnlijk niet, je kan ze moeilijk op een console laten spelen waarvan de specs nog niet 100% zeker zijn.
     
  15. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het eigenlijk bekend of de 360 backwards is?
    Bij de press conference had iemand van Microsoft het over het backwards gedoe.
    Hij zei iets van xbox 360 will be backwards compatible with all top-selling xbox games.
    Maar ik begrijp niet dat ze alleen de top-selling xbox games compatible zouden maken.
    Ik denk dat door de woord speling (Top-selling xbox games) we verkeerd hebben begrepen. Ik zou namelijk niet begrijpen waarom ze die moeite zouden doen om sommige wel backwards te maken en andere xbox games niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    stond op gamespot een stukje over, dat je het op 2 manieren kon interpreteren, dat ze dus alleen echt een stuk of 30 games of iest erop kan spelen (dat ze daar best veel voor moeten aanpassen dus waardoor dat echt voor elke game appart gemaakt moet worden) of dat iig een de top-selling games het doen en 99% van de andere spellen ook wel maar gewoon niet zeker is (wat bij de ps2 ook het geval is... draait ook niet álles van de ps1 op)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou ook kunnen!! ik denk dat de prijs van sony,s monster idd ook erg veel zal zijn?
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    TH: I don't really see how they're more powerful when they have one CPU core and we have three…

    ET: They would argue they have eight cores.

    TH: They have one core, they have seven something else.

    ET: They're claiming higher gigaflops for their CPU, and a total system performance of two teraflops.

    TH: I think it goes back to what we were talking about at the start of the discussion. It's really about developing a whole platform. It's not just about having a great platform on which to develop games. You have to have great hardware, but you also have to have great software and great services. When you do that, when you architect it from the ground up and focus only on developing a great game console and a great entertainment experience, then you are able to use every transistor on that design efficiently and get the most out of it. I would say that if you take a look at what's going on in some of these other designs, whether or not they'll be able to maximize all the different functions inside that particular design. You have to take a look at if they can manage all the different cores they have, you have to look at the bandwidth and communications and if they're going to get different bottlenecks.

    What we've done is we've made sure that not only is our software and our hardware and our services all balanced so you have this great experience and it's easy to develop to, but we spent a lot of time working with ATI and with IBM, over 1,000 people, and we were only focused on developing this great console. We made sure that there was great balance between the memory and the GPU, and balance between the CPU and the GPU. There's balance inside of the GPU itself. You take a look at the embedded DRAM, for example. We put over a million gates in the embedded DRAM that do processing internal to the embedded DRAM. To do things that would normally be done on the GPU side. It helps with some of the stuff that happens during the rendering process, which means you don't have to shift that stuff back and forth across the memory bus.

    lees aub dit artikel helemaal als je wilt weten wat de xbox360 is tegenover ps3
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Bron Algemeen Dagblad : XBOX360 UIGESTELD... verder nog niet gelezen.
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina