1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ik hoorde een vader iets seggen en dacht.. ff posten... na dit in 3 topics gedaan te hebben bleek het loos alarm.. en dagt dat ik het overal had ge-edit. Hier dus niet.. :+
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    was al bekend
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    haha, ok... gelukkig maar dan ;)
     
  4. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat zou zijn.. dan zullen ze een hele hoop fans teleurstellen. en ook hun geloofwaardigheid flink schade berokken.

    ik kan me niet voorstellen. maar ik denk dat ze niet onder de 450 euro gaan uitkomen voor de prijs van de ps3.. als de prijs van de xbox 360 werkelijk tussen de 300 en 400 euro inkomt dan denk ik dat dat zeker de doorslag zal geven bij een hoop mensen.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Waar zou nog het grote verschil inzitten. Behalve dan in de graphics (alhoewel ik denk dat dit niet veel zal schelen).

    En dat bij de presentatie de xbox maar op 1/3 van de kracht werd getoont (zoiets was het toch ? :+ ) geloof ik echt niks.

    Als het wel echt was is het een mooie zet.
    Eerst xbox blijkt pS3 beter... maar dan toch niet 8)

    maar dit lijkt me dus niet. Vind het dan wel een beetjuh Triest van Microsoft :{

    Er is dus een kans dat de xbox360 rond de release van de PS3 al zoon €200 gaat schelen. En de xbox360 denk ik wel gereleaset word met een game en dit bij Sony bij de vorige delen niet zo was.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Niks is nog wat het lijkt op het moment. Simpel als wat. En geloof maar dat de Xbox 360 bij de presentatie niet op volle kracht draaide anders zouden meerdere betrouwbare bronnen dat niet melden.
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    M aar waarom zouden ze het op 1/3 van de kracht presenteren :{
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat alleen de eerst dev-kits nog maar zijn uitgegeven. die hebben versimpelde specs. en omdat ze de architectuur van de xbox 360 nog niet geheel klaar hebben om te produceren....

    sony heeft ook nog niks speelbaars laten zien..
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Of het waar is of niet.. (dat weet ik niet) Maar soms is het handig niet gelijk al je troeven open te gooien.

    Daarnaast zou het ook nog kunnen dat ze nog niet 100% klaar zijn.

    Zouden zomaar redenen kunnen zijn, maar nogmaals: ik weet het niet.

    //Edit: XquistX was me voor..
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    denk niet dat het verschil 200 gaat worden, als het 100 is is het al best wel veel...
    en de 360 krijg je er ook niet zomaar ff een gratis spel bij hoor, misschien krijg je bij de launch al een pack met xbox360, 2 controllers, live, afstandbediening en PD0 of iets maar kans is niet heel groot
     
  11. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan ik de rest vinden?
     
  12. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat de PS3 grafische beter zal zijn? Chec dit dan maarhttp://www.gametrailers.com/player.php?id=5868&type=mov.Ik denk dat de XBOX 360 ons grafisch gaat verrassen tegenover de ps3.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  14. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof totaal niet meer in Playstation Graphics. Kan iemand zich nog de filmpjes herinneren van toen de Playstation II werd aangekondigd? Verbluffende graphics, ik was echt onder de indruk. Toen ie uit was bleek dat Sony nog nooit van Anti-Alias gehoord had. Alles was zo verschrikkelijk gekarteld.. niet te vergelijken met die vooraf vertoonde gerenderde filmpjes. Oplichters zijn het bij Sony. :mad:
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ehm the undaunted, je zit momenteel in een Xbox360 feiten topic...

    @ Appie, dat is gewoon wat geouwehoer van mensen van Microsoft over de presentaties, wat ze verwachten van de toekomst en vergelijkingen met Sony. Het gaat niet over een 'bug' zoals jij nu bedoelt. Als ik het goed begrijp tenminste.. ik heb het ff vluchtig doorgelezen, en ff geen zin om de boel te vertalen; sorry:)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je weten? er staat in het hele stuk niets over een bug of over top spin 2

    als je me het stukje dat je vertaald wil zien even geeft... dan vertaal ik em voor je...
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  18. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus?

    Men beweert constant dat de PS3 graphics zoveel beter zijn dan die van de Xbox360. Sony heeft met de PS2 destijds de boel belazerd, dus waarom zou ik dat niet met de Xbox mogen vergelijken?

    Voor mij wordt het overigens geen van beide. M'n avatar spreekt voor zich :+
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Alsof je em met een Xbox aan het vergelijken was.. :+

    Maar oke, ik nam gewoon automatisch aan dat je per ongeluk in de verkeerde thread zat ;)
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ze zijn juist trots op hun presentatie (*natuurlijk*) en zeggen dat de cell chip niet eens bestaat, de presentatie van sony slechts een interpretatie van sony is hoe de ps3 eruit zal zien en waarom sony geen woord over online mogelijkheden heeft gesproken...

    verder staat op het eind dat ms geen software meer regio voor regio wil uitgeven, ze willen dat alle software gelijktijdig overal ter wereld uit komt...


    wat betreft top spin... het lijkt er iid op dat die nu idd ook op ps2 uit gaat komen...

    edit:
    hmmm waarom zou ik daar wakker van worden ziet er imho echt totaal niet next gen waardig uit...
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina