1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Np.
    [offtopic]Geweldige handtekening trouwens _O_ . Wou dat ik m had verzonnen.
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    De meeste games op de presentatie zagen er onder de maat uit. Het kan dan wel zo zijn dat dit uiteindelijk allemaal beter word maar vergeet niet dat micorsoft nu een erg slechte indruk heeft gegeven van waar ze mee bezig zijn.

    En 1 miljard verkopen?? gelooft die gast het zelf?
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit stond vandaag in de belgische krant Het laatste nieuws op de voorpagina.

    Playstation 3 komt in voorjaar 2006 uit.
    tokyo: De nieuwste versie van de spelconsole playstation 3 zal in het voorjaar 2006 op de markt komen.
    Dat liet de japanse electronicareus sony weten.
    De playstation 3 zou 35 keer krachtiger zijn dan de huidige playstation 2 , en 2 keer krachtiger dan zijn grote concurent de xbox 360 van microsoft.
    Die laatste zal vermoedelijk al in de kerstperiode verkrijgbaar zijn.
    De derde concurrent nintendo zal zijn nieuwe spelconsole , met de codenaam revolution eveneens pas volgend jaar uitbrengen.
    Sony verzekert de eigenaars van een playstation er van dat alle spelletjes ook op de nieuwe console kunnen gespeeld worden .
    Bron : Het Laatste Nieuws
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    de krant kopieert gewoon de leugens van sony, jammer

    maar hadden jullie ook geen geluid bij amped?
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    op gamespot kan je de ps3 en de xb360 met elkaar vergelijken, ik denk dat het allemaal alleen patsen is. sony schijt um gewoon keihard voor microsoft, want hij weet hoe het altijd is gegaan in de game-wereld en zo gaat het weer: Nintendo verslaat Sega- Sony verslaat Nintendo- Microsoft verslaat Sony (hoop ik :p)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    aangezien de show van MS op 25% sterkte was en die van sony op 100%
    en sony claimt dat haar PS3 2x zo krachtig is ... dan is de Xbox 360 dus 2x krachtiger dan de PS3 :cool:
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    nope ik ook niet, maar het filmpje liep bij mij ook ubertraag, misschien omdat de servers overvol zijn ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het lijkt wel weer dat nu de mensen weer terug lopen naar xbox360 haha

    May 18, 2005 - Forget the news about the big three press conferences; forget anything you've heard about frame rate. While you are at it, forget about Halo 3. From now until the game is actually in my hands, the only thing we care about is Gears of War. While sitting in on a 20 minute presentation from Epic my excitement over Microsoft's new console jumped back up to a near fan-boy level. Furthermore, this demonstration only confirmed what we already felt about this game, Gears of War is the killer app on Xbox 360.



    The demonstration was run by Cliff Bleszinski, the lead designer. We saw a sizeable chunk of gameplay in two levels. Everything we saw was in-game, and in many sections looked as good as a CG movie. Before we gush about the gameplay, we also gleaned a few more details about the story, and the characters.


    je kan het vinden op www.IGN.com je vind het artikel vanzelf

    EDIT:
    http://xbox360.ign.com/articles/616/616188p1.html
    directe link
    die gozer die dit schrijft gaat helemaal ze bom uit hij beschrijft deze game 20 x stoerder dan halo2

    If Epic bottled up the 20-minute demo and said that was the entire game, we'd be first in line to buy it. It's that hot.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn waarom heben ze die demo niet even gefilmd. Ben nu wel erg nieuwsgierig.
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War wordt ZEKER mooi..kijk ik echt naar uit.. _O_
     
  11. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    op deze manier heb je natuurlijk geen ruk aan dat hele backwards compatibility. Je zal dus op deze manier waarschijnlijk niet eens je oude spellen kunnen spelen, maar moet je ze opnieuw kopen :confused:
     
  12. edding3000

    edding3000 Guest

    bullshit.

    E-me-le-ren

    tadaa!
     
  13. FabianNL

    FabianNL Guest

    bullshit.

    E-me-le-ren kan de xbox360 niet aan, dus blaat niet van die onzin aub! *zucht....*

    maar wat ik al in een andere topic zei:
     
  14. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox 360 (3 * 3,2 Ghz PowerPC) zou met gemak een xbox(1 * 700 Mhz pentium(?)) moeten kunnen emuleren. :{ Een simpele patch is niet genoeg, de machinecode is totaal anders. Het gaat echt om de fundamenten van het spel, niet om wat kleine details.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mischien kunnen we de spellen wel gewoon gratis downloaden via xbox live!
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik zou zegge bel microsoft op
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier een paar foto's van die mooie apple computers. :{

    klik
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    uh... wat zei je precies Rush nl? en zo vreemd is dat ook niet dat dat niet kan hoor... op de pc hebben ze ook nog steeds geen goede emulator voor een xbox aangezien je daar gewoon een monster ding voor moet maken om het te emuleren...
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maybe dat je met je product key op het hoesje hem op de 360 kunt downloaden... En tjsa, dat apple is toch best sneu eigenlijk, maar als de xbox 360 hetzelfde aankan vind ik het niet heel erg.
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    idd zelfs voor een gba emulator heb je al een 1 gigahertz pc nodig... emuleren kost om de 1 of andere reden enorm veel kracht...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina