1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    tis waarschijnlijk gewoon een patch downloaden, lijkt me niet dat je heel het spel opnieuw moet downloaden, dus spel erin, hij controleert of er een patch is, zoja: downloaden maar en spelen, daar ga ik iig vanuit ;) of als alleen halo 1, 2 en pgr 1,2 en alle 3 de Splinter Cells of iets het doen dat die patch gewoon al standaart op je 360 staan...

    en dat daar apple staan? ze moeten iets als ze nog geen xbox360 écht hebben, en de apple lijkt er nog het meest op kwa hardware, het idee is alleen een beetje vreemd ja ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2005
  2. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    juist omdat het backward compatible gedoe bij microsoft niet goed zit, zit ik nu weer te overwegen geen xbox 360 meer aan te schaffen, en op deze manier zullen een heleboel andere mensen denk ik ook afhaken.... niet echt een slimme zet van microsoft...
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Heb je een PS2? Ik vind het niet echt een reden om hem niet te kopen. Je koopt de XBOX360 om de nieuwe spellen en functies. Anders houd je je xbox gewoon. Ik snap niet dat mensen hier zo om zitten te trippen
     
  4. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal een flinke patch worden, trouwens. Triomfantelijke opmerkingen als "wat zei je precies ?" zit ik overigens niet echt op te wachten.

    Verder vraag ik me af waarom gamer.nl de enige is die dit meldt. :{
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt me niet al te best dat je een half jaar voor de launch nog steeds de echte xbox360 niet kunt laten zien.
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Weer een bevestiging dat het niet echt fris zit met het backwards compatible zijn.

    http://www.webwereld.nl/articles/35368

    Kortom wil je een b.v. halo2 spelen op je nieuwe xbox360 moet je hem "gewoon" even opnieuw kopen..................

    Niet echt slim van Bill en de zijne......
     
  7. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet snappen dat men het zo belangrijk vind dat de xbox 360 backwards compatible moet zijn? wat heb je er aan.. ik heb op mijn xbox dtm racedriver en dtm racedriver 2.. ik heb dtm racedriver 1 nooit meer aangeraakt..... en dat is alleen al met een spel op dezelfde console... zo zal het ook gaan met de spellen op de xbox 360.. mischien dat 1 op de 50 mensen ofzo terug grijpt naar oude spellen.. maar dan heb je altijd nog je oude xbox..... als je 'm niet voortijdig hebt weggedaan.
     
  8. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar bijvoorbeeld nieuwere spellen zoals jade empire etc. en het is ook onhandig als je tweede xbox moet bijpakken en aansluiten. En als je je xbox360 meeneemt bij vrienden heb je toch ook niet altijd de oude xbox bij de hand. Het is gewoon logischer om 1 apparaat te hebben. En voor mensen die geen xbox hebben, maar wel een xbox360 en bijv die oude spellen willen spelen vooral aan het begin van de launch waar nog niet zoveel titels beschikbaar zijn..
     
  9. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    De productie van de xbox gaat binnenkort stoppen dus dan zijn ze niet meer te krijgen. Als dan mijn x-box het begeeft betekend dat, dat ik nooit meer halo, om maar een voorbeeld te noemen, kan spelen. Dat vind ik erg jammer, en met mij denk ik een hoop andere mensen.
     
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mee eens,
    maar nintendo heeft nog nooit iets backward compatible gedaan en daar hoor ik niks over, en btw. wie speelt er nog ps1 spellen op zijn ps2 hier?
     
  11. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook na het stoppen van de productie, valt de xbox te repareren ;)! Komop ik heb al bijna 10 jaar een SNES en die doet het nu nog uitstekend. We mogen er vanuit gaan dat een xbox ook 10 jaar meekan, mits je hem een beetje aardig behandeld.
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekend dan dat je de huidige xbox eventueel gaat laten maken of dat je een tweedehandse xbox gaat kopen die het nog prima doet. ;)

    Het zou mooi zijn als de 360 backward compatible, maar het maakt mij niet veel uit. Alleen weet ik dan niet waar ik dan mijn huidige xbox moet neerzetten. :)

    Als Halo 3 uit komt ga eerst weer even Halo 2 spelen om weer in het verhaal te komen, dus ik speel ongetwijfeld nog wel een tijdje op de xbox nadat ik de 360 heb.
     
  13. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik bedoel dat je er vanuit kan gaan dat je xbox wel wat kan hebben. En dat je dan weer in het verhaal wilt komen is verder jouw keuze :)! Verder ben ik wel een beetje onder de indruk geraakt van de xbox 360 (nooit gedacht dat dat zou gebeuren). Ik xbox namelijk al een geruime tijd niet meer, maar de xbox 360 motiveerd mij alweer meer!

    Edit: ik zie nu weer dat je je oude spellen wel gewoon kan spelen het zal wel :p .
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Stelletje zeikerds. Er worden gewoon een paar spellen geumuleerd. En die kan je wel spelen en hoef je niks te kopen.
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    hecht persoonlijk ook niet echt veel waarde aan BC, vind het leuk als het er is hoor maar als het er niet bij zit, ja... jammer dan, ik verkoop me xbox toch niet...

    en rush nl, was niet lullig bedoelt of iets :)
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als ze Halo 1 en 2 emuleren, en de PGR games, dan is dat toch prima? Maar wat heb je aan die oude PGR als je de nieuwe hebt?

    Emulatie is alleen interessant bij onsterfelijke games als Zelda Ocarina of Time, of Mario, Sonic (2D) en dergelijke......
     
  17. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omg! Weer een verbluffend mooi filmpje zeg. _O_

    Echt jammer dat het nog zo lang duurt allemaal... :)
     
  19. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, no hard feelings verder :)

    En Halo, natuurlijk :+
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ziet er inderdaad goed uit! En dat op 30%!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina