1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2016

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 31 mei 2016.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wowowow. Dit is best wel groot nieuws in negatieve zin toch? Ik vind het top, maar hiermee snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers? Het is toch bijna onmogelijk dat je met zoveel extra kracht geen prestatie winst behaald op lagere resoluties?
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik las het vanmiddag al. Ik ga echt geen nieuwe TV kopen voor een fucking Xbox!
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Idk, ze hadden het ook over VR en ik betwijfel dat je dat kunt spelen met een Xbox One S. Daarnaast ook mogelijk marketing gelul om er toch voor te zorgen dat je een Xbox One S koopt.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dit stukje vind ik dan weer vreemd:

    Update 17.00 uur: Zoals aangehaald in de comments lijken de uitspraken van Phil Spencer niet volledig overeen te komen met wat hij eerder zei in een interview op YouTube. Op 13 juni zegt hij dat ontwikkelaars zelf kunnen bepalen hoe ze de kracht van de Scorpio-console in kunnen zetten. De uitspraken tegenover Eurogamer lijken echter specifieker van aard te zijn en zijn recenter. De bewoordingen van Eurogamer zijn voor zover bekend ook nog niet tegengesproken door Spencer of Microsoft. Desondanks lijkt het op dit moment niet geheel duidelijk wat de feiten zijn

    8)

    @Lethal AK47 Jawel, jij gaat gewoon een Philips 4k televisie halen.:+
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk gewoon daar het verkeerd gequote is. Ook al is de game 4K en je speelt op 1080p dan is het nog steeds bizar beter.
    Daarnaast zei die ik de video gewoon dat devs zelf konden doen wat ze wilden.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Deze Zelda stapt voor een enorm deel af van het concept, dus in dit geval heb je ongelijk. :p
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bol en CE's... Hmm...
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Precies, ik heb niet gereserveerd :+
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Whoah! Die nieuwe Zelda ziet er super nice uit!
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zo, voor 118 euro op Nedgame gepreordered goedkoper dan Bol.com dus en meer betrouwbaar met dit soort dingen i guess :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb bol gedaan. Ook al hebben zij mijn Das3 geannuleerd 1 dag voor release.

    Mede dankzij hun prachtige oplossing, moet ik toch van mijn kant ook het vertouwen erin houden.... ;-)
     
    OniRyo en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tip: Trek het verzendlabel rustig los anders krijg je van die lelijke plekken op je CE. Dat wil je natuurlijk niet.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik volg de gameindustrie nauwelijks meer dus snap niet wat er gebeurt. Komen nu zowel MS als Sony met een soort van tussenconsole met allerlei restricties en shit? Dit gaat toch niet werken? De normale consument gaat dat echt niet begrijpen.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De consument snapt wel hoe het met de telefoon generaties werkt, dus dan valt dit toch ook wel te snappen? Gewoon een krachtigere console waar de games 4k of er beter uitzien dan op de andere consoles, al kun je op beide consoles hetzelfde spelen.
     
    Killamonkey en Hybrid vinden dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar games gaan wel degelijk beter worden op de nieuwe consoles. Wat eurogamer aangaft is volgens mij een verdraaide quote.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Dat word dus nog afwachten, zoals het nu lijkt worden ze dus alleen op 4k tv's daadwerkelijk op 4k afgespeeld en verder niks.
    Doen ze misschien ook omdat AMD van 28nm afstapt en het goedkoper word om op 14nm zo veel te produceren.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er is eerder al aangegeven dat devs keuze hebben wat ze met extra geheugen mogen doen. Als het inhoudt dat je fps gelocked kan worden, loopt het toch beter?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    RemcoM vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina