1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Enchanted Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 19 okt 2005.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]
    Titel: Enchanted Arms
    Gamesite: http://www.em-game.net
    Developer: FromSoft
    Publisher: FromSoft
    Platforms(s): Xbox 360
    Release Date: 10 december 05

    Een zeer intressante anime achtige RPG met hoge kwaliteits details en xbox life support. De game word tegelijk gerealeased met de Japanse xbox 360 launch. Verder is er nog vrij weinig over bekend...

    Voor screens en filmpjes (zitten een paar hele mooie bij):
    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1924
    http://xbox360.ign.com/objects/747/747936.html
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er wel heel vet uit, maar ik denk niet dat ik veel geld over zal houden voor deze game. Want als ik (meteen) een Xbox360 koop dan neem ik eerst (staat vast) Olbivion of Kameo. Dus dan zal deze even moeten wachten...
     
  3. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dernet het amerikaanse Xbox mag gekocht en daar zat een 360 dvd bij met een trailer en die van fantastisch mooi

    een beetje FF achtig
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er sfeervol uit. Het ene filmpje gaf me een vreemd gevoel, eerst ziet het turnbased vechten er ok uit. Dan is ie flink aan het zetten en ineens is de match over. :confused:
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad. Zag er vaag uit. Het leek alsof hij een combinatie-aanval aan het inzetten was... en toen alles klaarstond was het afgelopen..:confused:

    Daarna was hij een beetje aan het rondrennen en that's it. Misschien toch nog maar een ander filmpje pakken, hier word ik geen moer wijzer van. ;)
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ziet er wel oke uit.. niet echt mijn spel denk ik want ik hou niet zo van turnbased maar het is zeker niet lelijk:) wel vaag idd dat einde van het gevecht mja..
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  7. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de screens niet echt super, maar het filmpje is wel vetter..:)
    Koop toch liever Kameo.....:)
     
  8. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ziet er echt veelbelovend uit, ik snap echt niet dat er bijna niemand geinteresseerd is in dit spel.

    ik bedoel...kijk naar het aantal posts.
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb de direct feed IGN filmpjes bekeken en zowel het rondlopen, praten en vechtsysteem is niet vernieuwend en/of boeiend. IMO
     
  10. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    een spel hoeft toch niet perse vernieuwend te zijn om boeiend te zijn?

    als dit spel op een leuke manier bestaande elementen kan combineren lijkt het me een intressant/boeiend spel. en de uiterwerking voor zover ik heb gezien bij de screens en filmpjes is zeker anders dan van bestaande xbox/x360 spellen.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze game word voor als nog alleen in Japan uitgegeven ... helaas was dit toen der tijd ook zo voor Phantom Dust
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De combat heeft een extra strategie element bovenop het turn-based systeem. Als ik zo de filmpjes bekeek, dan was er echt niks boeiends aan. Geluidseffecten zijn niet echt gedetailleerd en de dialogen zijn ronduit saai.(het scherm wordt zwart en je ziet 2 hoofden verschijnen die aan de hand van kleine animaties tegen elkaar praten..De settings leken nogal op die van FF..
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje!
    HD
    LD
    Het lijkt mij niet zo'n super spel!
     
  14. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  16. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er zeker mooi uit
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Totally agree. Erg netjes. Was wil zichtbaar dat het filmpje compressed is, maar dat mag de pret niet drukken. En die sfeer, adembenemend.
    Versta niets van dat Japans (neem aan dat het Japans is), maar klinkt wel grappig en komt de sfeer ten goede.
     
  18. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1924

    Hier vind je een HD versie van de trailer. Weet niet zeker of de kwaliteit beter is dan die van Teamxbox, maar aangezien het een groter bestand is zal het vast wel zo zijn.

    Anywayz, de trailer ziet er erg ongelofelijk sfeervol uit en de muziek is ook leuk. Laten we gezamenlijk hopen dat deze hier in Nederland nog uitkomt..

    EDIT: Nevermind de kwaliteit is hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt zeker een veel beloofende titel
    helaas is de www in het japans
     
  20. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou als het spel net zo vet wordt als het filmpje hebben we niet veel te klagen.
    Al is het wel grappig in het japans en zo, hoop ik toch dat het nog naar begrijpelijk engels wordt vertaald.
    En is er iemand die mij trouwen al kan vertellen of het spel zeker naar europa zal komen?
     

Deel Deze Pagina