1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Je moet op bankje gaan zitten en dan even wachten, dan naar voren kijken en krijg je zo een test ;)
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja net gespeeld, nu in een stadje. Echt wel een moeilijk spel. Moet 20x schieten wil je iemand dood hebben. Dat richten is ook wel gaaf op lichaamsdelen enzo.
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Alleen in het begin is het een bietje moeielijk. En de wapens worden steeds beter*)
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net met de Broken Steel content begonnen.

    Ik ga een sewertje in, gewoon wat verkennen enzo. Ik zie in de verte iets staan. Ff Vats aanzwengelen en nu zie ik dat het een ghoul is.
    Oh, denk ik en ik haal mijn shotgun tevoorschijn en sluip dichterbij.
    Ik los een schot en verwacht een instant kill (sneak critical), maar in plaats
    daarvan gaat er slechts een klein beetje vanaf en wordt ik vervolgens echt helemaal aan stukken gereten. Ging zo snel, dat ik echt zoiets had van WTF ??!

    Wat blijkt, een speciale variant van de ghouls in Broken Steel:
    meet the Feral Ghoul Reaver.

    Damn, en ik had al zo'n hekel aan Deathclaws :x
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Misschien kan je dat beter in spoilers zetten*)

    En zover ben ik nog niet :eek: =( Dalijk ff inhaal rondje:cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Spoilertje toegevoegd enne, ik ben ook nog maar net begonnen hoor, net L20.
    Kwam dat beest tegen in de eerste de beste locatie die ik binnen ging 8)

    EDIT:
    Overigens vraag ik me af of er voldoende content in Broken Steel aanwezig is om te levellen van 20 naar 30.
    Ik heb de drie sidequests al gedaan en ben nu 21.5 in level. Dan moet ik nog 8 levels doen tijdens de main quest line van BS...
    Ik denk dat ik Fawkes maar thuis laat de rest van de trip. Anders krijg ik helemaal niet genoeg exp....
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in het reguliere spel was ik op de helft al op level 20, plus de andere content die vrij is... level 30 gaat vast lukken
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    met gemak, ik heb level 30 gehaald met alleen het reguliere spel en Broken Steel en daarna pas de andere dlc gekocht
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben benieuwd. Ik ben met de eerste van de drie main quests bezig en nu L22. Heb Fawkes thuisgelaten en probeer de paladins steeds voor te zijn met de kills, anders krijg ik nog geen exp.

    Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de 30 ga halen... O-)

    EDIT:

    heeft iemand een overzicht van de npc's die repairen? Ik wil nl mijn gauss gun repairen en dat gaat alleen bij NPC's. Ik zoek de npc met de hoogste repair skill...
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  10. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zit nu bij dit spel als je uit de jefferson memorial moet ontsnappen maar elke keer als ik de rotunda uitga freezed me hele xdoos :mad:
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Crazy Wolfgang heeft de hoogste repair skill van alle NPC's; 75. Hij is een merchant, dus je ziet hem vaak buiten de verschillende settlements.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, was ik achtergekomen. Ben hem alleen nog niet tegen gekomen :):
    Gaar dat alle npcs in the citadel een maximale repairskill van 51 hebben... |:-
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, Als je bij de end game bent moet je niet ontsnappen uit de rotunda.
    Dit gaat ook niet. Je moet de enclave daar killen en dan kiezen of je zelf de purifier gaat aanzetten of niet...
     
  14. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje een probleemtje...
    Ik heb dus echt elke keer als ik bij een stad kom, helemaal geen health items, bijna geen ammo enzo meer. En ook al mijn geld is dan bijna op, omdat ik daar weer stim-paks van moet kopen.

    Wie heeft er tips voor me hoe ik geld kan krijgen? Want dit is echt vreselijk irritant, vooral als ik midden in een missie mijn hoofd crippled krijg, en geen stim-paks meer heb:emo:
     
  15. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is net nadat je vader doodgaat. hij zit opgesloten in de purifier en doctor li zegt dat we moeten ontsnappen via een gang en dat ik haar moet volgen. maar als ik haar de deur uitvolg dan freezed me hele xbox. met de purifier kan ik op dit moment niks
     
  16. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    Er zijn een paar handigere manieren om stimpaks te krijgen zodat je daar geen geld aan uit hoeft te geven. Zonder teveel te willen verraden: dan moet je even gaan kijken in underworld en Fort independence. Er zijn daar personen die je stimpaks geven als je wat dingen voor ze haalt. Je kan ook checken in Megaton (water plant), Arlington Library en Girdershade, die redelijke cash geven voor bepaalde items. Voor nog meer poen moet je de missie met Riley's rangers gedaan hebben, daarvan krijg je als het goed is een radiosignaal als je in DC bent. Dat levert goed geld en XP op.

    Wat voor mij het beste werkte: alle dingen meenemen die relatief veel waard zijn (dwz zoveel mogelijk caps per kg die je meezeult), en dat verkopen voor ammo. bv sigaretten zijn voor hun gewicht best wat waard. Al het oude geld wat je vindt is ook een goudmijn, aangezien het niks weegt. En je moet eens goed kijken welke wapens je wilt houden. Ik verkoop bijvoorbeeld zelf de meeste granaten. Repareer spullen zodat je hoogwaardige items meedraagt ipv een paar sets van een crappy armor. Zo houdt je je gewicht beperkt en krijg je nog aardig wat cash ervoor terug.

    @ sting:
    Ik vrees dat je even een oudere savegame tevoorschijn moet halen, dit lijkt me een probleem in de save game of zo. Gaat dr Li dezelfde deur uit als de quest marker aangeeft?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  17. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al een savegame geprobeerd die 10 min eerder was maar die doet hetzelfde :mad:
    en ik probeer beide deuren maar allebij hetzelfde resultaat
     
  18. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-War Money ftw :thumbs: Weegt niets, 10 caps each.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb trouwens alle DLC´s uit ( Behalve Point Lookout ) en ik ben nog lvl 27. Verder alle andere sidequests al gehaald :D
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Nice, verder alle achievements ook al binnen of moet je nog wat? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina