1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Daar zullen ze vast wel rekening mee gehouden hebben.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Als je ziet hoe groot en gevarieerd Ubisoft maps tegenwoordig zijn trouwens ja, net als Wildlands en Origins dan zit het wel goed.
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Evt preorderen via ING voor 42 euro voor die liefhebbers
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
     
    RO3Li vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wel micro transacties, geen lootboxes. MT's zijn alleen cosmetisch. :)
     
  6. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik heb niet alles rondom deze game gevolgd. De setting lijkt me heel gaaf, maar wat ik er van heb gezien is de gameplay gewoon weer exact hetzelfde als in FC3 en 4 zonder wat nieuws. Basisjes en kampjes scannen en uitmoorden, wat jagen, wat rondrijden.. Is er ook nog iets nieuws onder de zon of is dit gewoon een kopie van FC3 en 4 in een nieuw jasje?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Donderdag ga ik naar een event van deze game in Hilversum. Ik laat het daarna hier weten. Event duurt 2 uur.
     
    Barbabravo, AntraXxX en Nol vinden dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tja, wel veel van hetzelfde. Aan de andere kant zit er ook weer een paar jaar tussen de delen; was het vorige deel ook weer uit 2014 ofzo?
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja is ook wel weer zo. Maar op een of andere manier lijkt dit mij te veel van hetzelfde. De setting vind ik dan wel weer heel gaaf..
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Primal is er ook nog, die is van 2016 dacht ik.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Fifa en racegames zijn ook meer van hetzelfde en die setting kun je ook leuk vinden ( ik ben geen fifa fan )

    Waarom iets veranderen wat goed werkt? Koop die game dan gewoon als het je wat lijkt, so what dat het meer van hetzelfde is? Montana kun je toch niet vergelijken met de map uit 3 en 4.
     
    Yellow 13, Barbabravo en Zifnap vinden dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Welke game is tegenwoordig nog helemaal vernieuwend. Na 30 jaar hebben we alles al eens gehad en gezien.
    Voor mij is Far Cry 5 een leuke game van wat ik er heb gezien. Ga ik zeker kopen.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat is zeker zo. Ik zou er ook meer moeite mee hebben als we elk jaar een Farcry zouden krijgen. Maar dat is gelukkig niet zo.
     
    Yellow 13 en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Far Cry 5 Arcade lets you use assets from other Ubisoft games like Assassin’s Creed Black Flag, Watch Dogs 2 and Far Cry: Primal to make your own challenges, missions and races.

    This expansion on the map editor in previous Far Cry games takes advantage of Ubisoft’s shared tech to open up new possibilities.

    “The more we progress, the more we try to streamline our engines, our data, to try and exchange some animations, some characters, some places, some models, we stumbled on the opportunity to actually take some of the assets of the Assassin’s Creed franchise and Watch Dogs and bring in the Arcade, and that was just super cool,” Jean-Sebastien Decant, Far Cry 5 narrative director, told VG247 at a recent preview event.

    “It’s like oh, shit, I can play now Far Cry in a city, or within a pirate environment, or even the primitive stuff from Far Cry Primal. That’s super cool, and I can mix-and-match. The possibilities were super seducing.”

     
    Olijke Poffer en Martijnn vinden dit leuk.
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha, dat ziet er interessant uit. Ik ben benieuwd!
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764


    De map ziet er maar klein uit.... Komt zeker niet in de buurt van Origins.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Martijnn : Eindelijk een beetje een beeld van de wereld en de gameplay. Gameplay lijkt hier en daar wel veranderd. Waar ik mij echter heel erg aan stoor is dat die nu al de zoveelste uploader van FC 5 content is met zwaar kut grafisch beeld. Ik weet het niet, maar heb beelden gezien van FC 4 en 3 die er beter uitzagen op momenten.

    Morgen ben ik dus naar Hilversum. Het is in een bioscoop geloof ik, dat event, met Dolby Digital geluid. Ik ga vooral letten op Grafische dingen, geluid en gameplay, want bij alle drie heb ik mijn twijfels nog. Nog mooier zou zijn als ik hem pre acces kan winnen deze game, want er vallen morgen ook prijzen te winnen.

    Dat de map van de game klein is, vind ik niet erg, uploader hierboven geeft al aan dat er veel content is. Ik ga er morgen ook op letten of die content niet te repetitief is. Eerlijk gezegd verwelkom ik wel kleinere open werelden in games. Origins en Witcher III bijvoorbeeld kunnen behoorlijk overweldigend zijn, dat is nu ook een reden waarom ik wel benieuwd ben naar de game.

    Uploader van het filmpje hierboven is niet slecht, hij vertelt het best goed, los van zijn accent. :+ Overigens: Ik kan pas morgenavond op zijn vroegst pas tegen middernacht iets posten, event duurt tot 21.00 uur en voor mij en @Head Ninja is het 1.5 uur rijden ongeveer.
     
    Head Ninja en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik ben ook veel meer voor een interessante map dan een grote. Kwaliteit boven kwantiteit.
     
    JustBlaze, Servantes en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Er is een Far Cry film gekomen:

    Far.Cry.5.Inside.Edens.Gate.

    Rumors of a fanatical cult called The Project at Eden's Gate lure three vloggers to remote Hope County, Montana. Following leads of missing locals and other strange events, the three infiltrate the cult. Shocked by what they uncover, they risk everything to warn the world.
     

Deel Deze Pagina