Sticky [Feedback/Problemen/Suggesties] Forum en Frontpage [Zie Startpost!]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Grave, 1 sep 2014.

1. lwn

lwn Run people run! XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    271
    Zie je de twitter embeds wel als je xbw whitelist?

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    471
    ben niet meer tegengekomen en met zoekfunctie lukte ook niet. laat volgende x wel weten :$

lwn vindt dit leuk.
  3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    471
    gecheckt met materiaalblokkeringen uitgeschakeld en inderdaad dan werkt het gewoon naar behoren :thumbs:

lwn vindt dit leuk.
  4. lwn

Leuk Bevonden:
    271
    Komende tijd worden de permissies op de schop genomen. D'r is een flinke schoonmaak nodig. Daarna is het de bedoeling dat de 90 dagen restrictie weer wordt ingevoerd op de Green Mile.

User upgrades en promoties zijn nu ook actief. Dat betekent dat je automatisch een promotie kunt krijgen voor een bepaalde activiteit of achievement. (Bijvoorbeeld dat je 10 likes nodig moet hebben om toegang te krijgen tot de Mile). Als iemand nog leuke ideeën heeft om dit toe te passen ... ? :D

Jorrie vindt dit leuk.
  5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯

Leuk Bevonden:
    1.544
    H
    Heb je zelf al ideeën? Zou het zelf niet weten :+

6. AnubisNefer

AnubisNefer Diamonds R Forever

Leuk Bevonden:
    2.321
    90 dagen wat?

Que?

Lijkt mij niet bevorderlijk om nieuwelingen hier te houden.

Begrijp best dat er regels moeten zijn om de mogelijke 'rotte' appels eruit te halen en toegang te bieden, maar als The Green Mile imo juist iets is waardoor mensen hier blijven hangen, waarom in %#*^#^ naam hier nog meer restricties aan hangen?

10 likes? Man man man man man, het is hier v%rdomme geen Facebook?

Er zijn leden die niks geven om likes, überhaupt niet eens likes geven. Hoe denk je dat een nieuweling zich zou voelen? Het enige wat je hiermee in kaart zet, is dat de nieuweling alles eraan gaat doen om zo snel mogelijk 10 likes te verzamelen. Wat wil zeggen, spammen als een gek in recka modus in elk thread mogelijk met de hoop een like te krijgen.

Dit is in mijn inziens een stap terug.

Just my humble opinion. ;-)

7. lwn

Leuk Bevonden:
    271
    Het enige idee wat ik had is om prijsvragen te gaan koppelen aan achievements.

Easy with the ape-shit :eek: :+

Alle nieuwe leden hebben ook direct toegang tot de GM, omdat de regel dat je 90 dagen geregistreerd moet zijn, niet geactiveerd kon worden dit forumpakket. Voorstel is om dat weer aan te zetten.

Het is een voorbeeld van de mogelijkheden. Niet een concreet voorstel om te implementeren.

Mijn vraag was meer om input om een variant daarvan te bedenken, zodat leden leuke beloningen kunnen krijgen voor handelingen die ze verrichten. Het is niet bedoelt om restricties op te leggen, maar juist om de interactiviteit te verhogen.

Laatst bewerkt: 7 feb 2017
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯

Leuk Bevonden:
    1.544
    90 dagen vind ik overigens prima voor de GM, laat ze eerst maar eens hier wat rondstruinen, misschien schrikken ze dan niet zo snel af van al die shitposts daar :+

lwn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina