1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  2. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je met een max. budget van 10k niet echt een team kan maken (met wissels neem ik aan) wat aan die eisen voldoet.

    Serie A is wel heel goedkoop, CB bv Nesta en Juan (samen 1k), LF en RF Pato en Robinho (samen 2,5 +-) CM Pirlo met nog wat goedkope spelers. Kan je toch een heel eind komen met je 10k
     
  3. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog suggesties?
     
  4. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hellow!

    Serie A is ook goedkoop zoals SanderDob al zegt. Maar waarom wil je niet meer uitgeven dan 10k? 10k is erg weinig om een redelijk goed team te kunnen kopen...
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  5. Hellow!

    Hellow! FUTCODBFBC2 =D

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Op één of andere manier is mijn 200k verdwenen. :'-(
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe de *piep* is dat gebeurd dan? :confused:
     
  7. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  8. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Het team dat ik nu heb heeft me 1,3 miljoen gekost,als ik nu alles verkoop houd ik nog geen miljoen over ....|:-
     
  9. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Das echt heel klote he, ik had eerst ook BPL team met Drogba en Gerard als "Sterren." Deze kostte toen 400k en 150k. Heb ze toen moeten verkopen voor 200 en 90.
     
  10. iEzra HD

    iEzra HD Alleen FTG en FCB!

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    summershield is af en toe zoo frustrerend. Win ik de eerste twee potjes met 3-0 van full IF teams, verlies ik in de halve finale dik van iemand met Adebayor en Agbonlahoer in de spits, terwijl ik gewoon rond de 60% balbezit had...
     
  12. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, weten jullie een fijne speelstyle?

    Hiermee bedoel ik bv, heel lang rond tikken met verdedigers dan in 1x naar voor. of hele tijd naar je spits, of wat. Want heb op toernooien moeite met goals maken. en nog meer moeite om de 0 te houden als ik gewoon aanval?

    iemand tips om de 0 te houden?

    Ga eerst even wat geld verdienen, en dan als ik een begin kapitaaltje heb, ga ik een Spaans Team (of misschien een Serie A?)maken, en dan met 5-2-2-1 zoals glexxor dat ook heeft.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik zo vaak.Heb ik ook gewoon 20 kansen en de tegenstander maar 4 ofzo en verlies ik nog.Ik zuig in scoren.Ik denk dat ik 6 a 7 van de 10 wedstrijden de meeste kansen en het meeste balbezit heb en daarvan win ik er 3 of 4 max.Als ik het moeilijk heb en onder druk sta en ik speel met V persie en drogba,wissel ik ze voor Agbonlapacewhore en TOTY Bent en ga ik ook counteren...laf,maar wtf als ik zo nog kan winnen...tja
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
  14. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om nu vervelend te doen hoor, maar je moet die dingen zelf uitvinden. Niemand hier weet wat jij lekker vind spelen óf wat jij allemaal kan op dit spel. Je moet echt zelf proberen uit te vinden wat jou beste speelstijl is en welke spelers JIJ lekker vind spelen.

    De ene gebruikt misschien wat skill moves en speelt dus op een andere manier als iemand die heel veel passt. Dat is voor iedereen verschillend, net als bij formaties. Dat is ook voor iedereen anders.
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Agbonlahor in 4-3-3 formation met 25 contracten voor 2,2k BIN gekocht! :D
     
  16. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt!

    Je hebt gelijk maar ik dacht misschien heeft iemand een goed tacktiek, maar ben echt benieuwd naar de 5-2-2-1
     
  17. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol ik heb me zilveren team verkocht en ff een standaard BBVA goud teampje gemaakt en meteen 3x dat 6400 toernooi gewonnen xD.
     
  18. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel 3-4-1-2 en krijg zelden tegengoals. Je moet gewoon slim spelen en je indenken wat je tegenstander gaat doen en voordat hij dat al doet al anticiperen erop. Bijvoorbeeld als mensen met Van Persie langs de rechtervleugel lopen zullen er 9/10 mensen naar binnenkappen. Daar kan je op anticiperen. Gewoon nadenken en dan kom je erachter dat mensen vaak voorspelbaar zijn.
     
  19. marcie216

    marcie216 Active Member

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dat weeti k. Maarals ik dat doe, hebben hun mij door, en gaan ze de volgende keer buiten om waardoor de voorzet komt en knikken ze meestal er ook wel in, terwijl mijn voorzetten altijd te hard zijn...
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet ook niet volledig voor 1 optie gaan, maar net genoeg dat je de bal kan pakken en de andere kant op kon gaan. Zet is bij je instelling je voorzetten op Semi dan kan je zelf de kracht bepalen van waar de voorzet komt. Koppen is gewoon gaar in Fifa soms wint de kleinste man van het veld een kopduel van een 6'4'' CB dus daar kan je niet veel aan doen. Er is niet echt een perfecte taktiek je moet zelf spelen hoe je zelf lekker vind. Je moet niet teveel luisteren naar de mensen van dit forum, want volgens is mij staat iedereen hier in de top 10 van de wereld :9. en als laatst: Je hoeft geen goed team te hebben om goed te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina