1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Spaar voor IF verdedigers;) Niet langs te komen:9
     
  2. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#y02WPhm1ba4cM

    toch maar weer me BPL teampje met Torres en IF hernandez verkocht:mad:, wat mij in die competitie ontbreekt is een echt goede wendbare, redelijk snelle CAM met een goed schot. Heb nu Kaka en wat is dat een verademing tov Nasri en vd Vaart.

    Voorin is vooral forlan een beest, heeft in ze eerste twee wedstrijden 7 keer gescoord in het summershield toernooi, ook Villa heeft er 4 ingelegd. Ik wist btw ook niet dat Puyol zo goed was in FUT.

    Het enige wat nog ontbreekt zijn goede wissels, deze heb ik alleen maar ff gekocht als opvulling zodat ik mijn basis kon testen, iemand tips?
     
  3. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Bosingwa heeft chem met Carvalho (Portugees) en met Hulk (Portugees). Alves heeft geen chem met Hulk, andere comp, ander land? Of zit ik nu verkeerd..

    Oh, ja dat kan ook inderdaad. Ze zijn natuurlijk allebei Braziliaans. Dat ga ik dan even vervangen, thanks!
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, heb nog 100.000 coins en ben van plan om de TOTY Kompany te kopen. Merk dat, ondanks mijn TOTY Cole, Vidiç en Sagna dat ik eruit gesprint word door snellere spitsen. Kompany heeft een pace van 85. Geloof dat Thiago Silva de enigste is die sneller is. Die beste man achterhaald Torres en Rooney met gemak :+
     
  5. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo een team had ik toevallig ook voordat ik gehackt was :p Ik had dit team:

    GK: Lloris
    LB: Evra/Cissokho
    CB IF Distin
    CB: IF Sakho
    RB: Fanni

    Middenvelders:
    Diaby, IF Sissoko (Echt baas deze man) en die andere weeet ik niet meer :p

    ST: IF Henry
    ST: IF Gignac
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb v Persie op CAM staan,Snel,wendbaar en geweldig schot....ik heb wel de TOTY versie

    Ff wat anders.Ik wil een speler op trade zetten,maar krijg steeds een foutmelding dat ik niet in sync met de server ben en dat ik moet refreshen of opnieuw inloggen...dit alles werkt niet.Alle andere spelers kan ik gewoon op trade zetten maar die ene niet...mmm....iemand ook een keer gehad?
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Beetje late reactie: Ramos en Alonso zijn helden. Aan Alonso moest ik wennen maar god wat is hij goed. Ramos is een heerlijke opkomende verdediger. Oke het is geen Dani Alves maar hij is verdedigend zo ontzettend sterk. En in jou opstelling zal hij dat vooral ook doen. Als ik moest kiezen zou ik voor IF Alonos gaan. Beide zijn ze al goed maar Alonso wordt echt een stuk beter door 5 pace erbij waardoor hij oppeens beter mee kan komen.



    Wat ga je dan met je leven doen Rob?


    Over iedereen met welke tactiek moet ik spelen. Kies gewoonn wat je lekker lijkt en blijf er een tijdje mee spelen. Maar kijk wel naar de formatie en jouw speelstijl. Niet alles combineert. Ik vond 4-2-3-1 bijvoorbeeld heel relaxt maar wordt er nu steeds beter in.

    A. ben beter geworden in verdedigen al heb ik af en toe nog fouten waardoor ik gelijk afgestraft wordt (meestal tegen pkager)

    B. gebruik de juiste tactiek nu bij de opstelling. Niet elke opstelling is geschikt voor counter voetbal of bijvoorbeeld possesion voetbal. Ik begin nu aardig door te krijgen hoe ik hem echt moet gebruiken. Scoor misschien geen 5 doelpunten in de match maar win met zakelijk strak voetbal (als ik geen grote fouten maak bijvoorbeeld)

    C. Juiste spelers voor juiste formatie zijn belangrijk. Zorg dat je de juiste mensen op de plek heb staan. IF Villa is supergoed bijvoorbeeld maar in 4-2-3-1 komt hij kracht te kort om als enige spits te operen als voorbeeld,.
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, speel gewoon de opstelling die jou (en uiteraard de spelers) het beste ligt. Bedenk welke eigenschappen bij welke positie/opstelling horen en ga aan de hand daarvan puzzelen. Met Arshavin en IF Rodriguez heb ik bijvoorbeeld twee middenvelders die een knappe voorzet kunnen geven, maar die ook van afstand kunnen schieten. Zo heb ik altijd meerdere aanvalsmogelijkheden, heerlijk. _O_
     
  9. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment kan je lekker veel coins verdienen met die toernooien, heb twee keer dat 6300 toernooi gewonnen met dit team:

    Gyan 79 - Bent 82
    Rosicky 82
    Bale 84 - Hleb 81
    Felliani 81
    Richardson 77 - Alex 83 - Kompany 80 - Richards 79
    Cech 84

    De finale was zelfs 1-8 na 70 minuten, toen leavde hij helaas.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij een f$#@ fifamaster man.met dat team van jou zou ik nog verliezen van een zilver team.
    Soms ben ik wel jaloers op gasten die zo goed zijn in Fifa
     
  11. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest in de halve finale tegen een Spaans team met dit team:

    Villa - Torres
    Iniesta
    Mata IF - Navas
    Xavi IF
    Capdevila IF - Pique - Puyol - Ramos IF
    Valdes IF

    En dan pakte ik hem met 0-4, heerlijk gevoel. Ik heb nog 150.000 coins, waarschijnlijk ga ik voor Hernadez IF en Gyan IF, heerlijk duo lijkt mij dat. Iemand ervaring met die twee spelers?
     
  12. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    En soms zijn wij jaloers op mensen zoals jij met zulke teams8)
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    haha,ik heb zo'n team nodig om uberhaupt een wedstrijd te kunnen winnen.Ik speel nu echt pas een goed jaar Fifa,dus ik heb een enorme achterstand...hehehe
    @ Se7en: ik heb ervaring met de Hernandez 86 versie,ik heb hem gelijk weer verkocht,ik vond het echt helemaal niks
     
  14. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik voor Gyan IF, nu nog bedenken wie er naast. Bent blijft goed en snel.
     
  15. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Gyan IF gehad, vond hem niet bijzonder. Als je dan een sneller spits zoekt zou ik gewoon Bent-Agbonlahor gebruiken. Ik vind hun chiller spelen dan bv Soldado 86 IF - David Villa. Dat duo had ik in me La Liga team. Het geld dat je dan over houd kan je gebruiken voor je middenveld/verdediging ( of zelfs Hart IF (staat garant voor onmogelijke reddingen))
     
  16. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sowieso spitsen nodig die goed zijn in de passing en sterk met het hoofd, maar ook snel zijn, allrounders dus. Bent is erg zwak in de passing, en Agbonlahor is ook zwak in de passing.

    Gyan IF heeft alles. Maar wie ik daarnaast moet zetten, geen idee. Misschien moet ik kiezen voor Torres. Van Persie is ook een optie.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Van persie _O_
     
  18. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulk is een braziliaan en geen Portugees he;)
     
  19. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin dat Bent en Agbon slecht zijn in de passing, misschien qua stats maar ze passen heerlijk en vooral Agbon kan heerlijk koppen. Je moet je niet doodstaren op die stats, die zeggen niks.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je gewoon goeie chem hebt zijn zowel Bent als Agbonlahor gewoon goed in de passing hoor. Zelfde als mensen zeggen dat Agbonlahor slecht is en een slechte finishing heeft 8), Agbonlahor is denk ik voor zijn prijs de beste ST van het spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina