1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Pff die haal ik ook binnen een kwartier binnen joh :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Prisoners

    Ouderwetse thriller. Heerlijk.
    Einde hadden ze niet zo moeten doen. Met zo open einde. Beetje jammer en het enige minpuntje aan de film
    .

    8/10
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die 1080p zijn anders hartstikke scherp :)
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik hark niet minder dan 1080p. Ik vertik het.

    Heb alle middelen en het is zo binnen. Echt niet dat ik nog een br rip van amper 1 gb nog ga kijken, dan wacht ik liever op een "decent" release.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is er dan erg aan :p? Ik vind het verschil in kwaliteit nou niet zo groot dat ik liever 4-5 gb binnen ga halen. Kan wel komen omdat ik op mijn laptop kijk wat niet al te groot is qua scherm.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat zal het wel zijn ja.... Laptop...

    92", 50" en/of 50" hier ;-)

    Verschil is dan duidelijk zichtbaar...
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.572
    @Hybrid, dat einde is juist goed zo, anders is t weer zo cheesy.

    yifi 1080p's zijn toch dik prima kwaliteitsrips?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet het niet. De cirkel is wel rond zo. De verdwijning begon eigenlijk omdat zijn dochter die whistle aan het zoeken was en waarschijnlijk die whistle zijn redding is. Ach weet het wel zeker dat ze hem gevonden hadden maar laat dat gewoon even zien. Vond dit even te overdreven. Van laten we alsnog even een "open einde" erin stoppen. Maar zoals ik zei het enige minpuntje imo aan de film.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.572
    Ik snap het, maar het is zoals je zelf zegt, ze hebben m uiteondelijk toch wel gevonden. Dan is het wellicht weer overbodig om dat te zien. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat is imo wel beter dan een blackscreen opeens om het even spannend te maken wat niet lukt. Omdat iedereen toch wel het antwoord weet. :)
    Maar ja meer me probleem is is dat zo halfbakken twist is op het einde. Beetje half uitgevoerd ofzo alsof ze dat op het einde opeens besloten hebben.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2014
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Legion gezien met Paul Bettany: Had veel en veel beter uitgewerkt kunnen worden, met name het concept rond de Aartsengelen. De meeste van jullie zullen hem denk ik niet eens uitkijken. :)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb hem wel gezien :) grappige film voor een keertje
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Ja, maar de dingen die ik in mijn hoofd heb bij zo'n concept heb ik nog nooit meegemaakt in een dergelijke film. Het kan veel grootser en beter, snap niet dat ze het niet aandurven.

    Kijk voor de aardigheid dan de film Gabriël maar eens met Andy ''Spartacus'' Whitfield. Hele, hele goedkope film, maar zelfs die doet het concept nog beter dan deze film.

    Jammer, jammer, want ik hoop nog altijd op een grootse film, beter voor het verhaal een trilogie, die dit echt goed doet. Ik kan een hele waslijst met ideeën opnoemen, maar dan word het mij allemaal te ingewikkeld om dat onder woorden te brengen. :'-(

    Misschien is het ook wel omdat ik gelovig opgevoed ben, dat ik juist graag zo'n film of trilogie wil, vind het daarom ook altijd zo jammer als dit soort concepten zo slecht uitgewerkt worden. Er gebeurt namelijk vrij weinig in de film Legion. Titel is ook zwaar overrated als je het mij vraagt.

    Zoals het in Immortals uit 2011 begon, dat de Goden geen contact met mensen mochten leggen, dat was in elk geval een goed beginpunt. Helaas gaat het dan zo vaak fout, wat overigens niet wil zeggen dat films als Immortals en Legion zo vreselijk slecht zijn. Je moet ze alleen anders kijken en dat vind ik wel eens jammer. Op dit soort momenten hoop ik dan ook dat mijn dromen over een dergelijk film, of films, echt een keer uit komen. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2014
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat heeft gelovig zijn te maken met een film als dit o_O? Tuurlijk het zit erin verweven, maar op een level dat je toch niet serieus kan nemen joh
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Nee precies, maar juist daarom lijkt mij een epische blockbuster ook zo vet, mits met een goed uitgewerkt verhaal.

    Echte bijbelfilms zijn ook heel anders. Die NOAH film met Russell Crowe zal ook gewoon een blockbuster worden en niet een echte bijbelfilm. Daarvoor zou je eens Mozes moeten zien met Ben Kingsley, die is als bijbelfilm veel beter uitgewerkt dan het concept wat ik zie bij NOAH.

    Het kan heel vet worden, maar ook heel slecht. Het is maar net wie hem maakt en wie er in meespelen.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Vind jammer dat acteurs als Bryan Cranston dan voor zulke films kiezen. Zulke acteurs wil je liever in een legendarisch nieuwe film hebben oid. Niet zo'n actie film..
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alsof die vent ineens een enorme geweldenaar is omdat ie in BB heeft gespeeld. Die serie is zo ontzettend overschat, en de acteurs al helemaal.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.449
    Leuk Bevonden:
    17.572
    I agree.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Gelukkig loop je dat niet overal te verkondigen..
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol. De serie vind ik erg goed, de acteurs doen het ook erg goed, maar het is niet dat ze straks mee doen voor de Oscars. Beide hebben al in andere films gespeeld en tot op heden niet echt opvallend.
     

Deel Deze Pagina