1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij is er al een rerip met de ontbrekende 35 min, maar niet in HD dus ik wacht nog ff :+
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Nope, meerdere groepen hebben een versie uitgebracht maar geen van allen houden een langere tijd dan 87 minuten aan.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Da's goed dat je t zegt, ik zie idd in de nfo staan dat de runtime van de film 1h 50m is en van de release 1h 27m 8) wtf doe je dan een rerip als t nog steeds maar een halve film is..
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bereid je wel voor op hoge prijzen en veel regiogelockte dvd's en blu-rays. En kijk uit met waar je bestelt, want sommige winkels denken niet na over mogelijke invoerkosten. Afijn, je hebt al een Criterion dus je bent er vast mee bekend.

    Hou ook de Masters Of Cinema serie in de gaten. Is Engels (dus geen gezeik met regio's en invoerkosten (EU)) en kwalitatief vergelijkbaar qua films en beeld. Zelf toevallig van MoC net de blu-ray van Soulpower besteld voor m'n broertje (cadeautje).
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Toxic V2
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn er wel al een paar uit en ik wacht gewoon wel ff tot ik weet waarvan EU releases zijn en de prijs acceptabel is.

    En heb nog een backlog van ~700 uur aan dvd. 8)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    die geeft ook een runtime van 1h 27 (en is niet in HD :+ )
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee V2 is 1h 50. En HD tja.. er zijn maar weinig BDSCR's te vinden.
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    The Soloist 7,8

    trage maar waargebeurde film over een geestelijk zieke zwerver ( jamie foxx ) met een hele nare geschiedenis tot dat ( robert downey jr. ) komt veranderen beide levens

    jamie foxx is echt een oscar kandidaat denk ik voor dit jaar

    Stepfather 6.4

    leuk voor een keertje
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan klopt de nfo niet, daar staat duidelijk 1h 27 (maar bij video details staat weer 1h 50)
     
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Avater 3d 7-

    Dacht op het begin dat ik naar een upgegrade versie van dances with wolves zat te kijken. En eerlijk gezegt kon je na een kwartier al weten wat er ging gebeuren.
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Brothers

    Deze gister maar gekeken omdat we sherlock niet meer zouden redden. Het was best een goede film. Aardig verhaal en er zijn goede momenten in verwerkt.

    7.8/10
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Up in the air

    Toch wel een verassing voor me. Vond best vermakelijk zeker het eerste uur daarna wordt het iets te voorspelbaar en kakt het een beetje in. Maar dat had ik wel verwacht eigenlijk dus viel het niet tegen. Leuke rol van Clooney en het idee van de film is ook goed bedacht en het leventje is ook goed in beeld gebracht. :)

    8/10
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vind het commentaar van "je kon al weten wat er ging gebeuren" een beetje uitgekauwd worden. Met het gros van de films kun je wel aardig voorspellen wat er gaat gebeuren, maar dat maakt niet meteen een slechte film. Jij vond het waarschijnlijk ook geen slechte film als je het een 7- geeft, maar toch.

    Ik vond 'm vooral te lang duren. Het 3D vond ik ook niet zo bijzonder als iedereen eerst zei. Het werkt eigenlijk alleen goed in een kleine ruimte waarbij er wel echt dingen uit het beeldscherm komen. De panorama's van Pandora zijn eigenlijk nog steeds vrij plat terwijl ik daar nu juist wel naar uitkeek om in 3D te zien. Maar de voornaamste irritatie was voor mij het kader. De hele illusie van 3D valt weg zodra er een plant of muur of wat dan ook in de rand van het kader verdwijnt. daar valt niet zo bijster veel aan te doen, maar viel me wel extra op nu de nadruk zo op 3D ligt.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had van het hele 3D gebeuren ook meer verwacht, omdat het zo gehyped is. Desalniettemin heb ik me met de film prima vermaakt; simpel verhaal dat doeltreffend en tot in de puntjes uitgewerkt gepresenteerd wordt in een prachtige wereld. :thumbs:
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Zombieland http://www.moviemeter.nl/film/58515
    net gezien, begin dacht ik .. ooh oke vet :cool: maar daarna werd het eigenlijk wel minder. Zat eigenlijk ook totaal geen verhaal in de film. Maar het was een prima film voor de zondagavond :D Flink wat aktie en zombiekills hier en daar wat (flauwe) humor, biertje erbij en niet teveel nadenken.
    7-
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Walt Disney's Hercules

    Zo moeten tekenfilms gemaakt worden _O_ Geweldige personages en heerlijke liedjes. Alleen vond ik de voiceacting in het Nederlands wat beter, maar misschien komt dat door nostalgische redenen :9

    9,5/10
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zonet voor de tweede keer Stardust gekeken, wat word ik vrolijk van die film! :D Een fantasiefilm die juist heel integer is in plaats van groots of episch. De personages zijn eerlijk en menselijk, de twee jonge hoofdpersonages worden uitstekend vertolkt door nog jonge en onervaren acteurs. De bijrol van Robert de Niro is om te genieten, de humor is goed en niet geforceerd, echt genieten deze film. Aanrader!
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Idd een erg leuke film:) maar om uhm nou voor de 2e keer te kijken nee=p alleen bij films als Lotr is dat nog wel leuk
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Had 'm een paar maanden terug voor het eerst gezien en wilde hem nog eens zien, ik heb me twee uur vermaakt. ;)
    Lord of the Rings is zeker leuk om twee keer te kijken, meer dan twee keer ook. 8) Snap alleen niet waarom je die er bij betrekt als we het over Stardust hebben. Het zijn dan wel fantasyfilms, maar het is niet dat wat er toe leidt dat ik beide films zo leuk vind.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina