1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.494
    Iemand Unknown al gezien? Is het een gevalletje Taken of is het een matige film? :+
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    No country for old men gezien. Erg toffe film. Aanrader als je de film nog nooit gezien hebt, ik had het nog niet eerder gezien.
    8/10
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb 'm gezien, tot 3 kwart van de film is het heel aardig tot hij naar het einde gaat wat gewoon een deceptie is. Wel een prima film om te zien trouwens, goede actiescenes en je gaat wel echt constant nadenken over wat er nou aan de hand is.

    Liam is wel op de Taken tour trouwens (al wel wat minder dan in Taken waar hij gewoon iedereens butt kicked).
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    The Avengers is een samenwerking van Cpt America, Iron Man, Thor en The Hulk.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En Hawkeye (die dus ook een cameo heeft in Thor). :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Had gehoord dat Hawkeye daar ook bij komt?

    Te laat. :+
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik doelde uiteraard op de standalone film helden.
    Ik neem aan dat Hawkeye (uiteraard heb ik die ook gespot in Thor) niet echt een vooraanstaande rol zal krijgen.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vette film idd. Een soort moderne western.
     
  9. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister gezien, en mee eens. 3D was wel beter uitgewerkt dan in TRON, maar opnieuw overbodig. Had alleen af en toe dat de film te graag episch over wil komen wat sommige scènes echt te over-the-top maakt.
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij bedoel je drag me to hell?
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pff wat is What I Watch toch een trage klotesite zeg. Niet normaal. Zelden heb ik zo'n trage site gezien.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Copycat
    Had hem nog nooit helemaal gezien, dus eindelijk es even gedaan. Best ok. Serie moordenaar die andere serie moordenaars na doet blabla
    6,8/10
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Iets beter zei je? 8)
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hij staat erin. :)
     
  16. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou jongens, ik heb hem gezien: 12 Angry Men. Ik ben blij dat ik hem gezien heb, het was boeiend van begin tot eind. Ze zeggen dat Quentin Tarantino de meester van het dialoog is, maar dat vind ik niet, na deze film te hebben gezien. Reservoir Dogs was ook een film die zowat alleen bestond uit praten en die vond ik echt geen zák aan, terwijl er ook nog kleine stukjes actie tussen zaten, maar deze vond ik dan weer wel echt boeiend. En kleur zou eigenlijk niet eens nodig zijn in deze film, ik vergat af en toe gewoon dat het zwart wit was. Nou was de kleur waarschijnlijk ook niet echt interessant geweest, omdat alles zich in 1 kamer afspeelt, maar goed.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Beetje suf om een film uit 1957 te gaan vergelijken met wat Tarantino nu doet. Dat kan eigenlijk niet. :+ Quentin Tarantino is één van de vele moderne filmmeesters, die in een tijd waar dialoog doorgaans niet de reden is dat mensen naar de bios gaan, goede films weet te maken met bijzondere dialogen. Vroeger waren dialogen sowieso belangrijker, 12 Angry Men is daar een goed voorbeeld van.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind dat dat wel kan. Het zijn allebei gesprekken en uit deze film vind het wel boeiend en uit Reservoir Dogs niet. De tijd doet het beter zijn van het gesprek niet ineens ongedaan.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Drive Angry
    Had bij deze film mn verwachting al heel laag en aan die verwachting voldeed de film prima. Oftewel een hele simpele actie film, die niet echt boeide. Vindt Cage in deze film helemaal niet aanspreken, Cage als actie hero is niet echt een goed idee. Film om snel weer te vergeten.
    5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina