1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 26]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg goed gedaan inderdaad. Die gast is ook echt huge en bijna dierlijk. Las dat ie 30 kilo aan spieren moest aankomen voor de rol. :D
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Awesome film idd. Snap niet waarom we zulke films niet in Nederland kunnen maken.

    Totall Recall weer even gekeken. Had hem in de bios gezien. En me mening is hetzelfde gebleven.

    Snap niet waarom het maar een 6.3 heeft op IMBD. Denk dat mensen standaard een laag cijfer geven omdat ze niet een "remake" wilde zien van het orgineel. Beetje raar imo. Was dit een nieuwe film geweest dan was het cijfer veel hoger. Want de film doet niks fout eigenlijk. :)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    En ziet er dik uit. En sowieso +1 voor Farrell, Walter White en beide vrouwtjes. :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kate <3
    Die slide op de knieën blijft zo tof.

    [​IMG]
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Ook maar ff checken. Ken t origineel niet, wellicht is t dan beter in dit geval dan.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heerlijke "teaser". Ken heel die bad-guy niet ... dacht in eerste instantie dat Patrick Stewart de teaser van commentaar voorzag :+ Laat maar komen heur!

    Ben benieuwd of ze de 2+ minuut durende trailer ook aan The Hobbit plakken hier in Nederland.

    Total Rekall ( 2012 )
    Wat blijven Beckinsale en Biel toch twee leuke dames om in actie te zien.
    Enkele "homages" naar het andere deel zaten er volgens mij meer in om de kijker een plezier te doen. De 3-borstige vrouw, de lijn "If I'm not me ... then who the hell am I?" en het einde. God, dat einde! Is het nou wel, of GEEN droom!?

    Ja, vermakelijk. Niet meer dan dat.

    7/10
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En die dikke chick als hij gepakt worden bij die poortjes. Is ook een homage.
    Ze zegt ook hetzelfde als ze haar vragen hoe lang ze blijft. "two weeks"
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, inderdaad! Die was ik vergeten :+ Helaas ging die scene iets te snel voorbij. Had wel wat langer gemogen. Die vrouw leek er overigens ook wel 'n beetje op.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Lol deze draait sinds gister hier pas in de bios. :p
    Is Alex Cross ook niet van die Morgan Freeman film Along came a spider?
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lijkt me echt een enorm slappe film.

    Sowieso zijn Tyler Perry films haast altijd bagger.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ken die hele gast eigenlijk niet.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    The Man with the Iron Fists 2012 1080P WebRip X264-bRaVo

    Die is er snel.
    Vanavond maar is kijken.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Pretty Sweet

    Iets langer dan een jaar moeten wachten om deze film te zien en het was het wachten meer dan waard! Ik had de trailer al een ontelbaar keer bekeken, dus leuk om die stukjes in de echte film te herkennen. Hoogtepunten voor mij waren toch wel de intro, Cory Kennedy, Sean Malto en Guy Mariano & Eric Koston. Tussen al het skaten door ook nog verrassende humoristische scenes (met o.a Jack Black _O_).
    Zeker weten een geslaagde film: geen verhaal, maar wel een uur lang toffe beelden met goede muziek, voldoende effecten en zoals eerder vermeld een beetje humor. Instant favorite van dit jaar.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Na vorige week Silence of the lambs weer gezien te hebben en nu Hannibal rising zit te kijken wil ik de overige Hannibal films ook zien.
    Wat is de beste volgorde om ze te bekijken?
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Hannibal Rising, Silence of the Lambs, Hannibal en Red Dragon dacht ik. Vind Silence of the Lambs het best, kort gevolgd door Red dragon. Hannibal was prima film maar Rising was echt kut met kweeperen...

    Wild Bill

    Leuke Engelse film over een gast die na 8 jaar de cel uit komt en voor zijn inmiddels opgegroeide zoons van 11 en 15 moet zorgen. Goed spel van de acteurs en onderhoudend verhaal. Al met al zeker van kunnen genieten. Film werd me aangeraden door iemand die hem vergeleek met Snatch en Lock Stock, maar die vergelijk slaat echt als kut op dirk. Zitten zeker een paar leuke grappen in maar deze film is veel serieuzer van toon.

    7,5/10
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hannibal Rising, Red Dragon, Silcene of the Lambs, Hannibal II. Die volgorde, aangezien Red Dragon net iets voor Silence is, maar dat zul je pas begrijpen als je de film gezien hebt. Killa had het een klein beetje fout. ;)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Naja 3/4de goed vind ik niet voor de poes :+
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    The Man With The Iron Fists

    8/10

    Erg vermakelijk over de top kungfu/actie flick met een HipHop soundtrack erbij.
    Helemaal mijn ding toppertje:thumbs:
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gisteren Argo gezien en ik was daar zeer over te spreken. Erg beklemmend en zeer gaaf in beeld gebracht.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina