1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Gister twee films gezien:

    Righteous Kill
    Mwoah aardige film. Flinterdun verhaallijntje met een leuk plot. Heb wel het idee dat de film zonder DeNiro en Pacino toch een stuk minder zou zijn. De inbreng van Curtis Jackson bleef gelukkig beperkt tot het minimum want hij is toch echt een drama. Leuk voor een keertje te kijken, maar niet verrassend en meer een huurfilm dan een koopfilm.

    Cijfer: 6+

    The Football Factory
    Film waar het redelijke Hooligans ernstig bij verbleekt. Waar in Hooligans teveel Hollywood-elementen in zaten, is The Football Factory een heerlijke vuile en rauwe film. Goed acteerwerk, tof script en heerlijk ruw. Had de film eerder moeten zien.

    Cijfer: 8.0
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter Jackson zou nooit de regisseur worden. Volgens mij was ie producent.
    Neil Blomkamp (geloof dat ie zo heet), werd aangewezen als regisseur, maar idd is het hele project ergens op een plank gegooid.
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Shrek the Third 8/10

    Deze film wordt nogal afgekraakt op het internet, maar ik vond hem toch best leuk. Ik moest vooral lachen om het stukje waar charming en co Far Far away binnenvallen en wanneer de prinsessen terug aanvallen.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2009
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith

    Episode I en II vond ik slecht maar deze eigenlijk heel erg tof. Je ziet goed hoe Anakin de slechte kant op gaat, mooie actie, en muziek die er lekker bij past. En het gevecht tussen Obi-Wan en Anakin was echt ongelofelijk bruut _O_
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat een drama vond ik die film :'-( Na 45 minuten gewoon uitgezet en het schijfje in de prullenbak gegooid, wat een troep.
     
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    QFT :p Het enige leuke moment was dat 50Cent van dat balkon werd afgeschoten _O_
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Never Back Down
    Een aardige film, echt zo'n film waar je niet over moet nadenken.Verhaal is standaard , maar die vechtscene's zijn awesome. Leuk voor een keertje te kijken als je niets anders weet, maar zonder vechtscene's blijft er nogal een meisjes-film over:+

    6,5
     
  8. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn films niet lang genoeg gekeken om echt een soort review te geven.. maar heirbij een lijstje van wat ik op mn mac heb gezien waar ik wel benieuwd naar ben

    Watchmen - Beetje stripboek film die er wel hee ldik uitziet
    Ice Age 3 - nuf said
    Bedtime Stories - zag er heel leuk uit
    Inkheart - Spiderwick / Narnia achtig
    Monsters vs Aliens - Ontzettend droog
    Punisher War Zone - nuf said

    en nog en rij.. helaas komen deze films nog lang niet hier (op een paar na).. ik weet al waar ik mn films ga zien :)
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die hele film tof, vooral de veldslagen.
    En het verraad tegenover de Jedi's natuurlijk
     
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister Vacancy 2: The First Cut gezien. Opzich geen slechte film, maar hij haalt het niveau van de eerste film bij lange na niet.

    Eindpunt: 6,5

     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Had me inderdaad een weekje vergist.. Maargoed, nu is valkyrie er dan toch wel! Iemand 'm al gezien?
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Religulous weer eens gezien.

    Blijft een goede film, al ietwat Amerikaans. Bill Maher, een bekende comiek ondervraagt meerdere gelovige over hun geloven op een zeer comische manier. Toch schuilt er een grote waarheid in deze film. Aanrader :)
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    He maar hoe? lol? Watchmen damn die zou ik graag willen zien....
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824



    Dat klinkt als een chainsaw in me oren.
     
  15. SR20DET

    SR20DET Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de iMac en MacBook heb je ook Front Row (de mijne iig wel), mapje Films en Filmtrailers, en een hele waslijst met trailers die hier OF niet komen, OF nog LANG NIET komen :p
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    World Trade Center 1/10

    Deze krijgt een dikke vette 1, wat een crap zeg. De film duurt 2 uur, waarvan anderhalf uur 2 man levend begraven liggen zonder dat er iets gebeurd. Alleen maar een waardeloos "o, o, wat is het toch erg" 'verhaal'. Konden ze er nu echt niets beters maken dan enkel een familie die in spanning zit? En als je een waargebeurd verhaal filmt, acteer er dan ook naar.


    Reno 911 Miami 7,5/10

    Ik moest er wel om lachen, flauwe humor, maar wel leuk. Je moet wel de serie hebben gezien, anders begrijp je de humor niet altijd.
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Death Race
    Ik ben een Statham fan, dus het was een goede film :cool:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Net Hooligans gezien, vond het een vrij toffe film. Heb geloof ik ook een keer the Football Factory gezien, maar te lang geleden om ze te vergelijken. Vond het desondanks wel een vermakende film.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    wie niet :cool:
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik maak ff een nieuw deeltje aan ;) Deel 8
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina