1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    reken er maar niet op..
     
  2. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de wat luiere mensen:

    Nu moet ik zeggen dat ik niet bepaald warm loop voor de game. Alles ziet er wel gelikt uit maar net als het logo zal het wel net niet zijn alhoewel de physics er wel duidelijk FM4 uitzagen.:p
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Link fixed...
     
  4. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb nog maar weinig van het off-road gebeuren gezien, helaas.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, enerzijds lijkt het me wel tof, doelloos en chillend in een dikke bak eindeloos rondscheuren. Moet dan wel een grote open wereld zijn. Doet me zo qua concept denken aan TDU, al had TDU echt een sfeer en dat mis ik nog bij Forza. Ben dan bang dat je er snel op uitgekeken bent. Is wachten op meer info en beelden (heb niet de gehele presentatie zitten kijken).
     
  6. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel erg benieuwd naar deze game. Zolang het niet inlevert qua simulatie wat Forza 4 heeft. Het lijkt er alleen wel op dat (heb niet alles van die 24 minuten lange presentatie gekeken) dat de besturing iets eenvoudiger wordt... qua driften e.d.

    TDU vond ik altijd een goede franchise, ook deel 2 vond ik goed te doen. Echter stoorde ik mij onwijs aan de slechte motorgeluiden en vind ik dit bij de Forza-serie altijd wel een sterk punt dus laat maar komen! Ik hoop alleen wel dat Forza iets meer weet te brengen. Die events klinken wel oke, hopelijk weten ze daar goed variatie in te brengen.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik hoop heel erg dat ze dit soort auto's (en meer ervan) uit Forza meenemen.

    [​IMG]
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Aardig filmpje. Vind het er wel goed uitzien.

    Zag er soms nog wel wat leeg uit, maar dat kan natuurlijk gewoon zijn omdat het een demotje betreft.

    Ik vind de handling van forza altijd zeer sterk alleen de trackselectie weinig vernieuwend. Dat is hiermee wel meteen opgelost. Hopelijk zit er hier wel een x een beetje een spannende careermode in.
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Trackselectie-probleem opgelogdt met Horizon? Er is maar 1 track...... een open wereld in Colorado. Ala ik nu naar tdu2 kijk is dat eigenlijk al saai met 2 eilanden. Ben dus benieuwd hoe vernieuwend dit Colorado is/kan zijn. Ik hou de game dus zeker in de gaten.ben benieuwd naar meer. Wat meer spielerei met de auto's zoals in tdu lijkt me wel gaaf.
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    een open wereld biedt mij nog altijd meer variatie dan een track als Tsukuba waar de meeste spelers vanaf deel 1 in 2005 al over heen rijden.

    het gebrek aan nieuwe tracks bij forza4 deed mij beslissen hem niet te halen. In die zin zorgt dit wel weer voor vernieuwing.
     
  11. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0





     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2012
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vooral 2e filmpje ziet er al beter uit. Maar hoop dat er meer is dan een open wereld. Denk aan het feitelijk kunnen doorlopen van je garage (TDU2), Club-idee (FM4/TDU2) , etc. etc.
     
  13. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap echt de kritiek niet op deze game!

    DIT WORDT EEN TOPPERT!!!!!!
    gaat me wel erg veel tijd kosten!
    Zien je ons al shinen met de XBWF clan????
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik ben wel bang dat het weer een saaie singleplayer wordt :'-(
     
  15. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er van uitgaan dat het online gedeelte goed in elkaar zit, tegen elkaar racen/uitdagen, een soort rivals systeem waarin je op allerlei manier met elkaar kan concurreren (challenges en persoonlijke records)

    We weten natuurlijk pas meer wanneer we een demo krijgen of meer info, maar dat zal nog even duren. Met alles t ik nu heb gezien kan ik wel zeggen dat het er veelbelovend uit ziet. Ik ben in ieder geval enthousiast en ben benieuwd hoe uiteindelijk alles uitgewerkt is.

    Lekker met XBWf door de canyons toeren en elkaar vernederen op de snelwegen :+
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    100% must buy :)
    Heb t helemaal gehad met dat racen over bestaande circuits.
    Open wereld a la TDU, tunen zoals in Need for Speed en handling als in Forza ....geweldig!
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Circuits houd ik vooral van in F1 auto's en STCC classes enzo. Maar gewoon cruisen in supercars blijft een mooi landschap idd fantastisch en ik ben ook erg benieuwd naar de SP opzet
     
  18. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna 9 minuten aan gameplay.

     
  19. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit,ben benieuwd hoe het vrij rond rijden enz in mekaar gaat zitten..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina