1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    die arcade en time trials zijn echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te simpel
    opzich een beetje jammer.
     
  2. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ook het probleem dat je geen Fairlady custom kan kopen?
     
  3. Tjerk

    Tjerk Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de A.H. ook voor Silver is, maar hoe kan het dat ik geen auto's kan kopen? geld gaat wel van mijn rekening, maar gelijk daarna komt het er weer op en krijg ik de melding om het nog een keer te proberen. Of zou het de Fairlady zijn wat ghiodora zei?
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dan is er over je heen geboden. Als je buy-out doet heb je de wagen direct.
     
  5. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Time trials te simpel? Probeer maar eens nummer één van de wereld te worden dan :)
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Is ook niet te koop.

    Auto's uit de pre-order en de LCE editie zijn niet te koop helaas.....
     
  7. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Goed 60uur gamen (in totaal) en het is "done" Forza II op bijna alle fronten 100% "rond" gespeeld. Nog een stuk of 5 achievements, waarvan ik er vier nog makkelijk kan halen (kwestie van geld).
    Wat een game, tot lvl 45 was het leuk, daarna wordt het lastig en soms ook langdradig.
    Tot lvl 40 was het te doen op AI hard. Daarna moest ik vaak een tandje terug naar medium en in sommige races heb ik zelf de AI op easy moeten zetten. Maar kheb nooit extra hulpmiddelen gebruikt als (STM, TCS, automaat en full line).

    Veel op hetzelfde circuit racen gaat vervelen. Vandaar dat ik ook regelmatig een "huur driver" heb genomen. Sommige circuits kamen mijn neus uit. Heeft wel als nadeel dat je credits mist. Maar goed die komen ook wel weer.

    De achievements die ik nog moet halen is een kwestie van geld en handelen op auction house. Sommige auto's kan ik niet krijgen omdat ik niet in die regio ben begonnen. Kmoet nog een stuk of tien auto's en dan heb ik alles.

    De moelijkste en nog langer duurende achievement (om 1000 points te halen) is om 1milj credits online te halen. En dat duurt lang. Een race winnen van b.v. 6 man levert maar zo'n 4000 credits op.

    Maar wat een game, ben nog nooit zo verslaaf geraakt aan een game. Lvl 50 was geen doel, maar een obsessie .

    Goed, kan nu gaan beginnen aan off-line Dirt en online-Forza II
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Je wint veel meer online. Een lobby met acht man levert me al gauw 30.000 op. Je moet gewoon races doen van een rondje of 10, hulpmiddelen uit, en winnen natuurlijk :)
     
  9. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je bij de exhibition races gewoon zelf de car class bepalen of niet?
     
  10. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Thnx voor de tip. De races dit ik idd zojuist heb gedaan waren 2 rondjes. Kzal eens op zoek gaan naar meer laps.

    Alles uit is niet aan me besteed. ABS is bijna een must en de brake-line is handig. De rest is uit.
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem gisteren gehaalt, en WAT een game zeg!!!

    Ben normaal niet echt zo'n race-fan maar dit is echt van de gekke, hoe vet.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kom er net toch weer achter hoe goed die achievments werken, want ik ben nu bezig die timetrails te halen en zonder die achievments had ik dat nooit gedaan en was ik er niet achter gekomen hoe vet die timetrails zijn.
    Microsoft hulde.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het snelst geld verdien je met de laatste endurance race. Je wint er zo'n 450.000 credits mee, en de Peugeot 905. Die kan je snel verpatsen voor 500.000.

    Zit je zo aan een miljoen per uur :)

    Ik moet nu nog voor 2 miljoen aan US wagens kopen, en de hele Japanse meuk nog.

    Ik heb trouwens een hoop races zelf niet meer gereden. Ik vond het te saai worden, gewoon de slechtste coureur inhuren, AI op Easy, en de races worden voor je uitgehaald, kan je mooi wat anders doen. Goed, dat slaat eigelijk nergens op, want er is weinig fun aan, maar het scheelt je een hoop moeite bij al die 13 in een dozijn races.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik doe het dan toch liever zelf.....Ik vind het niet erg om dit spel te spelen namelijk.;)
     
  15. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb twee auto's naar een maat van me gestuurd maar er zijn nu al een paar dagen overheen maar hij heeft de auto's nog niet ontvangen en ik heb ze ook niet meer. wie heeft dit ook meegemaakt?
    dit kan toch niet.
     
  16. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Let op met de verkoop van auto's. Anders zou je de secret achievements niet kunnen halen (als je die zou willen halen).

    Secret Collector 1
    All production cars. 30 points

    Secret Collector 2
    All aftermarket tuner cars. 30 points

    Secret Collector 3
    All race cars. 30 points

    Secret Collector 4
    All cars. 30 points
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Wacht maar totdat je boven lvl 45 komt........ Dan gaat het toch een beetje langdradig worden.
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het tot level 50 zelf gedaan, erna kwamen toch een hoop races mijn strot uit. Ik heb alleen nog de races gedaan met snelle wagens, die met D tm A klasse worden op een gegeven moment bijzonder saai, en die heb ik Garcia laten doen. Endurance en Pro Series wel gewoon gedaan :)
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan nog doe ik het leiver zelf.

    Zo'n soort funktie zat er ook in Gran Turismo....ik snap niet waarom ze zoiets erin doen.

    Al zou het even saai worden, dan speel je toch effe een andere game?
    Als je dan weer zin hebt om een potje te racen ga je verder.
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je zegt een post hiervoor nog dat de circuits je de neus uit komen. Dan moet je toch onderhand weten wanneer je moet remmen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina