1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn inzending is bij deze ook gereed, alleen mogelijk nog de positie van bepaalde stickers aanpassen.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Aanvulling coordinaten en revisie rechterflanken EVO en WRX

    Definitieve sjablonen/templates met de verplichte stickers van de nieuwe woensdagavond XBWf-cupseries.

    O.k. gentlemen,
    De definitieve templates/sjablonen met de verplichte stickers staan als layergroep per auto, de EVO en WRX, in mijn winkel/storefront. (gamertag: LoyallRonin met de extra "l" tussen Loyal en Ronin in).
    Uiteraard zijn de verplichte stickers gratis en voor nop in mijn winkel te verkrijgen.

    De vinylgroep bestanden zijn logisch naam gegeven.
    De coordinaten staan er nu bij voor het mooiste resultaat.
    De definitieve sjablonen van de rechter flank van de EVO en de WRX hebben een update gekregen nav de terechte opmerking van Denvan, en hebben de toevoeging van "new" achter het bestand in mijn winkel/storefront.
    Mochten er onverhoopt toch nog onvolkomenheden aanwezig zijn, dan hoor ik het wel.

    SUBARU WRX

    WRX front Y 15.00 X -99.00
    WRX links Y -53.00 X 130.00
    WRK dak Y -1.00 X -97.00
    WRX rechts new Y -52.50 X -126.00
    WRX kont Y-20.00 X -5.50

    MITSUBISHI EVO IX

    EVO front Y 8.00 X-110.50
    EVO links Y -37.00 X 116.50
    EVO dak Y-4.00 X -96.50
    EVO rechts new Y-36.50 X-114.50
    EVO kont Y-26.50 X -4.00 uitzondering: grootte sticker aanpassen naar grootte 0.90 !!!




    Het werkt net zoals bij een normale sticker plaatsen.
    Je hoeft alleen het geheel op de juiste plaats te schuiven. Alleen bij "EVO kont" het formaat aanpassen naar 0.90

    Gebruiksaanwijzing komt ook in de Openingspost te staan.
    Zal denk ik nagenoeg hetzelfde zijn als bij de DTM cup openingspost.

    Ik heb zowel de Mitsubishi EVO IX als de Subaru WRX met de verplichte stickers in de clubgarage gezet, zodat jullie ongeveer kunnen zien hoe de stickers zijn geplaatst op de auto's.
    Mijn eigen custom racelivery (work in progress) staat ook in de clubgarage als voorbeeld dat er genoeg ruimte is.

    Ik hoop dat iedereen redelijk tevreden is met het resultaat.
    Iedereen 100% tevreden stellen gaat eenvoudig gewoon niet.

    Ik heb in ieder geval geprobeerd binnen de door mij zelf gestelde relatief krappe deadline
    een aanvaardbaar resultaat neer te zetten waar wij als XBWf mee voor de dag kunnen komen.
    Mijn tweede doelstelling was dat iedereen nu genoeg tijd heeft om aan zijn eigen livery te werken.

    En nogmaals vooraf kan ik geen rekening houden met de kleurstellingen en ontwerpen die iedereen achteraf gaat maken, waardoor sommige custom ontwerpen wat nadeel kunnen hebben van de door mij gebruikte kleuren en posities van de verplichte stickers.

    Ik heb in ieder geval heel erg veel zin in deze nieuwe cupserie.
    Vandaag nog een avonddienst en morgen een nachtdienst en dan.........een hele week vrij!!!
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
  3. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    VET, ze staan er nu goed op, moest ze een klein beetje verschuiven!
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zijn er nog mensen die vanavond nog wat online willen racen? Dit wegens het verplaatsen van de Smokin Hot Asian Cup.
     
  5. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo aan de zuip!
     
  6. COD MW3

    COD MW3 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    hey dit is een goed spelletje he
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Iemand vanavond nog wat racen? Of is iedereen aan de zuip ;)

    Zelf te brak om vandaag nog wat te doen.
     

Deel Deze Pagina