1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Free trail gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Umaxx, 16 sep 2015.

  1. Umaxx

    Umaxx New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Dag vriendelijke mensen,

    Zoals ik in mijn voorstel bericht al bekend gemaakt heb, ben ik nieuw hier. Nou zit ik met het probleem geen XBOX GOLD te kunnen aanschaffen. Dit ivm werkloos op het moment, helaas.. Ik heb al vertelt van het incident dat mijn PS4 in brand gelogen is, vandaar dat ik een XBOX aangeschaft heb. Nou zullen de meesten denken "geen geld voor gold, maar wel voor een XBOX", dit heb ik van mijn vriendin cadeau gekregen.. Zelf moet ik het op het moment met erg weinig doen. Ik hoop dus dat iemand misschien een trail code van 48 uur heeft liggen, die hij/zij aan liefdadigheid wil besteden.. Ik vind het vreselijk hierom te moeten vragen, maar ook ik zou graag online willen spelen. In elk geval al erg bedankt voor het lezen!
     
  2. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Na je eerste leugen over een kapotte ps4 weet ik niet of ik je nu wel kan vertrouwen ...
     
    Cookie vindt dit leuk.
  3. Umaxx

    Umaxx New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dit is geen leugen? Hij is werkelijk in brand gevlogen.. Anders had ik nu geen xbox gehad, haha. Was het maar een leugen, dat had mooi 370 euro bespaard..
     

Deel Deze Pagina