Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Gdzr, 4 jun 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.137
    Onkyo tx-nr656 of tx-nr676e
    De 656 is erg gunstig ge prijsd

2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de Denon AVR 2300? in combinatie met de ps4 pro en xbox one S? wil na jaren aan een soundbar vast te zitten upgraden naar een 5.1 set en er volgend jaar een dolby atmos set van maken.

3. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb de x2300 van Denon. Geweldig ding hangt een switch, Xbox elite en ps4 pro aan. Nooit problemen mee:)

masterninja vindt dit leuk.
  4. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    866
    Ik ga binnenkort verhuizen en wil in m'n nieuwe crib een degelijke 5.1 set, zowel qua geluid als qua looks. En één belangrijke eis; de rear speakers moeten draadloos zijn (mogen best met een ontvanger verbonden zijn, maar ik kan qua indeling geen kabel tussen de versterker en de ruimte achter mijn bank krijgen. Als grootte qua frontspeakers dacht ik aan zoiets als de KRK Rokit 5 of 6'jes, niet van die enorme zuilen. Alles wat er ultra modern uitziet met piano zwarte lak valt eigenlijk bij voorbaat al af. Blijft er iets over voor mij? Budget een eurootje of 1000 denk ik. Als er niet een kant en klare set bestaat is alles los kopen ook geen probleem, maar weet even niet hoe ver we momenteel zijn met draadloze rears... Wie o wie?

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.390
    Ik moet ook een nieuwe set hebben. Nu heb ik een samsung home cinema set alles in 1. Prima verder maar de blu-ray speler is aan het dood gaan.
    Aangezien deze sets bijna niet meer te koop zijn en ik geen sounbar wil zullen het losse onderdelen moeten zijn.

Reciever, speakers en een blu-ray 3D player.
    Budget tot €1000 ongeveer.
    Iemand hier ideetjes? Ik vind eigenlijk nergens een goede uitleg omschrijving tips etc..

Deel Deze Pagina