1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 dec 2007.

  1. chilly willie

    chilly willie Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    of zoek maar op camco systems op google. 140e voor elec. scherm. 100 inch ,3m heb ik zelf ook besteld.
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Superscherm... en hij bobbelt niet:thumbs:.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey kevf,

    Ik moet dus dat zwarte plastic klepje weghalen en dat kleine soort van gaas wat erachter zit schoonmaken?

    Dus niet dat soort van kussentje wat echt in de beamer zelf zit?

    mvg,
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er dus echt geen kleinere Camco schermen? Want 2,30 m. breed gaat denk ik net niet lukken hierzo.
     
  5. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer heeft zelf een beamer gebouwd met zo'n overhead projector en een lcd computer scherm. Het werkt goed, het ziet er goed uit, het is goedkoop en het is heel makkelijk te bouwen. Dus als je een goedkope beamer wilt kan je dit ook proberen.
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij geen handleiding ofzo? :9

    Je haalt gewoon het voorste, dikke (witte) filter eruit. En daarna ook het achterste dunne (grijze) filter. Gaat gewoon met twee klikvingertjes bij elke filter. De dunne is waar het stof in blijft zitten. Omdat dat niet heel sterk materiaal is kun je die het beste stofzuigen door de dikke filter heen. Als je de stofzuiger direct op die grijze zet heb je een gat in je filter.
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nee heb geen handleiding 8)
    Moet ik nog maar even snel downloaden van de site.

    Bedankt voor je uitleg,wilde het graag zeker weten!
     
  8. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    BIG SMILE!!!!8)

    Naar anderhalf week naar mijn nieuwe aanwinst de EMP-tw10 te hebben gekeken, viel hij mij eerlijk gezegd toch een beetje tegen!|:-
    Dus besloot ik hem maar weer op marktplaats te zetten :'-(

    Ondertussen was ik zelf natuurlijk alweer druk bezig met het zoeken naar een vervanger, en al gauw stuite ik op een beamer, die erg goed door Frank van HT forum werd gereviewd! Het gaat om de benq PE7700. Die review maakte mij erg nieuwschierig en aangezien ik deze toevallig goedkoop op marktplaats zag aangeboden, had ik meteen een afspraak gemaakt om van de week, om van het weekend de beamer te bezichtigen.
    Dus vanochtend vroeg in de auto gestapt (helemaal vanuit Assen) naar Leiden gereden. :+ Na ruim 2 uur te hebben gereden, daar aangekomen, na een snelle bezichtiging van de beamer (wegens gebrek aan goed bronmateriaal) snel weer in de auto gestapt met mijn nieuwe aanwinst, om zo snel mogelijk terug naar huis te gaan om hem werkend te zien\o/

    Ik moet zeggen, ik ben héél blij dat ik dit heb gedaan! Je zag meteen al het verschil in scherpte en contrast. En na wat kloten met de instellingen hebben we nu al een heel mooi plaatje! Ik zal hem bij 200u. wel laten callibreren, maar voor nu eerst is dit al heerlijk om na te kijken!

    Ik heb ook wat foto's gemaakt die zal ik zo plaatsen ( moet alleen wel nog de kabels weg werken!:cool:)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    handleiding

    luiwammes :+
     
  10. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    DUDE, had dat even gezegd man. Was ik met je mee gegaan! :D
     
  11. chilly willie

    chilly willie Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, gewoon ff bellen ,15feb. zouden ze nieuwe binnen krijgen, kleinere is volgens mij 90 inch.
     
  12. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou gister avond had ik nog snel ff wat foto's gemaakt, niet echt super kwaliteit, zal nog wel eens betere foto's maken!

    Eerste foto is Ocean's 13 en tweede is intro van Spiderman3.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi werk, ik kom morgenavond even buurten!
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kef eitjes! :cool:

    Ziet er goed uit verder! ;)
     
  15. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! :)
     
  16. chilly willie

    chilly willie Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er erg fraai uit!

    Wat voor afmetingen heeft je scherm?
    Wat voor afmetingen heeft je "bioscoop"kamer?
    Hoe ver zit je van je scherm af?
     
  17. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de huiskamer, en het scherm is 180x100cm.

    Afstand verschilt waar je zit :p
     
  18. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, idd huiskamer, is iets van 6 bij 5m.
    Het relaxed vind ik kijken vanaf zo'n 4 meter.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  19. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens beter om de beamer in standby te zetten, dus alleen met de afstandsb. uitzetten of ook het knopje op de beamer op uit te zetten zodat alle lampjes op de beamer ook uit gaan?
    Bij mij brand nu namelijk en een oranje lampje van standby en de groene lampjes bij alle knopjes op de beamer, als ik hem in standby laat.
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag mijne heren. Gompytje heeft nu ook zijn beamer eindelijk opgehangen. Weinig tijd iedere keer, door die schijt school... Oeh, maar wat leuk om te zien zo zeg. Ik heb nog geen scherm, die bestel ik zo snel mogelijk. Helaas moet ik nu nog eventjes naar mijn muur kijken :mad: Ik maak morgen wat foto's denk ik!

    XXX
    Jullie liefste Gompy
     

Deel Deze Pagina